Lou Reed - Η επιτομή του cool

 Lou Reed - Η επιτομή του cool Facebook Twitter
1

Συχνά όταν είμαι πεσμένη , στεναχωρημένη και αγχωμένη βάζω στο replay αυτήν την συνέντευξη του Lou Reed. Προφανώς είναι κομμάτια απο τα drugs αλλά η ειρωνία του , το ανατρεπτικό του χιούμορ, ο κυνισμός του και η αδιαφορία του για τα πάντα, πραγματικά μου έφτιαχνε πάντα το κέφι . Είναι κωλοδάχτυλο σε κάθε σοβαροφάνεια και καθωσπρεπισμό.  Με κάνει πραγματικά να πιστέυω ότι ήταν κυριολεκτικά απο τους πιο cool ανθρώπους στον κόσμο. Και μάλλον ήταν...

R. I. P. Lou Reed

* Και το αγαπημένο μου κομμάτι

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ

σχόλια

1 σχόλια