Μόνο για 2 βραδιές 20 και 21 Σεπτεμβρίου, η πόλη απολαμβάνει τη μαγεία και ομορφιά του «φυσικού»

Μόνο για 2 βραδιές 20 και 21 Σεπτεμβρίου, η πόλη απολαμβάνει τη μαγεία και ομορφιά του «φυσικού» Facebook Twitter
0

Η Βelvedere Vodka, η αυθεντική πολωνική βότκα που δημιουργείται αποκλειστικά από σίκαλη και αρτεσιανό νερό, ξανασυστήνεται και μας μυεί στη φιλοσοφία του Relearn Natural στον μεταμορφωμένο κήπο του Holy Garden του Μεγάρου Μουσικής και μας καλεί για να ανακαλύψουμε ξανά την έννοια της φυσικότητας και να απολαύσουμε την απλότητα των πιο φυσικών συστατικών, που μόνο η Belvedere ξέρει να μεταμορφώνει σε εμπνευσμένα cocktails!

O ατμοσφαιρικός κήπος της Belvedere μας περιμένει όλους για 2 μόνο βραδιές για να απολαύσουμε γευστικά Belvedere Spritz cocktails με εσπεριδοειδή, φρέσκα βότανα και φρούτα, καθώς και μια σειρά από ξεχωριστά serves που ενσωματώνουν τη δέσμευση του βελούδινου αποστάγματος στα φυσικά πρότυπα.

Απολαύστε κι εσείς τη φιλοσοφία του Relearn Natural σε μια γιορτή με επίκεντρο τη φύση και τα εκλεκτά υλικά της, υπό τους ήχους της Angelika Dusk και της μπάντας της σε 2 μοναδικές live εμφανίσεις.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Market news / Lidl Ελλάς: Νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα «Επίλεξέ με» και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές.
THE LIFO TEAM
Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Market news / Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Η Novibet, μέσω της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς, Giant Heart, συνδράμει ενεργά στην πολυεπίπεδη ενίσχυση των πληγέντων από τις πυρκαγιές του Αυγούστου, συνεργαζόμενη με τρεις αναγνωρισμένους οργανισμούς.
THE LIFO TEAM
Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM