Στο σημερινό Α μπα: όχι, δεν ξεκολλάω

Στο σημερινό Α μπα: όχι, δεν ξεκολλάω Facebook Twitter
30

________________
1.


"Αμπα τι πρέπει να διαβάσω και να κάνω τελοσπάντων για να απαντήσω όπως πρέπει και να σταματήσουν να με πρήζουν οι κνήτες στη σχολή. Δεν λέω, αγωνίζονται τα παιδιά αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι το κάνουν καθαρά απο ιδεολογία και όραμα..δεν μπορεί κάποιο συμφέρον θα έχουν έτσι? και κάποια απ'όσα λένε τα βρίσκω σωστά, αλλά
ο τρόπος με τον οποίο σε προσεγγίζουν είναι τόσο απωθητικός και μετά εγώ δεν ξέρω τι να τους πώ και νιώθω τόσο χαζή...."- μπλέ γάτα

Πρώτον, ξεκίνα να τους γράφεις με γιώτα και όχι με ήτα. Μετά, σου έχω νέα: δεν υπάρχει ανταπάντηση για τους κνίτες γιατί έχουν ήδη όλες τις απαντήσεις, δε χρειάζονται, δε θέλουν καινούριες.
Ο τελευταίος που αποστόμωσε κνίτη ήταν ο Τσακ Νόρις, οπότε μη ασχολείσαι με αυτό το θέμα. Αυτό που προέχει δεν είναι να έχεις αρνητικές απαντήσεις, αλλά θετικές σκέψεις, όχι με την έννοια της αισιοδοξίας, αλλά με την έννοια του συγκεκριμένου. Είσαι σε μια ηλικία που πρέπει να αρχίζεις να σχηματίζεις μια δική σου γνώμη για τα πράγματα. Λες ότι με κάποια πράγματα συμφωνείς, θαυμάσια. Ξεκίνα από αυτά.


Μη ρωτάς «τι να διαβάσω», στενοχωριέμαι. Είσαι σε κάποια σχολή, δεν έχεις ακόμα βρει έναν τρόπο να βρίσκεις τι να διαβάσεις για ένα θέμα που σε ενδιαφέρει; Δεν είναι ένα το βιβλίο, δεν είναι βιβλίο, είναι βιβλία, εφημερίδες, συζητήσεις, ταινίες, έργα τέχνης, τα πάντα.

________________
2.


Τόση εξέλιξη, τόσες ανακαλύψεις, τόσοι άνθρωποι έχουν περάσει απο αυτόν τον κόσμο, μα δεν έχουμε βρει τι μπορούμε να κάνουμε όταν μας παραπέφτει λίγο το αλάτι στο φαγητό... Υπάρχει κάποιο διορθωτικό τρικ ή μυστικό που μου διαφεύγει; Προσπαθώ, και κάποια τα πετυχαίνω, αλλα πάλι λύσσα το έκανα το ριζότο... :)

Πόσο δίκιο έχεις! Αν είναι κάτι κατσαρόλας, διορθώνεται αν προσθέσεις μια πατάτα, τουλάχιστον έτσι λένε. Προσωπικά για σιγουριά βάζω ελάχιστο αλάτι και ξαναδοκιμάζω στο τέλος.

________________
3.

"Αγαπητή Α μπα,

Διαβάζω εδώ και πολύ καιρό τη στήλη σου και μου φτιάχνεις πάντα τη διάθεση με τις απαντήσεις σου.

Η απορία μου έχει να κάνει με μια ""φίλη"" μου.

Πριν κάποια χρόνια γνώρισα μέσω μιας πολυ καλής φίλης μου μια παιδική της φίλη. Αρχίσαμε να κάνουμε παρέα όλες μαζί. Εχουμε κάνει μέχρι κ διακοπές μαζί.

Το θέμα μου είναι ότι τη συγκεκριμένη κοπέλα δε τη συμπαθούν αρκετοί απο τον περίγυρό μου. Κάποιοι μάλιστα είναι και πολύ στενοί μου φίλοι. Κάποιοι από αυτούς μάλιστα μπορεί να την έχουν δει ελάχιστες φορές έως και μόνο μια.

Ετσι με τον καιρό άρχισα να επηρεάζομαι και γω από τα αρνητικά σχόλια και πλέον δε νοιώθω τόσο κοντά της (όχι βέβαια ότι ένοιωθα ποτέ κολλητή της). Κάποιες φορές σκεφτομαι ότι δεν είναι δίκαιη και σωστή η συμπεριφορά μου απέναντί της και άλλες δυστυχώς βρίσκω όντως λόγους για να μη συναναστρέφομαι μαζί της. Θεωρώ ότι κάποιες φορές η συμπεριφορά της γίνεται αρκετά εγωιστική σε σημείο που συμπεριφέρεται με αγένεια ακόμα και σε φίλες της. (στα πλαίσια πάντα του πειράγματος...)

Αυτό που για αρκετό καιρό μου δημιουργούσε θέμα και που προκύπτει κατά καιρούς έιναι ότι προσπαθεί να κοινωνικοποιηθεί μέσω της δικιάς μου παρέας, μέλη της οποίας είναι και φίλοι που δε τη γουστάρουν. Και το ακόμα πιο δύσκολο ήταν όταν μερικές φορές έμπαινε στη μέση και η κοινή μας φίλη για να την ενημερώσει για τις εξόδους μας.

Τωρα πλέον νομίζω ότι έχω αρχίσει να βρίσκω μια ισορροπία όσον αφορά το θέμα. Δηλαδή αποφευγω πλέον να λέω και τις 2 να έρχονται σε εξόδους με αλλες παρέες μου γενικά, κάτι το οποίο συνήθιζα παλαιότερα αρκετά με την κολλητή μου.

Εσύ τι θα έκανες στη θέση μου και ποσο θα ασχολούσουν με την κατάσταση?"- Φίλη-Φίδι?

Γενικώς, προσπαθώ να μην είμαι η αιτία που συναντιούνται άνθρωποι που ξέρω ότι δε συμπαθιούνται. Αν είναι αναπόφευκτο, καλώ και άλλους 5-6 για να διαχέεται η αντιπάθεια και να χάνεται μέσα στο πλήθος. Από τη άλλη, δε μπορείς να είσαι εσύ αποκλειστικά υπεύθυνη για το πώς θα περάσει ο καθένας κάθε φορά.
Πιο πολύ εντύπωση μου κάνει ότι άρχισες να τη βλέπεις με άλλο μάτι επειδή σου το είπαν άλλοι...

______________
4.


Γεια σου Α,μπα! Θα μπορούσες να μου προτείνεις κάποιο καλό ντοκυμαντέρ με φρικιαστικά ψυχολογικά πειράματα όπως το Stanford prison experiment, the Milgram experiment και η υπόθεση του David Reimer? Θα το έψαχνα εγώ το θέμα αλλά έχει πέσει βαρύ διάβασμα λόγω προσεχούς εξεταστικής. Μέχρι να μου απαντήσεις θα τα έχω δώσει σίγουρα όλα οπότε θα έχω ελεύθερο χρόνο:)- μια (προσεχώς) κοινωνιολόγος

Καταπληκτικό. Μου αναθέτεις μια δουλειά επειδή εσύ έχεις δουλειά. 

______________
5.


Έχεις προσέξει ότι υπάρχει ένα κόλλημα στην επικοινωνία και μάλιστα σε πολλές γλώσσες όταν θέλεις να προσδιορίσεις μια μέρα της εβδομάδας που θα έρθει μετά από δύο εβδομάδες από τη στιγμή που βρίσκεσαι; Δηλ. σήμερα είναι Πέμπτη 23 Μαϊου και θέλεις να κλείσεις ένα ραντεβού για την Τρίτη 4 Ιουνίου, πάντα λες "την επόμενη Τρίτη, όχι αυτή που έρχεται, σε δύο εβδομάδες" ή κάτι τέτοιο και μένεις και με την αμφιβολία αν ο άλλος κατάλαβε. Γιατί δεν καταλαβαινόμαστε;

Δεν καταλαβαινόμαστε γιατί δεν ξέρουμε τι σημαίνουν οι λέξεις. Γιατί υπάρχει τόσο πρόβλημα με τη λέξη «επόμενος»;

Ο επόμενος, θηλ. επόμενη, αυτός που ακολουθεί: M΄ εσένα τελειώσαμε• να περάσει ο ~.

Όταν περιμένεις στην εφορία και ο ταμίας λέει «επόμενος», ποιος πάει; Ο πρώτος στη σειρά ή ο δεύτερος; Ο ΠΡΩΤΟΣ. Αυτός είναι ο επόμενος. Ο δεύτερος είναι ο ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΟΣ.

Οπότε όταν λες «την επόμενη Τρίτη», είναι η πρώτη Τρίτη που ακολουθεί και όχι η δεύτερη, διότι αυτή είναι η μεθεπόμενη, που είναι δεύτερη στη σειρά.

Μετά θα πιάσουμε και λέξεις όπως «πρόσφατα» και «πάραυτα», που δημιουργούν επίσης μεγάλη σύγχυση.

________________
6.


Γιατι δε θα σου εστελνες ερωτηση;

Επειδή, φανερά, δεν έχω τις απαντήσεις.

________________
7.


θα σου έγραφα τους μεγάλους προβληματισμούς μου, αλλά (σσσ) μας παρακολουθούν..υπολογίζω ότι θα τελειώσω το πολυτεχνείο στην 6μισι-ετία. κααάτι είναι κ αυτό. boop :)- boop

Μια χαρά είσαι.

________________
8.


Αγαπητή Αμπα..ειμαι μ'ενα υπεροχο αγορι εδω κ 7 μηνες περιπου..τον ιουλιο ορκιζεται κ απο σεπτεμβρη φευγει στο εξωτερικο για μεταπτυχιακο-δουλεια.εγω εχω τουλαχιστον 3 χρονια σπουδων ακομα..το να συνεχισουμε απο αποσταση θα'ναι επιπονο κ ανουσιο..το ξερω.αλλα τι κανω αυτον τον ενα μηνα που μετραω αντιστροφα κλαιγοντας???χωριζω το καλοκαιρι που ούτως ή άλλως θα ειμαστε μακρυα ή περιμενω τον καταραμενο σεπτεμβρη???

Τίποτα από τα δύο. Δε χρειάζεται να πάρετε απόφαση για τίποτα. Η ίδια η ζωή θα σας οδηγήσει. Μην κάνετε μεγάλες δηλώσεις, ούτε και μικρές. Αν ψάξετε στο μέλλον τρόπους να κρατήσετε επαφή, κάτι θα λέει αυτό, και αν όχι, κάτι θα λέει επίσης.

________________
9.


"Α, μπαμπολεϊρο! Προτείνω να αρχίζουμε να γράφουμε παντού, σε τοίχους, πάνω σε διαφημιστικες πινακίδες, σε αυτοκίνητα (το μπαγλάρωμα δεν το γλιτώνουμε, χαλάλι) και σε ότι άλλο συναντάει το μάτι του αστικού θηλαστικού καθημερινά, τεράστια ΞΕΚΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!!! Και επιγραφές νέον να φωτίζουν το βράδυ, ΞΕΚΟΛΛΑ ΞΕΚΟΛΛΑ ΞΕΚΟΛΛΑ!! Μια κίνηση αγάπης προς το συνάνθρωπο και προς εαυτόν, δεν βρίσκεις? - καταστασιόν τρέ ξεκολλίκ"

Καταλαβαίνω πού το πας, αλλά αυτή η έκφραση μου είναι τόσο μισητή, δε μπορώ να σου το περιγράψω. Αυτό που καταλαβαίνω όταν το ακούω είναι «αδιαφορώ παντελώς για αυτό που λες» ή «σε έχω τόσο γραμμένη αυτή τη στιγμή που δε μπορείς να φανταστείς» ή, ακόμα χειρότερα και πιο συχνά «δεν έχω ιδέα για τι μιλάς αλλά προτιμώ να πεθάνω παρά να το παραδεχτώ».

________________
10.

Γειά σου, αμπαμπουλίνι!Ήθελα να σε ρωτήσω, γιατί οι γιατροί κάνουν τόσο χάλια γράμματα στις συνταγές?Κάποτε είχα ακούσει οτι το κάνουν για να μην είναι εύκολο να διαβάστουν απο τρίτους.Κουλό?- νατασουλίνι


Θα ου πω, αλλά μην το πεις σε κανέναν, γιατί είναι μυστικό. Είναι προαπαιτούμενο Στο πρώτο μάθημα ανατομίας ο καθηγητής ζητά από τους φοιτητές να γράψουν το όνομά τους σε ένα χαρτί. Τα ονόματα που διαβάζονται δεν παίρνουν ποτέ πτυχίο.


(Αυτό που είχες κάποτε ακούσει είναι σαν το ότι δεν κάνει να κάνεις ανταύγειες όταν έχεις περίοδο).

________________
11.

"sex..sex...παντού SEX!!
Γιατί όλοι έχουν την εντύπωση ότι πρέπει να συζητάνε δημόσια κάθε πότε το κάνουν και τι εμπειρίες έχουν...κι εμείς δηλαδή που δεν έτυχε να έχουμε κάνει μια πιο σοβαρή σχέση ακόμα, για να το κάνουμε όποτε μας έρθει, και οι λίγες εμπειρίες που αποκτήσαμε να μην είναι και ότι καλύτερο αφού στην αρχή κυριαρχεί η περιέργεια από τη θέληση...και καλά καλά δεν ξέρουμε και ποιοί είμαστε και τί θέλουμε...γιατί όλο αυτό να με γεμίζει μια τρομερή ανασφάλεια...και βάλε και τα κοινωνικά στερεότυπα και τα ταμπού και μην σε χαρακτηρίσουν και ελαφρών ηθών..και στο τέλος η πράξη να είναι πιο σημαντική από την θέληση και το συναίσθημα.....και οι άνθρωποι γύρω σου να γίνονται ρηχοί και οι σχέσεις περίπλοκες..
και όλα αυτά να σε κάνουν να φοβάσαι πλέον να ξαναπροσπαθήσεις ενώ το θες..γιατί μπορεί και να μην είσαι καλή! και πότε στην τελική θεωρείσαι καλή?? όλοι γεννήθηκαν πορνοσταρ και γαμάτοι?
και τελικά εγώ πότε πρέπει να κάνω σεξ??"- φοιτήτρια

Δεν πρόκειται για θεατρική παράσταση, για να είσαι καλή ή κακή, εκτός αν είσαι περφόρμερ του είδους με στόχο τη χρηματική αμοιβή (και ακόμα και τότε, υποκειμενικό είναι).

Αυτές οι βαθμολογίες έχουν να κάνουν με το τι έζησε ο καθένας αποκλειστικά μέσα στο μυαλό του, και λίγη σχέση έχουν στην πραγματικότητα με τον άλλον άνθρωπο. Σταμάτα τις αμφιβολίες και ξεκίνα τις απαιτήσεις, ξεκίνα να καταλαβαίνεις ποια είσαι και τι σου αρέσει, γιατί αυτό είναι η δική σου δουλειά. Όχι το να φοβάσαι αν θα αρέσεις στους άλλους (τι νομίζεις ότι είναι οι άλλοι; Τάχα ξέρουν τι τους γίνεται; Όλοι χαμένοι, φοβισμένοι και μπερδεμένοι είναι).

Οι σεξουαλικές εξομολογήσεις είναι σαν τις κυνηγετικές ιστορίες. Διασκεδαστικές, αλλά να τις ακούς όπως τα παραμύθια. Κανείς δεν σου επιβάλλει να συμμετέχεις, ή να σχολιάζεις. Αν το θέλεις βεβαίως, να το κάνεις, αλλά αν αισθάνεσαι άβολα, δήλωσε το άφοβα. Μη φοβάσαι τις αντιδράσεις.

Και το πιο σημαντικό: δεν σου λέω να μη φοβάσαι επειδή οι αντιδράσεις των άλλων δεν έχουν σημασία. Ξέρω πόση σημασία έχουν. Όμως περισσότερο από κάποιον που πάει με το ρεύμα γιατί φοβάται την απόρριψη, οι άλλοι σέβονται αυτόν που έχει προσωπική άποψη και δε ντρέπεται να τη δηλώνει άμεσα και να ζει αναλόγως. Περισσότερο σεβασμό κερδίζεις όταν ξέρεις ποιος είσαι, παρά όταν προσπαθείς να «ταιριάξεις» με το περιβάλλον.

(Οι άνθρωποι δε «γίνονται» ρηχοί και οι σχέσεις δε «γίνονται» περίπλοκες. Μη αναμασάς τα κλαψιάρικα κλισέ που ακούς από δεξιά αριστερά, είναι το τζανκ φουντ του small talk. Μόνη σου είπες ότι δεν έχεις εμπειρίες, πώς ξέρεις αν οι άνθρωποι είναι ρηχοί και πόσο περίπλοκες είναι οι σχέσεις; Κάθε σχέση είναι διαφορετική από την επόμενη και κάθε άνθρωπος ορίζει το σώμα του και το μυαλό του. Δική σου είναι η ζωή και μπορείς να τη ζήσεις όπως θέλεις.)

________________
12.


"αγαπητη α,μπα

τα αισθήματα της δεν είναι πια τα ίδια, κάπου το έχει χάσει, κάπου δεν ξέρει τι ακριβώς νιώθει. Της ζήτησα να χωρίσουμε, αφού όλο αυτό περνάει σε μένα και δεν αντέχω να βλέπω τη σχέση μας να χειροτερεύει. Μέσα μου όμως, κάθε άλλο παρά μπορώ να το τελειώσω..
????"- σκανθορπ

Χριστόφορε εσύ;

30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

16 σχόλια
11. Δε νομίζω ότι όλοι έχουν την εντύπωση ότι πρέπει να συζητάνε δημόσια κάθε πότε το κάνουν και τι εμπειρίες έχουν... Το να συζητήσεις κάτι προσωπικό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, με κάποιο ή κάποια κοντινά σου άτομα είναι μία ανθρώπινη ανάγκη, αλλά αυτό δεν θεωρείται δημόσια συζήτηση.Κατά τη γνώμη μου, όσοι αρέσκονται να μιλούν δημοσίως για τη σεξουαλική τους ζωή, προσπαθούν να καταπολεμήσουν την εσωτερική τους αποτυχία για αυτο-επιβεβαίωση, που προέρχεται από την καταπιεσμένη σεξουαλικότητά και την συναισθηματική ανωριμότητά τους. Όντας απαίδευτοι, είναι ανίκανοι να ταυτοποιήσουν το εγώ τους και παγιδευμένοι σε έτοιμα πρότυπα ομορφιάς, ηδονής και ευτυχίας - που δόξα το δυαδικό θεό, η σύγχρονη πορνογραφική / ευνουχιστική κοινωνία προσφέρει άπλετα - επιδιώκουν να ταυτιστούν με αυτά, αποζητώντας την επιβεβαίωση μέσα από το θαυμασμό (+ τη ζήλια) του ομοϊδεάτη συνομιλητή τους ή το σοκ κάποιου άλλου, ώστε οι ίδιοι να νιώσουν πλήρεις. Μη διαθέτοντας και πολλές ενναλακτικές (ίσως το ποδόσφαιρο), το σεξ είναι πάντα το προκείμενο θέμα, καθότι στον υπολειτουργικό εγκέφαλό τους η ευτυχία ισούται με την ευχαρίστηση. Άλλωστε στην αφήγηση μίας σεξουαλικής εμπειρίας μπορούν να υπερβάλλουν όσο θέλουν και στην κυριολεξία το "τόσο" να το κάνουν "τόοοσο"! Μάρτυρες δεν υπάρχουν πολλοί, συνήθως μόνο ένας, συχνά και κανένας...Δυστυχώς όμως γι' αυτούς, τίποτα προκατασκευασμένο δεν μπορεί να γεμίσει τον εσωτερικό κόσμο ενός ανθρώπου. Ο ίδιος πρέπει να εκπαιδεύει και να σφυρηλατεί με τέτοιον τρόπο την προσωπικότητά του ώστε, στα πλαίσια του πολιτισμού, να αναγνωρίζει τα αληθινά συναισθήματα και τις πραγματικές ανάγκες του και να πράττει ανάλογα. Τότε ξέρει τι θέλει σε συγκεκριμένα πράγματα (ακόμα και πότε και με ποιόν να κάνει σεξ - και τότε η πράξη δεν είναι πιο σημαντική από την θέληση και το συναίσθημα) και μπορεί να κρατά μία δυναμική ισορροπία στη ζωή του, χωρίς να φοβάται τους χαρακτηρισμούς των άλλων. Μη σε γεμίζει ανασφάλεια η δική τους τρομερή ανασφάλεια.Αυτά βεβαίως όπως προείπα, είναι απλώς η προσωπική μου άποψη.
#1. Το καλό με τους κνίτες είναι ότι σου δίνουν ερεθίσματα για σκέψη!Είχαμε μια κοπέλα στη σχολή, στην ΚΝΕ ήταν αυτή, που σε ένα μάθημα άνοιξε μια κουβέντα με τον καθηγητή για κάτι οικονομικά ζητήματα στην ΕΣΣΔ, μου έκανε τόση εντύπωση, που την έπιασα μετά και της ζήτησα να μου φέρει να διαβάσω, το ένα άρθρο που μου έφερε, με πήγε σε κάτι βιβλία, τα βιβλία σε άλλα, αυτά σε άλλα και ανοίχτηκε μπροστά μου μια ολόκληρη συζήτηση, που δε θα είχα πάρει πρέφα, αν έμενα στις κλασικούρες που μαθαίναμε στη σχολή. Επομένως θα σου πρότεινα, με βάση τα ενδιαφέροντά σου, να ζητήσεις να σου φέρουν βιβλιογραφία- οι περισσότεροι ξέρουν να σου προτείνουν. Στο τέλος, είτε διαφωνήσεις, είτε συμφωνήσεις, θα έχεις μάθει πολλά και η συμφωνία/διαφωνία σου, θα είναι τουλάχιστον σε επικοδομητική βάση, θα ξέρεις πού συμφωνείς και πού διαφωνείς και κυρίως γιατί.
#1 Γιατι δεν απαντας οπως καποτε μια φιλη μου:"Α, εγω ειμαι δεξια!" Απαξ και δουν οτι δεν ντρεπεσαι να λες οτι εισαι δεξια, σε αφηνουν ησυχη. (ΥΓ: εχω να ζησω στην Ελλαδα απο το 1980 οποτε μπορει και να μην ισχυει αυτο).
Μπαααα, όσο ήσυχη θα την άφηναν και οι Ιεχωβάδες αν τους έλεγε ότι είναι άθεη: "Κάτσε να το συζητήσουμε", "είδες που συμφωνείς μαζί μας" κ.λπ."... Με τη ΔΑΠ πρώτη δύναμη στα περισσότερα πανεπιστήμια δε νομίζω ότι αποτελεί πλέον ντροπή να λες ότι είσαι δεξιός αν υπονοείς αυτό. Εδώ δεν ντρέπονται μερικοί να πουν ότι είναι φασίστες, οπότε οτιδήποτε ανήκει στο... δημοκρατικό τόξο δεν είναι ταμπού. Τώρα βέβαια αν πει ότι είναι δεξιά χωρίς να είναι, κινδυνεύει να την κυνηγάνε από πίσω οι κλαρινογαμπροί της ΔΑΠ. για "μπουκαλάκι στον Τσαλίκη κι έτσι"... :P Οπότε κορίτσι στο νούμερο ένα, αν σε έχουν πρήξει, να δείχνεις την δυσφορία σου και να αδιαφορείς, θα σε αφήσουν ήσυχη κάποια στιγμή.
@10: Τα γράμματα των ιατρών είναι μια πονεμένη ιστορία! Πριν μπεις στη σχολή γράφεις όπως ο υπόλοιπος "άγιατρος" κόσμος. Δηλαδή συνήθως όμορφα και ευανάγνωστα! Στην πορεία, όμως, βλέπεις τα γράμματά σου να μεταλλάσσονται! Πολύ λίγος χρόνος, πολλές σημειώσεις και να! Δεν θέλει και πολύ! Και όσο περνάει ο καιρός γίνεται χειρότερο αυτό! Δε δίνεις τόση σημασία, γιατί ξέρεις ότι οι υπόλοιποι γιατροί ή φαρμακοποιοί που θα διαβάσουν αυτά που έχεις γράψει θα καταλάβουν τι θες να πεις. Τώρα για τον υπόλοιπο "άγιατρο" κόσμο, δεν είναι ότι δε σε νοιάζει, απλά πλέον η γραφή αποτελεί μια αυτοματοποιημένη πράξη και είναι δύσκολο να την αλλάξεις. Μη νομίζεις, καμιά φορά και μεταξύ γιατρών επικρατεί το χάος στην κατανόηση! Άντε να βγάλεις τα μάτια σου να καταλάβεις τι στην ευχή θέλει να πει ο άλλος μ' αυτά τα κουτσουρογραμματάκια! :)
Ο κόσμος σαφώς και δε χωρίζεται σε γιατρούς και άγιατρους. Η τελευταία λέξη χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στον κλάδο αυτό, όταν θέλεις να αναφερθείς σε άτομα που δεν έχουν σχέση με την Ιατρική. Προκειμένου να χρησιμοποιήσεις έναν ολόκληρο σιδηρόδρομο κάθε φορά, λες αυτό και τέλος! Δεν ήξερα, όμως, πως κάτι τόσο αθώο μπορεί να προκαλέσει τόσο μεγάλες παρεξηγήσεις...!
