Αύξηση κατά 164% στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του Υγραερίου Κίνησης

Αύξηση κατά 164% στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του Υγραερίου Κίνησης Facebook Twitter
1

Αύξηση κατά 164% έρχεται στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του Υγραερίου Κίνησης, όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Ημερησίας».

Το υγραέριο, στο οποίο είχαν καταφύγει πάνω από 55.000 Έλληνες ιδιοκτήτες Ι.Χ. για να κινήσουν πιο οικονομικά τα οχήματά τους, θα πρέπει να πληρώνουν περίπου 1,15€ - 1,25€ το λίτρο, αν τελικά το μέτρο εφαρμοστεί.

Σε αυτήν την περίπτωση, το υγραέριο θα είναι φθηνότερο κατά 0,20€ με 0,40€ σε σχέση με το πετρέλαιο, κάτι που θα κάνει ασύμφορη τη μετατροπή, καθώς το υγραέριο «καίγεται» πιο γρήγορα από τη βενζίνη.

«Από την άλλη μεριά τα συνεργεία (εξουσιοδοτημένα και μη) είχαν βρει διέξοδο στην τοποθέτηση συστημάτων υγραεριοκίνησης και αν τελικά αυξηθεί η τιμή διάθεσης του συγκεκριμένου καυσίμου τότε θα «παγώσουν» οι τοποθετήσεις δημιουργώντας ένα νέο γύρο λουκέτων και απολύσεων».

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΥΜΦΩΝΙΑ AKTOR ΔΕΠΑ LNG

Οικονομία / Υπεγράφη η συμφωνία AKTOR-ΔΕΠΑ με Venture Global για το αμερικανικό LNG και τη διανομή του στη ΝΑ Ευρώπη μέσω Ελλάδας

Πρόκειται για την πρώτη συμφωνία της νέας εταιρείας ATLANTIC - SEE LNG TRADE που συνέστησαν οι δύο ελληνικές εταιρείες με στόχο την εισαγωγή, εμπορία και εξαγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου
LIFO NEWSROOM
ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ ΙΟΝΙΟ

Οικονομία / Τι σημαίνει για την Ελλάδα και την Ευρώπη η «ιστορική συμφωνία» για εξόρυξη υδρογονανθράκων στο Ιόνιο

Οι υπογραφές «μπήκαν» στο Ζάππειο, παρουσία Αμερικανών υπουργών και υψηλόβαθμων κυβερνητικών αξιωματούχων, επιβεβαιώνοντας την στενή στρατηγική συνεργασία Αθήνας - Ουάσινγκτον στον τομέα της ενέργειας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Όχι που θα έμενε ανεκμετάλευτο! Στην πραγματικότητα βέβαια περίμενα πως θα το κάνανε λίγο αργότερα, όταν θα ήτανε ακόμη περισσότερα τα οχήματα με αέριο. Δεν κρατήθηκαν ομως, σαν τον κακό ανεκδοτά που αρχίζει και γελαέι με το που ξεκινά το ανέκδοτο.