Εάν πράγματι η έννοια των Σ/Μ (ειδικά των μεγάλων) είναι η αποφυγή περιβαλλοντικής επιβάρυνσης και όχι η μείωση του κόστους τους, θα έπρεπε να κάνουν το εξής :Αντί να παραγγείλουν πλαστικές σακούλες, να παραγγείλουν ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΣΤΟΣ τσάντες ή σακούλες μακράς χρήσεως και - μέσω της χρήσης των προσωπικών καρτών, που σχεδόν όλοι βγάζουν για να μαζεύουν πόντους κλπ - να παραδίδουν ΔΩΡΕΑΝ στους πελάτες τους μία ή δύο φορές τον χρόνο μια τσάντα που θα φέρνει ο πελάτης στο Σ/Μ από το σπίτι του και θα μεταφέρει ό, τι αγόρασε. Έτσι, ούτε ο καταναλωτής θα επιβαρυνθεί, θα προσέχει όσο γίνεται να διατηρεί σε καλή κατάσταση την τσάντα του και ο περιβαλλοντικός στόχος θα επιτευχθεί. Γιατί τώρα, μεθοδεύεται να αυξήσουν τα κέρδη τους τα Σ/Μ, αφού οι τιμές πώλησης θα παραμείνουν ίδιες.Ας μην ξεχνάμε ότι στα LIDL πληρώνουμε μεν τώρα τις σακούλες, όμως οι τιμές τους είναι χαμηλότερες και από αυτό τον λόγο.Ενώ πιστεύω προσωπικά ότι στα υπόλοιπα Σ/Μ έχουν βρει τρόπο να εισπράττουν αυτό το κόστος, επιβαρύνοντας κατά ένα απειροελάχιστο ποσοστό τις τιμές πώλησης.Τέλος, για όσους σκέφτονται και με τι σακούλες θα πετάνε τα σκουπίδια ή μήπως πρέπει να επιβαρύνονται αγοράζοντας σακούλες σκουπιδιών, αυτό δεν θα χρειαστεί. Γιατί, μπορεί να παραμείνει η χρήση πλαστικών σακουλών από άλλες επιχειρήσεις πλην Σ/Μ, που αυτές φτάνουν για να πετάμε τα σκουπίδια. Άλλωστε,τις περισσότερες σακούλες που παίρναμε από τα Σ/Μ τις πετάγαμε.
Σχολιάζει ο/η