Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο

Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο Facebook Twitter
Είναι μια δημιουργία που προκαλεί συναισθήματα και συγκινήσεις πέρα από τους όρους του μάρκετινγκ.
0

ADVERTORIAL

Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο Facebook Twitter

Πάντα πίστευα ότι κάθε μέρα είναι ξεχωριστή. Τίποτα δεν επαναλαμβάνεται ακόμα κι αν νιώθεις κάποιες φορές ότι η καθημερινότητα είναι τόσο ίδια που σαν να έχεις πατήσει κάποιο αόρατο repeat. Η αλήθεια είναι πως η ρουτίνα συχνά σε παρασύρει και δεν αντιλαμβάνεσαι τη μοναδικότητα που έχει η κάθε μέρα και κυρίως δεν αντιλαμβάνεσαι το δικό σου μοναδικό ρόλο μέσα σε αυτή. Γιατί συνήθως δεν αφήνεις το μυαλό σου να λειτουργήσει λίγο πιο ελεύθερα πέρα από τα όρια της ρουτίνας.

 

Κάποιες φορές, λοιπόν χρειάζεται κάποιος (ή κάποιο γεγονός) για να σου υπενθυμίσει πόσο ξεχωριστή είναι κάθε μέρα και κυρίως πόσο ξεχωριστή γίνεται χάρη στον καθένα από εμάς. Οι αφορμές για τέτοιες σκέψεις δίνονται εκεί που δεν το περιμένεις και μια τέτοια περίπτωση είναι η νέα τηλεοπτική διαφήμιση του Nescafé με κεντρικό μήνυμα "Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο". Η ταινία είναι κάτι παραπάνω από ένα εμπορικό μήνυμα... Είναι μια δημιουργία που προκαλεί συναισθήματα και συγκινήσεις πέρα από τους όρους του μάρκετινγκ.

Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο Facebook Twitter

Το ίδιο το slogan της καμπάνιας μιλάει για μια αλήθεια που συνήθως ξεχνάμε. Ο κόσμος ξεκινά καθημερινά με ένα τρόπο διαφορετικό, ιδιαίτερο και μη επαναλαμβανόμενο. Όσο κι αν μας φαίνεται πως δεν ξεφεύγουμε από την καθημερινή ρουτίνα, είναι γεγονός πως κάθε μέρα είναι ξεχωριστή και αυτό συμβαίνει χάρη σε όλους εμάς. Ίσως το κοινό σημείο που έχει κάθε πρωινό με το επόμενο ή το προηγούμενο είναι ο πρωινός μας καφές που μας δίνει την ενέργεια αλλά και την καλή διάθεση να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας σε ό,τι κάνουμε. Κι αυτό που κάνουμε είναι σημαντικό μέσα στην ταπεινότητα ή το μεγαλείο του. Το ίδιο σημαντικοί είναι και οι πρωταγωνιστές της διαφήμισης του Nescafé που ξυπνούν νωρίτερα από τους υπόλοιπους για να προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες απαραίτητα γι' αυτό τον κόσμο.

Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο Facebook Twitter

Οι ιστορίες που περιγράφονται έχουν να κάνουν με διαφορετικούς ανθρώπους που με τον δικό τους τρόπο ξεκινούν τον κόσμο. Τον δικό μας καθημερινό κόσμο που μέσα στην απλότητά του είναι πραγματικά εντυπωσιακός! Σκοτεινές εικόνες που φωτίζονται από τα αστέρια – λάμπες στην καφετέρια, η θάλασσα που φιλοξενεί τους ψαράδες, τα ζώα που μας δίνουν πολύτιμα αγαθά χάρη στον ακούραστο κτηνοτρόφο και φυσικά το πιο σημαντικό απ' όλα, οι άνθρωποι που εργάζονται ακούραστα για να βοηθήσουν τη μητέρα που γεννάει το μωρό της.

Κάθε μια από αυτές τις εικόνες μιλούν στον καθένα ξεχωριστά για το ξεκίνημα της ημέρας και για το πως ο καθένας μας συμβάλει με τον δικό του τρόπο σε αυτό. Τα πρόσωπα, εξάλλου, δεν διαφέρουν από εμάς και καμιά από τις σκηνές δεν είναι «ωραιοποιημένη». Αυτή ακριβώς είναι η επιτυχία της νέας διαφήμισης του Nescafé. Μας αποκαλύπτει την ομορφιά της κάθε μέρας χωρίς να την παραποιεί. Απλώς μας υπενθυμίζει να δούμε τα πράγματα με έναν τρόπο διαφορετικό, αναγνωρίζοντας ο καθένας το δικό του σημαντικό ρόλο. Ο ψαράς, ο κτηνοτρόφος, η μαία, ο μπάρμαν, ο πιλότος, ο καθαριστής είμαστε όλοι εμείς. Εμείς που ξεχνάμε να δώσουμε τα εύσημα τόσο στον εαυτό μας όσο και στους γύρω μας για όσα καταφέρνουμε καθημερινά να κάνουμε. Ξεχνάμε πως κανείς δεν είναι λιγότερο ή περισσότερο σημαντικός γιατί όλοι έχουμε κάτι να δώσουμε.

Ο κόσμος δημιουργείται καθημερινά χάρη σε όλους μας και η κούπα με τον ζεστό Nescafé μας επιβραβεύει για όσα πετυχαίνουμε ξυπνώντας κάθε πρωί για να προσφέρουμε το δικό μας μερίδιο σε αυτόν. «Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο». Δεν είναι απλώς το slogan της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Nescafé. Είναι το μότο που δεν πρέπει να ξεχνάμε όσο κι αν μας παρασύρει η ρουτίνα. Είναι το κίνητρο για να σηκωνόμαστε από το κρεβάτι και να νιώθουμε όμορφα. Γιατί εκείνη τη στιγμή που ανοίγουμε τα μάτια μας, ο κόσμος ξεκινά!

Δείτε τη νέα διαφήμιση Nescafé εδώ:

Sponsored by Nescafé

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM