Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας;

Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
4

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Tα ράφια των περιπτέρων αγκομαχούν υπό το βάρος τόσων πολλών περιοδικών μόδας.Αλλά, ποιός ακριβώς διαβάζει όλα αυτά έντυπα;

Τα περιοδικά μόδας είναι τα μοναδικά έντυπα που δεν δείχνουν να πτοούνται και τόσο από την επέλαση της σημερινής ψηφιακής εποχής..


Μάλιστα, όπως παρατηρεί και η βρετανίδα δημοσιογράφος Maya Singer σε πρόσφατο άρθρο της στο διαδικτυακό BBC,  τα περιοδικά μόδας δείχνουν να αυξάνονται κάθε φορά που επισκέπτεται κανείς το newsstand της γειτονιάς του.

Ένα σωρό καινούριες fashion εκδόσεις ξεπετάγονται η μία μετά την άλλη, και τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι εύλογα:

Μπορεί η σημερινή οικονομία να υποστηρίξει όλα αυτά καινούρια glossy περιοδικά;

Ποιός τα διαβάζει όλα αυτά;

Και, τελοσπάντων, δεν υποτίθεται ότι όλα έχουν γίνει πλέον ψηφιακά..;

Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το Dossier είναι ένα ανεξάρτητο Νεοϋορκέζικο περιοδικό μόδας . Άρχισε να εκδίδεται το 2008, κι εκτός από τη μόδα καταπιάνεται και με την λογοτεχνία.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Ακόμα και πρωτοκλασάτοι φωτογράφοι, όπως η Γερμανίδα Ellen Von Unwerth συνεργάζονται σήμερα με μικρότερα, ανεξάρτητα περιοδικά, όπου τους επιτρέπεται και περισσότερη δημιουργική και καλλιτεχνική ελευθερία..
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Η socialite Dasha Zhukova (πίσω σειρά, τρίτη από τα δεξιά) σύντροφος του μεγιστάνα Roman Abramovich, έκανε αίσθηση με το λανσάρισμα του περιοδικού Garage, το οποίο άρχισε να εκδίδει το 2007
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Σε έναν κλάδο όπου τα έντυπα έρχονται και παρέρχονται, το βρετανικό περιοδικό iD συνεχίζει να επιβιώνει. Ιδρύθηκε το 1980 σαν fanzine από τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή της Vogue, Terry Jones.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το τριμηνιαίο περιοδικό τέχνης και μόδας Bullett θα πάψει να κυκλοφορεί έντυπα, για να επικεντρωθεί πλέον στην ψηφιακή του εκδοχή.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το Dazed & Confused ιδρύθηκε το 1992 από τον Jefferson Hack και τον φωτογράφο Rankin, τον οποίο βλέπουμε εδώ στα γραφεία του περιοδικού, το 2004.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το περιοδικό TANK μοιράζεται την ιδιαίτερη του ματιά στις τέχνες, την μόδα, και τον πολιτισμό, από το 1998.

[ via ]

Design
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

4 σχόλια
Είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους (those people, u kno?) που αγοράζουν αυτά τα περιοδικά μόδας, από τα πιο δημοφιλή και καταξιωμένα π.χ. ιταλική Vogue μέχρι και τα πιο εναλλακτικά, π.χ. Metal. Δεν εργάζομαι στο χώρο της μόδας αλλά την παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον - προφανώς. Ασφαλώς το κάθε έντυπο έχει τη δική του αισθητική και βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το πώς τα ίδια πράγματα παρουσιάζονται με διαφορετικούς τρόπους (δηλ. όχι απαραίτητα "εμπορικούς" που να αναδεικνύουν το προϊόν σύμφωνα με τις επιθυμίες της όποιας εταιρίας) και "φορτίζονται" με διαφορετικές ερμηνείες (ως προς το καλλιτεχνικό κομμάτι). Ως προς την online μορφή ενός περιοδικού, για μένα δεν συγκρίνεται με τη στιγμή που κρατάς το τεύχος στα χέρια σου και μελετάς ωραίες φωτογραφίες και μετά το βάζεις στη βιβλιοθήκη σου και όταν νιώσεις την ανάγκη το πιάνεις ξανά. Και πιστεύω ότι τουλάχιστον κάποια (λίγα) από αυτά τα έντυπα αξίζουν να θεωρούνται λευκώματα και όχι περιοδικά με ημερομηνία λήξης. Αυτά από μια φανατική...
Και για να συμπληρώσω το προηγούμενο σχόλιό μου, δεν είναι απαραίτητο τα προϊόντα που βλέπεις να πας να τα αγοράσεις. Απλά βλέπεις τις τάσεις και μετά πας στο διπλανό mall και αγοράζεις τις φτηνότερες αντιγραφές που εναρμονίζονται με την παγκόσμια μόδα.
Αυτά τα περιοδικά τα διαβάζουν άνθρωποι που εφαρμόζουν στην πράξη την έκφραση "φάτε μάτια ψάρια". Κάποιες (και κάποιοι) από αυτούς τους ανθρώπους έχουν και τα χρήματα να αγοράσουν κιόλας αυτά που βλέπουν.