«Το ραντεβού μου»: Η νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά»

Η Choose υπογράφει τη νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά» του Υπουργείου Υγείας Facebook Twitter
0

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά» που σχεδίασε και υλοποιεί η Choose Strategic Communications Partner για το Υπουργείο Υγείας.

Η ιδιαίτερα ανθρωποκεντρική καμπάνια επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποιεί η Choose Strategic Communications Partner έχει για κεντρικό μήνυμα «Το ραντεβού μου» και φέρνει στο προσκήνιο τη βεβαρημένη εργασιακή, κοινωνική και οικογενειακή καθημερινότητα των γυναικών, που έχει ως αποτέλεσμα να παραμελούν και να αναβάλλουν τη βασική τους υποχρέωση απέναντι στον εαυτό τους: Την Υγεία τους. Με κεντρικό αφήγημα «Αυτό το ραντεβού δεν είναι σαν τα άλλα. Είναι το ραντεβού με την υγεία μου, για αυτό έχει προτεραιότητα απέναντι σε όλα τα υπόλοιπα», η νέα καμπάνια αναδεικνύει την ανάγκη διενέργειας προσυμπτωματικού ελέγχου για τον καρκίνο του μαστού, που αποτελεί τον συχνότερο καρκίνο στις γυναίκες.

Βασικός στόχος της καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ενημερώσει και να αφυπνίσει τις γυναίκες ηλικίας από 50 έως 69 ετών, που διαμένουν στην Ελλάδα και διαθέτουν ΑΜΚΑ, στέλνοντας τους το μήνυμα πως «η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και τώρα πλέον μπορεί να πραγματοποιηθεί δωρεάν, απλά, γρήγορα.

Η Choose υπογράφει τη νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά» του Υπουργείου Υγείας Facebook Twitter

Το Πρόγραμμα Πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού «Φώφη Γεννηματά» αποτελεί την πρώτη δράση προληπτικής ιατρικής του Υπουργείου Υγείας που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Mέσω του Προγράμματος που ξεκίνησε να τρέχει τον περασμένο Ιούνιο και έως τα τέλη Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 65.000 δωρεάν μαστογραφίες από γυναίκες ηλικίας 50 έως 69 ετών. Το Πρόγραμμα αναμένεται να ανοίξει τον δρόμο σε νέες πιο εξελιγμένες υπηρεσίες προληπτικών ελέγχων υγείας που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες στοχευμένων ομάδων πληθυσμού.

Το πρόγραμμα δημοσιότητας και επικοινωνίας που σχεδίασε η Choose Communications Partner, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Επικοινωνίας στην Ελλάδα, περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, καθώς και διαφημιστικές καταχωρήσεις σε πανελλαδικό επίπεδο και στην Περιφέρεια.

Δείτε την ταινία μας εδώ: YouTube

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM