Η in-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου βραβεύτηκαν στα PrΑwards

Η in-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου βραβεύτηκαν στα PrΑwards Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά: Κία Κότσανη Visuals Expert in-Touch Communication, Πηνελόπη Δαρμή Domestic Brand Manager Ούζο Πλωμαρίου
0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η διοργάνωση των φετινών PR Awards. Πρόκειται για έναν θεσμό που στόχο έχει την ανάδειξη και τη βράβευση των εταιριών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων που ξεχωρίζουν με τις καμπάνιες τους κάθε χρόνο. Για την In-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ήταν μια ξεχωριστή εκδήλωση καθώς παρέλαβαν ένα ιδιαίτερα τιμητικό βραβείο. Ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν για τον σχεδιασμό των δράσεων του Ούζου Πλωμαρίου στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μια σειρά από δράσεις διατήρησης και ανάδειξης των ξύλινων παραδοσιακών καϊκιών που κοσμούν τα λιμανάκια της Ελλάδας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ελληνική ναυτοσύνη. Γι’ αυτό τον σκοπό αναπτύχθηκε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Παραδοσιακών Σκαφών προκειμένου να «σωθούν» όσο το δυνατόν περισσότερα καΐκια. Ξύλινα, παραδοσιακά καΐκια που η κατασκευή τους βασίζεται στην τέχνη των καραβομαραγκών, μια ειδικότητα που έχει σχεδόν εκλείψει στις μέρες μας.

Ο δημιουργός της in –Touch Communication Βασίλης Λώλας μίλησε για τη σημαντική πρωτοβουλία που ανέλαβε η εταιρεία του «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος! Μια σημαντική πρωτοβουλία που η in-Touch Communication υλοποιεί μαζί με το Ούζο Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης βραβεύτηκε στο πλαίσιο των PR Awards 2023. Το πρόγραμμα στόχο έχει την ανάδειξη και διατήρηση των παραδοσιακών ξύλινων καϊκιών. Ένα πρόγραμμα που αποσκοπεί στο να συνεχίσουμε να βλέπουμε τα παραδοσιακά, πολύχρωμα καϊκια να αρμενίζουν στις θάλασσές μας και να δίνουν χρώμα στα γραφικά λιμανάκια της πατρίδας μας”.

Στην σημαντική αυτή πρωτοβουλία για την οποία βραβεύτηκε το Ούζο Πλωμαρίου αναφέρθηκε και η κα Ελευθερία Καλφοπούλου Marketing Director της ποτοποιϊας:

«Είμαστε χαρούμενοι για την βράβευση, καθώς η διατήρηση των καϊκιών αφορά όλους μας. Με αυτή τη δράση το Ούζο Πλωμαρίου τιμά την πολιτιστική αξία των ξύλινων παροδοσιακών καϊκιών ως μέρος του πολιτισμού και της παράδοσης μας. Τα καΐκια ομορφαίνουν τα καλοκαίρια μας και είναι ζωντανό κομμάτι του ελληνικού τοπίου και της ταυτότητας μας όπως άλλωστε και το ούζο μας». 

Η βραδιά́ αποτέλεσε μια γιορτή́ για τον κλάδο του pr και δόθηκε η ευκαιρία σε σημαντικά́ στελέχη του χώρου να συναντηθούν και να επιβραβευθούν για τις επιτυχίες τους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM