Η in-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου βραβεύτηκαν στα PrΑwards

Η in-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου βραβεύτηκαν στα PrΑwards Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά: Κία Κότσανη Visuals Expert in-Touch Communication, Πηνελόπη Δαρμή Domestic Brand Manager Ούζο Πλωμαρίου
0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η διοργάνωση των φετινών PR Awards. Πρόκειται για έναν θεσμό που στόχο έχει την ανάδειξη και τη βράβευση των εταιριών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων που ξεχωρίζουν με τις καμπάνιες τους κάθε χρόνο. Για την In-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ήταν μια ξεχωριστή εκδήλωση καθώς παρέλαβαν ένα ιδιαίτερα τιμητικό βραβείο. Ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν για τον σχεδιασμό των δράσεων του Ούζου Πλωμαρίου στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μια σειρά από δράσεις διατήρησης και ανάδειξης των ξύλινων παραδοσιακών καϊκιών που κοσμούν τα λιμανάκια της Ελλάδας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ελληνική ναυτοσύνη. Γι’ αυτό τον σκοπό αναπτύχθηκε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Παραδοσιακών Σκαφών προκειμένου να «σωθούν» όσο το δυνατόν περισσότερα καΐκια. Ξύλινα, παραδοσιακά καΐκια που η κατασκευή τους βασίζεται στην τέχνη των καραβομαραγκών, μια ειδικότητα που έχει σχεδόν εκλείψει στις μέρες μας.

Ο δημιουργός της in –Touch Communication Βασίλης Λώλας μίλησε για τη σημαντική πρωτοβουλία που ανέλαβε η εταιρεία του «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος! Μια σημαντική πρωτοβουλία που η in-Touch Communication υλοποιεί μαζί με το Ούζο Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης βραβεύτηκε στο πλαίσιο των PR Awards 2023. Το πρόγραμμα στόχο έχει την ανάδειξη και διατήρηση των παραδοσιακών ξύλινων καϊκιών. Ένα πρόγραμμα που αποσκοπεί στο να συνεχίσουμε να βλέπουμε τα παραδοσιακά, πολύχρωμα καϊκια να αρμενίζουν στις θάλασσές μας και να δίνουν χρώμα στα γραφικά λιμανάκια της πατρίδας μας”.

Στην σημαντική αυτή πρωτοβουλία για την οποία βραβεύτηκε το Ούζο Πλωμαρίου αναφέρθηκε και η κα Ελευθερία Καλφοπούλου Marketing Director της ποτοποιϊας:

«Είμαστε χαρούμενοι για την βράβευση, καθώς η διατήρηση των καϊκιών αφορά όλους μας. Με αυτή τη δράση το Ούζο Πλωμαρίου τιμά την πολιτιστική αξία των ξύλινων παροδοσιακών καϊκιών ως μέρος του πολιτισμού και της παράδοσης μας. Τα καΐκια ομορφαίνουν τα καλοκαίρια μας και είναι ζωντανό κομμάτι του ελληνικού τοπίου και της ταυτότητας μας όπως άλλωστε και το ούζο μας». 

Η βραδιά́ αποτέλεσε μια γιορτή́ για τον κλάδο του pr και δόθηκε η ευκαιρία σε σημαντικά́ στελέχη του χώρου να συναντηθούν και να επιβραβευθούν για τις επιτυχίες τους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM