«Ετοίμαζαν πραξικόπημα πέρυσι το φθινόπωρο»

«Ετοίμαζαν πραξικόπημα πέρυσι το φθινόπωρο» Facebook Twitter
6

Σάλο αναμένεται να προκαλέσει δημοσίευμα του Κυριακάτικου Βήματος το οποίο προαναγγέλλει σήμερα, μέσω του σάιτ της η εφημερίδα. Ο τίτλος του ρεπορτάζ είναι «Το πραξικόπημα που δεν έγινε» και σύμφωνα με την προαναγγελία, το περασμένο φθινόπωρο όταν τα πράγματα ήταν οριακά για τα πολιτικά και πολιτειακά πράγματα στην Ελλάδα, «θύλακες άρνησης της δημοκρατικής νομιμότητας» έφεραν το πραξικόπημα προ των πυλών.

Το σενάριο που δημοσιεύει το ΒΗΜΑ, αναφέρει ότι σημεία-κλειδιά που  ενίσχυσαν το σενάριο της εκτροπής ήταν:  Η περυσινή στρατιωτική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη που ματαιώθηκε έπειτα από εισβολή δεκάδων πολιτών στη Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου.

 Οι έντονες αποδοκιμασίες κατά του Προέδρου της Δημοκρατίας και η  απόπειρα τμήματος των Ευελπίδων να παρελάσουν παρά τις αντίθετες εντολές των ανωτέρων τους

 Οι αποδοκιμασίες και προπηλακισμοί υπουργών που είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες ημέρες, της παρέλασης.

Το δημοσίευμα θυμίζει ότι, λίγες ημέρες αργότερα, την 1η Νοεμβρίου, το ΚΥΣΕΑ προχώρησε σε μαζικές αποστρατείες αξιωματικών και των τριών Όπλων, για τις οποίες η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν έδωσε πειστικές εξηγήσεις.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι τώρα «θρυλείται» πως άτομο από τον εθνικιστικό χώρο, είχε τότε βολιδοσκοπηθεί από ομάδα αξιωματικών για το αν θέλει να συμμετάσχει σε στρατιωτική κυβέρνηση  που θα αναλάμβανε να αποκαταστήσει την τάξη και την κοινωνική ειρήνη στη χώρα.

Η προαναγγελία, του Βήματος καταλήγει ως εξής: «Η δημοσιογραφική έρευνα αποκαλύπτει ότι εκείνες οι αποστρατείες μπορούν σήμερα να αποτιμηθούν ως το τέλος ενός πραξικοπήματος που δεν έγινε…».

(Η εικονογράφηση είναι από την εφημεριδα)

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ QATARGATE

Πολιτική / Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας»

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος χαρακτηρίζει αβάσιμες τις αναφορές που επιχειρούν να τον συνδέσουν με την υπόθεση και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του
THE LIFO TEAM
ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ EMAIL ΑΠΟΔΗΜΟΙ

Πολιτική / Διαρροή email αποδήμων: Φυλάκιση έως 20 μήνες στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στους συγκατηγορούμενούς της

Το δικαστήριο που αναγνώρισε και στους τέσσερις κατηγορούμενους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, έδωσε τριετή αναστολή στην έκτιση των ποινών
THE LIFO TEAM
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Πολιτική / Κυριάκος Μητσοτάκης: Ο Παρθενώνας, το posokanei, τα εργασιακά και η Μέση Ανατολή στο κυριακάτικο μήνυμά του

«Η δυτική όψη του Παρθενώνα αποκτά ξανά την πληρέστερη δυνατή μορφή της», ανέφερε στην αρχή του μηνύματός του και «έκλεισε» με ευχές για την Ημέρα του Πατέρα
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Όλοι όσοι έχουμε πάει στρατό ξέρουμε ότι οι στρατιωτικοί σήμερα δεν είναι ικανοί, όχι να κάνουν πραξικόπημα, αλλά ούτε να αρμέξουν... γίδα! Όταν βγαίνουν τέτοια δημοσιεύματα λίγο πριν τα νέα μετρα, το μόνο που εξυπηρετούν είναι την κυβέρνηση και ο όμιλος Λαμπράκη ξέρει να το παίζει καλά αυτό το παιχνιδάκι...
Ωχου το αξιόπιστο Βήμα που πριν 2 χρόνια κυκλοφόρησε με πρώτη την προκατ και απολύτως λάθος είδηση της συνάντησης Καραμανλη -Ερντογαν εζήλωσε τη Ρήαλ Νιούζ με το Καρούζος-γκεϊτ και είπε να βρει κάτι εξίσου πιασάρικο...
Έλεος, μας ξανασερβίρουνε τις παπαριές του Μπεγλίτη ένα χρόνο μετά, ξαναζεσταμένες και πλέον πιο αξιόπιστες, ελέω δημοσιογραφικού ρεπορτάζ; Άντε, να μπει και αυτό στο πάνθεον της σοβαρής δημοσιογραφίας μαζί με την ιστορία για το σχέδιο δολοφονία του Καραμανλή. Έχει πλάκα που στη συλλογική μνήμη του ΔΟΛ εκείνη η 28η Οκτωβρίου έχει καταχωρηθεί ως ένα πολιτειακά πολύ σημαντικό γεγονός λόγω δακρύων του ΠτΔ και ματαίωσης της παρέλασης και ως τέτοιο είμαστε υποχρεωμένοι και εμείς να το ανακαλούμε στη μνήμη μας. Εντάξει, το καταλάβαμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε την πολιτική οξυδέρκεια του ΓΑΠ που με την πρότασή του για δημοψήφισμα έδωσε ανάσα ζωής στην δημοκρατία μας, αφήστε μας τώρα στα προβλήματά μας.
Και τώρα τι θα γίνουμε χωρίς βαρβάρους?...Πλησιάζει βεβαίως και η εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου γι αυτό μη τολμήσει κανείς να εκφράσει αντίθετη άποψη σ΄όλους όσοι δεν τόλμησαν να πουν ούτε ένα ΟΧΙ...Λοιπόν λέμε όλοι ΝΑΙ σε όσα μας επιβάλλουν και ταυτόχρονα ξεχειλίζουμε από εθνική-τρομάρα μας-υπερηφάνεια...