Μπήκαν στο FIR Αθηνών 6 τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη

Μπήκαν στο FIR Αθηνών 6 τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη Facebook Twitter
12

Σχηματισμός έξι τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών, αποτελούμενος από τέσσερα F-4 και δυο F-16, «πέρασε» στις 11:13 στο FIR ΑΘΗΝΩN μεταξύ Σάμου και Χίου. Στις 11:28 τα τέσσερα F-4 του σχηματισμού πραγματοποίησαν υπερπτηση πάνω από το νησιωτικό σύμπλεγμα των Φούρνων στα  4.000 πόδια.

Ο σχηματισμός «βγήκε» από το FIR ΑΘΗΝΩΝ στις 11:31.

'Όπως έγινε γνωστό, τα τουρκικά αεροσκάφη αναχαιτίσθηκαν και αναγνωρίσθηκαν, σύμφωνα με τους διεθνούς κανόνες και κατά πάγια πρακτική.

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δικαιοσύνη στην Ελλάδα

Ελλάδα / Ευρωβαρόμετρο: Στην Ελλάδα περισσότεροι από τους μισούς απαντούν ότι η Δικαιοσύνη δεν είναι ανεξάρτητη και δέχεται παρεμβάσεις

Αποκαλυπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας για την άποψη των πολιτών της ΕΕ για το δικαστικό σύστημα - Μόνο 4 στους 10 πολίτες στην ΕΕ κρίνουν ως «καλό» το δικαστικό τους σύστημα
NEWSROOM
Τρίκαλα: Δύο επιθέσεις από αγέλες αγριογούρουνων μέσα σε 48 ώρες

Ελλάδα / Τρίκαλα: Αγριογούρουνα επιτέθηκαν και τραυμάτισαν αγρότες δύο φορές σε 48 ώρες

Μία αγέλη από αγριογούρουνα τραυμάτισε αγρότη στο Ζάρκο και ακόμη μία αγέλη αγριόχοιρων παρέσυρε και ποδοπάτησε άλλον αγρότη που ήταν πάνω στην ακινητοποιημένη μοτοσικλέτα του
NEWSROOM
«Το ελληνικό λιμενικό πετάει μετανάστες στη θάλασσα για να πεθάνουν»: ΚαταγγέΈρευνα του BBC

Ελλάδα / «Το ελληνικό λιμενικό πετάει μετανάστες στη θάλασσα για να πεθάνουν», καταγγέλλει το BBC

