Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ αναβαθμίζει την πλατφόρμα ενημέρωσης και επικοινωνίας heracles-footprint.gr

Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ αναβαθμίζει την πλατφόρμα ενημέρωσης και επικοινωνίας heracles-footprint.gr Facebook Twitter
0

Με επίκεντρο την ενίσχυση της διαφάνειας καθώς και της αμφίδρομης ενημέρωσης και επικοινωνίας, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, οραματιζόμενος έναν κατασκευαστικό κλάδο καινοτόμο, κλιματικά ουδέτερο, που εφαρμόζει τις αρχές της κυκλικής οικονομίας ως προς τη χρήση των πόρων, προσθέτει στην πλατφόρμα heracles-footprint.gr νέα δεδομένα, που αποτυπώνουν με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια τις επιδόσεις του Ομίλου σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης. Η πλατφόρμα αναβαθμίζεται με στόχο την τακτική ενημέρωση και πιο λεπτομερή αποτύπωση της επίδοσης του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ στους τέσσερις στρατηγικούς του πυλώνες: φύση, κλίμα, κυκλική οικονομία και κοινωνία.

Ειδικότερα, στην ενότητα «Η επίδοσή μας» έχουν προστεθεί δεδομένα, τα οποία αποτυπώνουν με πλήρη διαφάνεια την περιβαλλοντική επίδοση του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ. Η ανανεωμένη πλατφόρμα heracles-footprint.gr περιλαμβάνει επιπρόσθετα στοιχεία της δραστηριότητας του. Επιπλέον, διαθέσιμη είναι η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης παρακολούθησης της συνολικής εικόνας των εκπομπών των Εργοστασίων του μέσα από την πρόσβαση σε παλαιότερες μετρήσεις. Παράλληλα, ιεραρχώντας υψηλά τη σημασία της προστασίας του υδάτινου οικοσυστήματος, που αποτελεί βασική προτεραιότητα της στρατηγικής του Ομίλου για Βιώσιμη Ανάπτυξη, παρατίθενται πλέον και τα δεδομένα παρακολούθησης θαλάσσιων και υπόγειων υδάτων των δύο Εργοστασίων Τσιμέντου.

Ταυτόχρονα, παρέχονται πρόσθετα στοιχεία για κάθε εγκατάσταση του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ στη νέα πλατφόρμα heracles-footprint.gr, διαμορφώνοντας έτσι ένα «Παρατηρητήριο Εγκαταστάσεων», που περιλαμβάνει δεδομένα για τα Κέντρα Διανομής, τα Λατομεία, τα Ορυχεία και τις Μονάδες Έτοιμου Σκυροδέματος ανά την Ελλάδα.

Ο κ. Χαράλαμπος Κουρής, Γενικός Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, δήλωσε σχετικά «Για όλους εμάς, τους ανθρώπους του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί μακροχρόνια δέσμευση και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητά μας. Επιδιώκουμε καθημερινά να λειτουργούμε με στόχο τη δημιουργία ενός καλύτερου και βιώσιμου μέλλοντος για όλους και εντάσσουμε πρακτικές προς αυτή την κατεύθυνση σε κάθε μας δραστηριότητα. Έτσι, στόχος μας και μέσω της εμπλουτισμένης πλατφόρμας heracles-footprint.gr είναι κάθε ενδιαφερόμενος να ενημερώνεται για τον τρόπο που ενεργούμε, έχοντας άμεση πρόσβαση στις περιβαλλοντικές επιδόσεις του Ομίλου μας. Ταυτόχρονα όμως ενισχύουμε και την επικοινωνία μας με τους εταίρους μας, παρέχοντας ένα ακόμα κανάλι ανατροφοδότησης». Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ.

Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ αναβαθμίζει την πλατφόρμα ενημέρωσης και επικοινωνίας heracles-footprint.gr Facebook Twitter

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.lafarge.gr

Ακολουθήστε μας στο Facebook, στο LinkedIn, στο YouTube και στο Instagram 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM