Στον αέρα η πρώτη ζωντανή εκπομπή της Δημόσιας Τηλεόρασης

Στον αέρα η πρώτη ζωντανή εκπομπή της Δημόσιας Τηλεόρασης Facebook Twitter
14

Στον αέρα βγήκε στις 8 το πρωί η πρώτη ενημερωτική εκπομπή του μεταβατικού φορέα της Δημόσιας Τηλεόρασης. Πρόκειται για την εκπομπή «Πρωινή Ενημέρωση», παρουσιαστές της οποίας είναι οι Γιάννης Τρουπής και Οντίν Λιναρδάτου.

Σε δηλώσεις του σε τηλεοπτικό σταθμό, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου ανέφερε ότι «ξεκινάει μια νέα προσπάθεια» και ότι στο επόμενο δίμηνο θα έχει αρχίσει η λειτουργία του νέου φορέα.

Σήμερα αναμένεται η διακοπή της μετάδοσης του προγράμματος που εκπέμπουν οι απολυμένοι εργαζόμενοι της ΕΡΤ από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU), μέσω των δορυφόρων της και του δικτυακού της τόπου. Η EBU έχει ήδη ενημερώσει την ελληνική κυβέρνηση πως θα προσφέρει υποστήριξη και τεχνογνωσία στη διάδοχο της ΕΡΤ, τη ΝΕΡΙΤ.

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της EBU ξεκίνησε διεθνής εκστρατεία συμπαράστασης, με συλλογή υπογραφών μέσω του ιστότοπου http://www.avaaz.org/en/petition/ERT_is_the_Greek_Public_Radio_Television_The_interim_DT_is_a_legal_ghost/, ζητώντας από τον πρόεδρο της ΕΒU να μη σταματήσει τη μετάδοση του σήματος της ΕΡΤ και να την κρατήσει ζωντανή μέσα από τους δορυφόρους της EBU.

Πηγή: Καθημερινή.

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ

TV & Media / 10 από τις πιο συγκινητικές σκηνές κινουμένων σχεδίων που έκαναν γενιές θεατών να δακρύσουν

Θάνατοι αγαπημένων χαρακτήρων, αποχαιρετισμοί και στιγμές που σημάδεψαν την παιδική ηλικία συνθέτουν μερικές από τις πιο συναισθηματικά φορτισμένες σκηνές στην ιστορία του animation
THE LIFO TEAM
Η Penske Media αγοράζει ό,τι απέμεινε από τη Vox Media

TV & Media / Ο γιος δισεκατομμυριούχου αγοράζει ό,τι απέμεινε από τη Vox Media και τα ψηφιακά media μικραίνουν κι άλλο

Μετά τη συμφωνία με τον Τζέιμς Μέρντοκ, η Penske Media αγοράζει τα μέσα που απέμειναν από τη Vox, από το The Verge και το Eater μέχρι το SB Nation, σε ακόμη ένα επεισόδιο συγκέντρωσης της ψηφιακής μιντιακής ενημέρωσης.
THE LIFO TEAM
ΣΤΑΥΡΟΣ ΦΛΩΡΟΣ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΠΛΟΚΗ

TV & Media / Σταύρος Φλώρος: Αποκαλύπτει ότι είχε σοβαρή επιπλοκή - «Η πιο δύσκολη εβδομάδα, αφόρητοι οι πόνοι»

Ο πρώην πλέον παίκτης του Survivor δημοσίευσε νέο βίντεο στο οποίο εξηγεί γιατί απείχε το τελευταίο διάστημα από τα social media - «Η ψυχολογία μου ήταν στα χειρότερά της», αναφέρει, μεταξύ άλλων
THE LIFO TEAM
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗ

TV & Media / Από τον Νέμο μέχρι την Ίζμα και τον Ηρακλή: 26 Έλληνες καλλιτέχνες που χάρισαν τη φωνή τους σε αγαπημένα κινούμενα σχέδια

Πίσω από αγαπημένους ήρωες κινουμένων σχεδίων βρίσκονται Έλληνες ηθοποιοί και τραγουδιστές που δάνεισαν τη φωνή τους σε ταινίες της Disney, της Pixar και της DreamWorks
THE LIFO TEAM

