«Το ραντεβού μου»: Η νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά»

Η Choose υπογράφει τη νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά» του Υπουργείου Υγείας Facebook Twitter
0

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά» που σχεδίασε και υλοποιεί η Choose Strategic Communications Partner για το Υπουργείο Υγείας.

Η ιδιαίτερα ανθρωποκεντρική καμπάνια επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποιεί η Choose Strategic Communications Partner έχει για κεντρικό μήνυμα «Το ραντεβού μου» και φέρνει στο προσκήνιο τη βεβαρημένη εργασιακή, κοινωνική και οικογενειακή καθημερινότητα των γυναικών, που έχει ως αποτέλεσμα να παραμελούν και να αναβάλλουν τη βασική τους υποχρέωση απέναντι στον εαυτό τους: Την Υγεία τους. Με κεντρικό αφήγημα «Αυτό το ραντεβού δεν είναι σαν τα άλλα. Είναι το ραντεβού με την υγεία μου, για αυτό έχει προτεραιότητα απέναντι σε όλα τα υπόλοιπα», η νέα καμπάνια αναδεικνύει την ανάγκη διενέργειας προσυμπτωματικού ελέγχου για τον καρκίνο του μαστού, που αποτελεί τον συχνότερο καρκίνο στις γυναίκες.

Βασικός στόχος της καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ενημερώσει και να αφυπνίσει τις γυναίκες ηλικίας από 50 έως 69 ετών, που διαμένουν στην Ελλάδα και διαθέτουν ΑΜΚΑ, στέλνοντας τους το μήνυμα πως «η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και τώρα πλέον μπορεί να πραγματοποιηθεί δωρεάν, απλά, γρήγορα.

Η Choose υπογράφει τη νέα καμπάνια επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά» του Υπουργείου Υγείας Facebook Twitter

Το Πρόγραμμα Πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού «Φώφη Γεννηματά» αποτελεί την πρώτη δράση προληπτικής ιατρικής του Υπουργείου Υγείας που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Mέσω του Προγράμματος που ξεκίνησε να τρέχει τον περασμένο Ιούνιο και έως τα τέλη Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 65.000 δωρεάν μαστογραφίες από γυναίκες ηλικίας 50 έως 69 ετών. Το Πρόγραμμα αναμένεται να ανοίξει τον δρόμο σε νέες πιο εξελιγμένες υπηρεσίες προληπτικών ελέγχων υγείας που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες στοχευμένων ομάδων πληθυσμού.

Το πρόγραμμα δημοσιότητας και επικοινωνίας που σχεδίασε η Choose Communications Partner, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Επικοινωνίας στην Ελλάδα, περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, καθώς και διαφημιστικές καταχωρήσεις σε πανελλαδικό επίπεδο και στην Περιφέρεια.

Δείτε την ταινία μας εδώ: YouTube

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM