«Στον παραμυθένιο κόσμο του Internet… θέλουμε να λείπει ο κακός»

«Στον παραμυθένιο κόσμο του Internet… θέλουμε να λείπει ο κακός» Facebook Twitter
0

Με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2012, ο ΟΤΕ και η COSMOTE ξεκινούν μια νέα ενημερωτική εκστρατεία, ενισχύοντας τις δράσεις που υλοποιούν τα τελευταία χρόνια για την αποτελεσματική ενημέρωση του κοινού σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Με το μήνυμα «Στον παραμυθένιο κόσμο του Internet… θέλουμε να λείπει ο κακός» οι δύο εταιρείες ενημερώνουν τόσο το ευρύ κοινό όσο και τους εργαζόμενους του Ομίλου.

Σε ειδική εκδήλωση ο ΟΤΕ και η COSMOTE καλούν όλες τις ηλικιακές ομάδες παιδιά, εφήβους, ενήλικες, γονείς την Παρασκευή 10 και το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012 στο the Mall Athens να ενημερωθούν για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, τους πιθανούς κινδύνους, αλλά και τον εθισμό των νέων. Η δράση αυτή γίνεται σε συνεργασία με φορείς του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, που τελεί υπό την Αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, «Δράση Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Saferinternet.gr» και  Γραμμή Βοηθείας «ΥποΣΤΗΡΙΖΩ 800 11 800 15» που διαχειρίζεται η Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», εκπρόσωποι των οποίων θα είναι εκεί για να απαντήσουν σε ερωτήσεις του κοινού.

Ο ΟΤΕ και η COSMOTE, επιπλέον, θα συμμετάσχουν τόσο στην ενημερωτική ημερίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και της Δράσης και Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Saferinternet.gr, του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, όσο και στο 1ο συνέδριο που διοργανώνει η Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στις 7 και 8 Φεβρουαρίου αντίστοιχα.

Η Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας ΟΤΕ-COSMOTE, κ. Ντέπη Τζιμέα με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2012, δήλωσε: «Τα παιδιά μας έχουν δημιουργήσει και ζουν σε έναν καινούργιο κόσμο, στον οποίο εμείς δεν επιτρέπεται να είμαστε θεατές. Σε κάποιες περιπτώσεις, η δική μας άγνοια ή τεχνοφοβία, τα αφήνει να μπαίνουν σε έναν κόσμο ενηλίκων και να αποχωρίζονται την παιδικότητά τους, πολύ νωρίτερα από ότι θα έπρεπε. Αναγνωρίζοντας το ρόλο μας ως εταιρείες που κινούνται στην αιχμή της τεχνολογίας και ως υπεύθυνοι κοινωνικοί εταίροι, ΟΤΕ και COSMOTE έχουμε αναπτύξει προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και μια σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών ενημέρωσης με την πεποίθηση ότι η πρόληψη και η γνώση μπορεί να διασφαλίσουν την ορθή χρήση των νέων τεχνολογιών».

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM