#LightItGreen: Στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, στο «φως» η Ομόνοια

#LightItGreen: Στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, στο «φως» η Ομόνοια Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα, η βιοφαρμακευτική εταιρεία Gilead Sciences, σε συνεργασία με την Ελληνική Αιματολογική Εταιρεία, την Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), και υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, πραγματοποιεί και φέτος εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με κεντρικό μήνυμα «Light It Green». Η πρωτοβουλία έχει ως στόχο να ενισχύσει την κατανόηση γύρω από το λέμφωμα καθώς και να προωθήσει τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και θεραπείας των αιματολογικών καρκίνων.

Η φετινή καμπάνια «Light It Green» «ντύνει» με τα πράσινα εικαστικά της τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πόλης, τα οποία μεταφέρουν το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης και της ανάγκης για ενημέρωση του κοινού. Παράλληλα, το σιντριβάνι της Ομόνοιας φωτίστηκε με πράσινο φως, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την διάχυση του κεντρικού μηνύματος της εκστρατείας αξιοποιώντας ένα σημαντικό τοπόσημο της πόλης των Αθηνών.

Αναφορικά με την πρωτοβουλία, ο Βαγγέλης Οικονόμου Επικεφαλής του Τμήματος Αιματολογίας της Gilead Sciences ανέφερε:

«Οι αιματολογικές κακοήθειες, όπως το λέμφωμα, παρουσιάζουν εξαιρετικές προκλήσεις, αλλά και σημαντικές προοπτικές χάρη στις σύγχρονες θεραπείες. Με την καμπάνια ευαισθητοποίησης, επιδιώκουμε να φωτίσουμε και να αναδείξουμε τη σημασία της καινοτομίας στην ιατρική επιστήμη και τη δέσμευσή μας στην πολυεπίπεδη υποστήριξη των ασθενών. Είμαστε υπερήφανοι που η Gilead βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επιστημονικής προόδου, προσφέροντας λύσεις που στοχεύουν, πέρα από τη διαχείριση της ασθένειας, στην επίτευξη ουσιαστικών μακροχρόνιων λύσεων, δίνοντας ελπίδα στους ασθενείς για ένα καλύτερο αύριο».

Η καμπάνια ευαισθητοποίησης “Light it Green” που σχεδίασε η Gilead για το λέμφωμα και υλοποιεί με τους συνεργάτες της που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία, αναδεικνύει τη σημασία της συλλογικής δράσης και της συνεργασίας, με στόχο τη δημιουργία ενός κόσμου όπου θα μπορούμε να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τους αιματολογικούς καρκίνους και θα δώσουμε στους ασθενείς την ευκαιρία να απολαμβάνουν μια ζωή με καλύτερη ποιότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Gilead Sciences, επικοινωνήστε μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]  ή καλέστε στο +30 210 8930100.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM