Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα.

Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
5

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Ο Vincent Mahé εικονογραφεί εκ νέου την Οκνηρία, την Απληστία, την Φιλαργυρία, και όλα γενικά τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα όπως τα φαντάζεται να υφίστανται στην ζωή των εύπορων και πλούσιων ανθρώπων..

 

Σύμφωνα με την θρησκευτικό δόγμα, η Αλαζονεία είναι το χειρότερο από όλα τα αμαρτήματα..

 

Στα illustration του Mahé υπάρχει μία vintage κομψή αισθητική που παραπέμπει στα χαρτόδετα βιβλία.

 

Παρ' όλα αυτά, προσωπικά εξακολουθώ να πιστεύω πως η καλύτερη αναπαράσταση των Επτά Θανάσιμων Αμαρτημάτων είναι αυτή του Ιερώνυμου Μπος, από το 1485.

Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Φιλαργυρία
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Ζηλοφθονία
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Λαιμαργία
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Λαγνεία
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Αλαζονεία
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Οργή
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Οκνηρία
Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα των πλουσίων, κομψά εικονογραφημένα. Facebook Twitter
Το έργο του Ιερώνυμου Μπος, 1485

[ via ]

Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ

σχόλια

4 σχόλια