Δεν είμαι εφοπλιστής, αλλά αυτή η σπέκουλα με το αφορολόγητο των εφοπλιστών θα πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει, και οι Γερμανοί εκ του πονηρού πετάνε κάτι τέτοιες μπανανόφλουδες για να τις πατάμε εμείς και να χάνουμε το δάσος κοιτάζοντας το δέντρο.Οι εφοπλιστές φορολογούνται, και μάλιστα βαρύτερα από άλλες ανταγωνίστριες χώρες για αυτούς. Υπάρχει ο λεγόμενος tonnage tax, αναλόγως της ολικής χωρητικότητας του πλοίου, και όχι αναλόγως των εισοδημάτων της ναυτιλιακής εταιρείας. Αυτός σε καλή εποχή της ναυτιλίας είναι επουσιώδης, σε μία κακή εποχή μπορεί να είναι ακόμη και δυσβάσταχτος. Αλήθεια, οι Γερμανοί με ποιο τρόπο φορολογούν τη ναυτιλία τους;;;Όντως υπάρχει συνταγματική προστασία στους εφοπλιστές για ένα λόγο: για να μην μπορεί κάθε κυβέρνηση να αλλάζει κατά το δοκούν το φορολογικό τους καθεστώς, διότι οι εφοπλιστές ανταγωνίζονται σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον και όχι εντός εθνικών πλαισίων. Τέλος, το ζητούμενο ποιο είναι; να δοθούν κίνητρα ώστε τα 3/4 των ελληνόκτητων πλοίων που είναι υπό ξένη σημαία να σηκώσουν την ελληνική ή το 1/4 να σηκώσει την ξένη υπακούοντας σε λαϊκίστικες κραυγές;
Σχολιάζει ο/η