Santinity, παλιά μου άρεσε ο Hesse, όταν είπα στη φίλη μου τη Sheetal ότι είχα διαβάσει το Σιντάρτα και οτι η ιστορία με την Ινδία είναι πολύ ενδιαφέρουσα μου είπε οτι εκείνης δεν της άρεσε ο Hesse και αυτού του τύπου οι συγγραφείς γιατί κινούνται γύρω απο τα κλισέ και η ιστορία με την Ινδία έχει πολλές περισσότερες πτυχές και οι περισσότερες καθόλου ευχάριστες, με παρότρυνε κιόλας να πάω να μείνω στην Ινδία ένα μήνα να δω και μόνος μου.Έχουν περάσει πάνω απο δέκα χρόνια, αλλά ακόμα και τώρα όποτε ακούω Hesse σκέφτομαι αυτό που μου είπε. Επίσης χαράκτηρισε το στυλ του didactic αλλά όταν πήγε να μου εξηγήσει τον όρο την διέκοψα και με σταθερή φωνή της είπα οτι ξέρω τι σημαίνει didactic επειδή είναι ελληνική λέξη.Αμ πως;;;!!!!!111111111 1
Prince Myshkin, έχω διαβάσει ελάχιστα βιβλία απο τον Hermann Hesse αλλά το συγκεκριμένο μου αντηχεί ακόμα στο μυαλό μου γιατί αναφέρεται σε δυο τύπους ανθρώπων στις πιο ακραίες θα έλεγα περιπτώσεις: τους καλλιτέχνες και τους ορθολογιστές ! Με τον καιρό κατάλαβα ότι η ζωή δεν έιναι άσπρη ή μαύρη άλλα γκρί (για κάποιους άλλους είναι χρυσή άλλα αυτό είναι άλλο θέμα )!Η φίλη σου μάλλον είχε πωροθεί, όμως μήν ξεχνάς ότι έχει πάρει και βραβείο Nobel λογοτεχνείας.
#5 Ρε συ Άμπα είναι δυνατόν να εννοείς την Τρίτη που ακολουθεί;Αυτό δεν είναι σκέτο Τρίτη; Σήμερα είναι Παρασκευή 5, και σου λέω θα βρεθούμε την επόμενη Κυριακή. Τι θα καταλάβεις τώρα στις 7 του μήνα ή στις 14;
"Eπόμενος", από το "έπομαι" δηλαδή όχι ο τωρινός, αλλά αυτός που ακολουθεί. Ακολουθεί, ποιός αλλά και σε σχέση με ποιόν; Αν ο ταμίας στο γκισέ πει "ο επόμενος" πάει να πει ο επόμενος πελάτης σε σχέση με τον ταμία. Η Τρίτη είναι μόνο μία μέσα στην εβδομάδα. Αν ζούσαμε κάθε μέρα Τρίτες, τότε αυτό που λές θα είχε νόημα, αλλά όταν η Τρίτη είναι μια φορά κάθε εφτά μέρες και λες η "επόμενη" εννοείς όχι αυτήν που έρχεται αλλά σε μία (Τρίτη) +1 βδομάδα. Επόμενη Τρίτη≠Ερχόμενη Τρίτη.
Σαλάκης σήμερα είναι Παρασκευή αν μου πεις να πάμε για ψάρεμα αυτή την Τρίτη θα εννοείς οτι αυτή η Τρίτη είναι την επόμενη εβδομάδα το οποίο είναι κάπως άτοπο αλλα έχει επικρατήσει.Αν μου πεις να πάμε για ψάρεμα την επόμενη Τρίτη η επόμενη τρίτη θα είναι την μεθεπόμενη εβδομάδατο οποίο είναι επίσης άτοπο.Αυτή = Επόμενη. Το ίδιο. Εφόσον το αυτή αναφέρεται στο αμέσως επόμενο μέλλον όπως και η επόμενη αναφέρεται στο αμέσως επόμενο μέλλον είναι το ίδιο πράγμα. Αυτή η Τρίτη = η επομενη Τρίτη. Η σύγχυση είναι απολύτως δικαιολογημένη πάντως γιατί φαίνεται οτι η "αυτή" έχει μία παροντική εσάνς που την κάνει να μοιάζει πιο κοντά στο μέλλον απο την "επόμενη"και κλείνω με Bob Dylan"As the present now Will later be past The order is Rapidly fadin'. And the first one now Will later be last For the times they are a-changin"