Δύο Έλληνες άνεργοι πουλάνε τον χρόνο τους online

Δύο Έλληνες άνεργοι πουλάνε τον χρόνο τους online Facebook Twitter
7

Την φαντασία και τη δημιουργικότητα των Ελλήνων, επιδιώκουν να κάνουν γνωστες παγκοσμίως δύο άνεργοι, 28χρονοι Ελληνες. Σκέφτηκαν λοιπόν έναν τρελό τρόπο για να εκμεταλευτουν τον ελεύθερο χρόνο τους: Να τον πουλήσουν online.

Έτσι έφτιαξαν ένα site, το clockular.com, με ένα online ρολόι το οποίο φιλοδοξούν να κάνουν το πιο ακριβό παγκοσμίως στην ιστορία και ισως να διεκδικήσει και κάποιο ρεκορ.


Για να το πετύχουν αυτό αποφάσισαν να πουλήσουν κάθε δευτερόλεπτο του ρολογιού σε διαφημιζόμενους αλλά και ιδιώτες, δίνοντας τους την δυνατότητα να εκμεταλευτούν την ιδιοκτησια χρόνου τους προβάλλοντας στο ρολόι μια φωτογραφία με ένα link (είτε του website τους, είτε σελίδα σε social networks κτλ.).

Ο συνολικός χρόνος προς πώληση είναι ένα έτος και η ιδέα είναι αν κάποια στιγμή πουληθούν όλα τα δευτερόλεπτα του έτους, το ρολόι σταματάει να δέχεται νέους αγοραστές και ο κάθε ιδιοκτήτης χρόνου έχει την προσωπική του παγκόσμια ώρα που θα του ανήκει και θα εμφανίζεται για πάντα. Μέχρι τότε όμως οι κάτοχοι χρόνου εμφανίζονται (ανάλογα με το χρόνο τους) κατα σειρά και επαναλαμβανόμενα.

Εκτός της προβολής που υπόσχονται οι δημιουργοί στους αγοραστές, σε περίπτωση που καταφέρουν να τραβήξουν τα βλέματα με την τρελή ιδέα τους, δίνουν την δυνατότητα σε κάποιους να κάνουν ένα διαχρονικό δώρο σε κάποιον στέλνοντας του χρόνο σε συσκευασία δώρου.


Το site είναι στα Αγγλικά καθώς επιθυμία των δημιουργών είναι φυσικά να απευθυνθούν σ'ολο τον κόσμο, καθώς η ώρα είναι για όλους.

H τιμή του δευτερολέπτου είναι 0,10$.

Αν και το ρολόι μετρα κάποιες μέρες λειτουργίας, προσπαθειες promotion δεν εχουν γίνει ακόμα και οι δύο Ελληνες δηλώνουν πως τις επόμενες μέρες θα δουλέψουν πάνω στο design του site το οποιο σκοπεύουν να βελτιώσουν. 

Τech & Science
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Τech & Science / Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1950 από κατοίκους που, δίχως να το γνωρίζουν, χρησιμοποίησαν πέτρες από τα ερείπια της αρχαίας πόλης Τακίνα στο Πολυδώριο Πισιδίας
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Τech & Science / Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Η υποβρύχια έρευνα στη λίμνη Mezzano της Ιταλίας αποκάλυψε προϊστορικό χωριό της Εποχής του Χαλκού, με άριστα διατηρημένα αντικείμενα και ξύλινους πασσάλους που μαρτυρούν τη ζωή και την τεχνολογία μιας χαμένης κοινότητας πριν από 3.000 χρόνια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δεν θα το έλεγα ευρηματικό.Πρόκειται για παραλλαγή του http://www.milliondollarhomepage.com/ που είχε κάνει ένας 21χρονος Άγγλος to 2005, πουλώντας 1 εκατομμύριο pixels προς $1 έκαστο.
Προφανώς στηρίζονται στην φήμη μιας τρελής ιδέας και ενός διάσημου ρολογιού τα παιδιά, αν αυτό καταφέρει να γίνει γνωστό από στόμα σε στόμα.Και όπως λέει σωστα το άρθρο στην αρχή "στην εποχή των social media όλα είναι πιθανά". Από περιέργεια και μόνο θα μπουν να το δουν και θα ξαναμπούν πολλές φορές για να βλέπουν αν τελικά μπορεί να πιάσει και πώς πάει το concept.Αρκεί βέβαια να καταφέρουν να το κάνουν να συζητείται ανα τον κόσμο.