σχόλια

7 σχόλια
Θαυμασια!Μπορουμε τωρα ομως να στειλουμε στους απολυμενους τον λογαριασμο για τα εξοδα της πρωην ΕΡΤ απ’τον Ιουνη μεχρι τωρα (ηλεκτρικο, τηλεφωνα κτλ)?Διοτι πολυ απλα δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να πληρωνουμε τους ‘αγωνες‘ των (πρωην) καραβολεμενων κηφηνων να διατηρησουν τα τοσο αδικα προνομια τους
Δηλαδή ο καλοβολεμένος κηφήνας δεν έκανε αίτηση να πάει στην δημόσια τηλεόραση (με εξαιρετικά μεγάλες πιθανότητες πρόσληψης λόγω των μορίων) αλλα προτίμησε να μείνει άνεργος και να δουλεύει ως απολυμένος; Περίεργο ορισμό του κηφήνα έχεις κούκλε μου...
@sebsebΕιμαι απολυτα συμφωνος να πληρωσω οσα προβλεπει ο νομος (αποζημιωσεις κτλ) για να ξεκουμπιστουν οι της ΕΡΤ, αλλα ουτε σεντ παραπανω. Εαν ειναι ψυχουλα ας τα πληρωσουν οι ιδιοι.@TassosTΣυγγμωνη κουκλε μου αλλα οι υπαλληλοι της ΕΡΤ ειναι η επιτομη της τεμπελιας και χαμηλης αποδοτικοτητας. Οι δε διορισμοι τους επιτομη νεποτισμου και διαφθορας. Οποτε ασε τις κλαψες...
Τι είναι αυτό το "οι υπάλληλοι της ΕΡΤ"; Σαν το οι επιχειρηματίες είναι λαμόγια, οι πολιτικοί είναι κλέφτες, οι ελεύθεροι επαγγελματίες φοροφυγάδες, οι νοικοκυρές είναι χαζές, οι συνταξιούχοι είναι φύρα; Επαναλαμβάνω: Ποιος τεμπέλης με χαμηλή αποδοτικότητα και με διορισμό αποτέλεσμα ρουσφετιού δεν θα έτρεχε με τα 1000 να πάρει τα 200 μόρια να κάνει αίτηση και να διοριστεί; Οι γενικεύσεις και η συλλογική ευθύνη ήταν προνομιακό μέσο των χιτλερικών... Μόνο και μόνο για να συγκινούν τις μάζες. Φυσικά και υπήρχαν και αυτά που λές, αν θες και σε πλειοψηφικό επίπεδο. ποιός θα τα λύσει; Ο Κεδίκογλου ή η μνηστή του;
Λυπάμαι uggambugga αλλά θα σε προσγειώσω:Παρακάτω το καταστατικό του αντικαταστάτη της ΕΡΤ μάλλον θα σε κάνει να καταλάβεις γιατί αυτό είναι αδύνατο. http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/media/ayto_einai_to_nomosxedio_gia_th_nea_ert.2292026.html
Δηλαδή τις οικονομικές ατασθαλίες τις έκαναν οι εργαζόμενοι και όχι η κάθε διοίκηση; Εκτός αν πιστεύεις και εσύ ότι για την ευθύνη των 6 λογιστηρίων φταίγανε π.χ. οι δημοσιογράφοι και οι τεχνικοί, και όχι η διοικηση της ΕΡΤ. Και επειδή τα παραδείγματα είναι πάντα καλά ο αλήστου μνήμης Παναγόπουλος διαπρέπει τώρα στον ΣΚΑΙ ο οποίος μας κουνάει και το δάκτυλο για το πως πρέπει να σεβόμαστε το δημόσιο χρήμα... Εκεί ψαξε να βρεις ποιος έκανε βούτες στο δημόσιο χρήμα...
...Και φυσικά το πιάσαμε το υπονοούμενο: Ο πρώτος δημοσιογράφος που βγήκε στο γυαλί στη "Δημόσια Τηλεόραση", ήταν η διαπιστευμένος συντάκτης της ΕΡΤ στη Νέα Δημοκρατία. Πως και δεν έβγαλαν το Μουρούτη πάλι καλά...
Αυτό που λες ισχύει για κάποιους, αλλά για κάποιους άλλους όχι. Εγώ λοιπόν προτιμώ να εστιάσω σε αυτούς που αν και με 200 μόρια θα είχαν σίγουρη μια θέση στους 500 ή στους 2000 επέλεξαν να μην κάνουν αίτηση. Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένεια και υποχρεώσεις και όμως το έκαναν. Τους βγάζω το καπέλο, Ενδεικτικά: http://financialcrimesnews.blogspot.gr/2013/08/blog-post_17.htmlhttp://financialcrimesnews.blogspot.gr/2013/08/blog-post_3339.htmlΓιατί δεν είναι όλοι ίδιοι. Δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.