Έρευνα του BBC επικαλείται μαρτυρίες διασωθέντων και κατηγορεί το λιμενικό πως έχει προκαλέσει τον θάνατο δεκάδων μεταναστών στη Μεσόγειο, μόνο τα τελευταία τρία χρόνια
NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
1. Επί της ουσίας απάντηση ή αμφισβήτηση δεν είδα. Το αν πάρω 15 μαζεμένα όχι είναι νηπιακή αντίδραση 2. Γιατί το κάνουν αυτό οι Τούρκοι είναι γνωστό. Δεν επιθυμούν να αποδεχθούν στην πράξη τις ελληνικές εμμονές. Για τα αισθήματά τους δεν τρέφω την παραμικρή αμφιβολία.3. Το ότι δεν έχουμε προσφύγει σε διεθνή δικαστήρια και σε οργανισμούς που εποπτεύουν την εναέρια κυκλοφορία δείχνει τη ανύπαρκτη νομική υπόσταση των ελληνικών ισχυρισμών.4. Κατά διαστήματα από πρών αρχηγούς και στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας έχει υποστηριχθεί ότι πρέπει να σταματήσει το θέατρο του παραλόγου που κοστίζει σε πόρους και ανθρώπινες ζωές. 5. Ο πατριωτισμός δεν αποδεικνύεται από εμμονές σε παράλογες θέσεις. Το Αιγαίο δεν είναι μια κλειστή ελληνική λίμνη. Έχει μεγάλο μέρος διεθνών υδάτων. Η εμμονή μας στον παραλογισμό αποδυναμώνει τα επιχειρήματα μας και τροφοδοτεί τον τουρκικό επεκτατισμό. 6. Πως το έλεγε ο ποιητής; Εθνικό είναι ότι είναι αληθινό.
Αμαν πιά. το FIR δεν είναι ο ελληνικός εναέριος χώρος αλλά ο διεθνής εναέριος χώρος που την ευθύνη ρύθμισης της κυκλοφορίας την έχει η Αθήνα. Τα πολεμικά αεροπλάνα οποιασδήποτε χώρας αν τηρούν το προβλεπόμενο για αυτά ύψος πτήσης δεν είναι υποχρεωμένα να υποβάλουν για ενημέρωση σχέδιο πτήσης (flight plan). 30 χρόνια για εσωτερική κατανάλωση αναμασάμε οτι μας πλασάρουν. όπως το "τουρκικά πολεμικά πλοία νότια της Άνδρου", χωρίς να λένε ότι έπλεαν σε διεθνή χωρικά ύδατα.
Δεν ειμαι σιγουρος οτι τα αεροσκαφη δεν ειναι υποχρεωμενα να καταθεσουν σχεδιο πτησης. Δε γνωριζω τη νομοθεσια και τους κανονες λειτουργιες των FIR, αλλα αποκλειεται τα αεροσκαφη μιας χωρας να μπαινουν στον εναεριο χωρο που ελεγχεται απο γειτονικη χωρα εφοσον τηρουν καποιους κανονες π.χ. το υψος πτησης που ανεφερες. Το οτι εχει καταντησει αηδια ολο αυτο, ισχυει. Εχουμε ακουσει οτι και οι Ελληνες παραβιαζουν τον εναεριο χωρο της Τουρκιας και δε μου φαινεται και πολυ παραξενο. Μια ζωη στον εκφοβισμο θα μας εχουν για να αγοραζουμε οπλικα συστηματα και να πλουτιζουν μερικοι. Γιατι μπορει να μην εχουμε νοσοκομεια και σχολεια, θα εχουμε πυραυλους ομως... γελαει ο κοσμος
Το προβλεπόμενο ύψος πτήσης στο οποίο αναφέρεσαι είναι 45.000 πόδια. Το μέγιστο ύψος πτήσης είναι 15.000 πόδια για το F-16 και 18000 πόδια το για F-4.Άρα είναι κάπως δύσκολο να ανεβαίνουν πάνω από 45.000 πόδια όπου δεν απαιτείται κατάθεση flight plan.
15000 πόδια οροφή είναι πολύ λίγο, τόσο έφτανε το Fokker του κόκκινου βαρώνου. Η οροφή στα σύγχρονα μαχητικά είναι στα 50-60 χιλιάδες πόδια.Όμως είναι αλήθεια ότι πρέπει να υποβάλλουν σχέδιο πτήσης, και σε αντιθέση με ό,τι ισχυρίζεται ο sogl τα στρατιωτικά αεροσκάφη άλλων χωρών υποβάλλουν, όπως κάνουν και διεθνώς άλλωστε.
για την ακρίβεια μόνο στα τουρκικά αεροσκάφη κάνει το Ελλημπανάτο αυτές τις παράνομες μαγκιές, τα αμερικανικά, τα ισραηλινά, τα ρωσικά, τα ιταλικά μπαίνουν στο FIR χωρίς να παρενοχλούνται, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. Το ίδιο ισχύει και για τα 10 μίλια ενάεριου χώρου που η Ελλαδάρα στα πρότυπα του τελευταίου καταπατητή δασών (πόντο-πόντο θα γίνει δικό μου) έχει αποφασίσει ότι είναι ελληνικά ενώ η θάλασσα από κάτω είναι διεθνής. Ούτε για πλάκα δεν ενοχλούν αμερικανικό αεροσκάφος στα 9 μίλια (ούτε βέβαια ζητάει την άδεια).Αλλά εκεί πες μιλάμε όντως για χώρο ελληνικής κυριαρχίας. Η αντιμετώπιση του FIR σαν εθνικό έδαφος πολύ απλά ξεπερνάει κάθε όριο γελοιότητας και σε περίπτωση που καταρριφθεί κάτι, η Ελλάδα θα φάει μια καταδίκη στο διεθνές δικαστήριο που θα είναι όλη δικιά της. Όχι ότι πρόκειται να καταρριφθεί, όλα αυτά είναι γελοιότητες προκειμένου να συντηρείται ο τουρκικός μπαμπούλας και να πληρώνει όπλα το χαζοπόπολο. Ελλείψει αληθινής απειλής, βαφτίζουμε τέτοια την... είσοδο στο FIR.
Eίσαι ανενημέρωτος. Τα ξένα αεροσκάφη γενικά υποβάλλουν σχέδια πτήσης, και στην Ελλάδα και παντού. Οι Αμερικάνοι στο ΠΑΡΕΛΘΟΝ δεν το έκαναν στο Ελληνικό FIR, αλλά πλέον το κάνουν. Πάντως προς ενημέρωσή σου (και πάλι) όταν στο παρελθόν έκαναν τέτοιες παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας (και όχι παραβιάσεις) αναγνωρίζονταν κανονικά. Τέλος ποτέ η Ελλάδα δεν αντιμετώπισε το FIR σαν εθνικό έδαφος. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε μια αναγνώριση και μια αναχαίτιση.