Οι «άλλες» φωνές στην πολιτική, την Τέχνη και τα γράμματα
MEDIA
Πώς ένας άνδρας παίρνει το θάρρος να στείλει φωτογραφίες με τo πουλί του στα κορίτσια και πώς εκείνα αντιδρούν;
Μια σπάνια φωτογραφία και μια ιστορική ηχογράφηση από τη ραδιοφωνική μεταφορά στο Τρίτο Πρόγραμμα του Χατζιδάκι του αριστουργήματος του Κώστα Ταχτσή «Το Τρίτο Στεφάνι».
MEDIA ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Οι μητροπόλεις του 2029, έτσι όπως τις οραματίζονται τα videogames
Από τους κρεμαστούς κήπους του Ρίο ως τις αχανείς φτωχογειτονιές του Blackpool

Το σκηνοθετικό τρικ με τα μάτια του «Ιησού από τη Ναζαρέτ»
Ο Φράνκο Τζεφιρέλι ήξερε πού να ποντάρει για να αιχμαλωτίσει για πάντα τους τηλεθεατές στο βλέμμα του «Ιησού», όπως τον οραματίστηκε ο ίδιος, τουλάχιστον

Να τι θα κάνεις σε δύο χρόνια από τώρα στα social media
Θα αναστενάξουν οι «τοίχοι» των κοινωνικών δικτύων τον επόμενο χρόνο που θα έχουμε τέσσερις εκλογικές αναμετρήσεις στην Ελλάδα. Μικρός οδηγός επιβίωσης.

Η αληθινή ιστορία του ΠΑΛΙ και τα πνευματικά μαλλιοτραβήγματα των ελλήνων υπερρεαλιστών
Πουλικάκος, Νάνος Βαλαωρίτης, Κουτρουμπούσης και λοιποί -υπό το ανελέητο μάτι του συγγραφέα του Τρίτου Στεφανιού σε ένα μάλλον άγνωστο κείμενό του.

Πώς το Vice, το Ίντερνετ και ο Τραμπ διέλυσαν τις υποκουλτούρες κι έσπειραν σεξισμό και υποκρισία στα media
Η Thalia Mavros, η Ελληνίδα πρώην creative director του αμερικανικού «Vice» και νυν ιδρύτρια του «The Front», μιας πολιτιστικής πλατφόρμας που τρέχουν αποκλειστικά γυναίκες, ξεσκεπάζει την παγκόσμια μιντιακή υποκρισία, σε μια χειμαρρώδη συζήτηση.

Η θλιβερή «φιλία» των Ελλήνων δημοσιογράφων με την Εξουσία
Μια παλιά, νοσηρή ιστορία που επιπλέον θεωρείται φυσιολογική.

Δείξε μου το…Google search σου να σου πω ποιος είσαι
Με αφορμή το δημοσίευμα για τα πολλά αρνητικά αποτελέσματα που εμφανίζει για τους Εβραίους στην ελληνική της έκδοση η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, ψάξαμε ευρύτερα τι προκύπτει όταν κάνεις “search” για στοχοποιημένες μειονότητες ή/και πληθυσμιακές ομάδες. Και να τα αποτελέσματα...

Το τέλος του Instagram, όπως το ξέραμε, πλησιάζει
Όχι, το σημερινό Instagram δεν είναι τίμιο. Γιατί ως αδερφός του Facebook μοιάζει σαν μια ακόμη μηχανή που πρέπει να κλέψει τον χρόνο μου για να μεγιστοποιήσει την έκθεση των διαφημίσεών του.

Στο παλιό σπίτι της εφημερίδας «Εστία»
Στην Ανθίμου Γαζή 7, το 1992

Η έννοια της αλήθειας στη δημοσιογραφία
Υπάρχει άραγε αντικειμενικότητα; Η αλήθεια είναι μια ή μήπως πίσω από αυτήν κρύβονται πολλές; Και ποιός είναι τελικά ο ρόλος του δημοσιογράφου και των ΜΜΕ;

Αν ήσουν παραγωγός reality, θα χαιρόσουν, έστω κι αν η συζήτηση δείχνει το αληθινό σου πρόσωπο;
Οι συντάκτες της LiFO γράφουν για όσα τους έκαναν εντύπωση την εβδομάδα που πέρασε

Oι τρολοφάρμες του ίντερνετ, ο «Κούλης», ο «Αλέκσης» και το ψυχροπολεμικό ντελίριο
Κοροϊδεύαμε τον «τραμπισμό» και τους Αμερικανούς εν γένει για τον κυκεώνα ψευδών ειδήσεων στον οποίο φαίνεται να έχουν παραδοθεί, αλλά κι εδώ η κατάσταση έχει ξεφύγει

Η Ανιές Βαρντά εξηγεί γιατί συμπαθεί το Instagram
Σε ένα κόσμο που μας κατακλύζει με εικόνες είναι ωραίο να έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις τις δικές σου

Γιατί ο δισεκατομμυριούχος Μαρκ Μπένιοφ αγόρασε το ΤΙΜΕ;
Ιδού τι απαντά στους New York Times, ενώ απολαμβάνει το μασάζ του...

Δημήτρης Γκιώνης: «Στη δημοσιογραφία πρέπει να είσαι πάντα μαθητής και δίκαιος άνθρωπος»
Ένας πρύτανης του πολιτιστικού ρεπορτάζ, που άφησε τη σφραγίδα του την Ελευθεροτυπία, καταθέτει τις πεποιθήσεις και τις ωραίες στιγμές της συναρπαστικής του καριέρας

Το δημοκρατικό νέο πρόσωπο του γκέι πορνό
Πιο εύκολο, εντελώς ερασιτεχνικό και homemade, σαν προέκταση των social media: Πλέον ο καθένας μπορεί να εξελιχθεί σε εν δυνάμει πορνοστάρ.

Παιδικά καλλιστεία: Πού καταλήγουν οι ανήλικες εστεμμένες της trash αμερικανικής τηλεόρασης;
Η εξέλιξη των κοριτσιών που πριν από 20 χρόνια ωθούνταν από τις μητέρες τους σε μια τρελή ανατριχιαστική κούρσα ομορφιάς είναι μάλλον αναπάντεχη

«Πρέπει να απαγορεύεται στον γιατρό που σε εξετάζει να κάνει το παραμικρό σχόλιο μέχρι τη διάγνωση»
Οι συντάκτες της LiFO γράφουν για όσα τους έκαναν εντύπωση την εβδομάδα που πέρασε

Ο αφανής ήρωας πίσω από τα διάσημα εξώφυλλα του Andy Warhol για το Interview
Ένα νέο λεύκωμα τιμά τη δουλειά του Richard Bernstein που επί δεκαετίες αποδίδεται λανθασμένα στον ίδιο τον Warhol
<
>