TOMS

TOMS Facebook Twitter
0

Η συλλογή TOMS για αυτή τη σεζόν είναι εμπνευσμένη από  τους πρωτοπόρους και όσους επέλεξαν να ακολουθήσουν ανεξερεύνητα μονοπάτια. Σχεδιάστηκε για ανθρώπους με υψηλούς στόχους και για να ενθαρρύνει την κοινότητα της TOMS να τολμήσει να ακολουθήσει μια διαφορετική πορεία, να ανακαλύψει το μεγαλείο του ανεξερεύνητου και να αποκτήσει πολύτιμες γνώσεις στη διαδρομή.  

Χρησιμοποιώντας ζεστά, γήινα χρώματα και ιδιαίτερα υλικά, η συλλογή αποπνέει ένα παγκόσμιο και περιπετειώδες ύφος με μοντέρνες επιλογές για κάθε είδους διαδρομή.
Για τις γυναίκες  η νέα άφιξη είναι η Tomboy Boot, το must have μποτάκι για κάθε στυλ, σπορ ή chic.  
Για τους άνδρες τα Desert Botas δίνουν μια νέα νότα στη συλλογή της σεζόν, ενώ συνεχίζεται η κλασική επιλογή των Cordones και Stitchouts.
Το περιπετειώδες πνεύμα υπάρχει και στη νεανική σειρά. Προετοιμάζοντας τα παιδιά για το μέλλον, η TOMS παρουσιάζει το στυλ της Mary Jane, μαζί με τα έντονα σχέδια των Classics.
    
Στην TOMS δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα κόσμο χωρίς περιπέτεια. Για τον λόγο αυτό νιώθουμε ιδιαίτερα προνομιούχοι που προσφέρουμε στους φίλους μας παπούτσια που θα τους συνοδεύσουν  σε όποια διαδρομή και αν ακολουθήσουν.
 Όταν δεν έχουμε τη βοήθεια μιας πυξίδας ή ενός χάρτη, ακολουθούμε ανεξερεύνητα μονοπάτια γεμάτα υπέροχες εμπειρίες και νέες περιπέτειες!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM