Η Swatch παρουσιάζει τη νέα δυναμική συλλογή Irony Xlite

Η Swatch παρουσιάζει τη νέα δυναμική συλλογή Irony Xlite Facebook Twitter
0

Η Swatch παρουσιάζει την πιο πρόσφατη και πιο ελαφριά συλλογή προϊόντων irony, χρησιμοποιώντας την ένωση δύο υλικών για να δημιουργήσει νέα διασκεδαστικά και ζωηρά σχέδια ρολογιών.

Κάνοντας ένα γρήγορο ταξίδι στο μέλλον όπου τα cool υλικά και οι fun συνδυασμοί είναι η τάση της μόδας, η Swatch μας συστήνει το Xlite, τον σπορ πρεσβευτή και «πρόσωπο» της πιο πρόσφατης και πιο ελαφριάς συλλογής Swatch, της Irony Xlite.

Η συλλογή Irony XLite αναμειγνύει τον μοντέρνο σχεδιασμό με τα διασκεδαστικά χρώματα που ξεχειλίζουν ενέργεια, παρουσιάζοντάς μας σύγχρονα μοντέλα τα οποία είναι τόσο λειτουργικά όσο και δυναμικά και εντυπωσιακά.

Η Swatch παρουσιάζει τη νέα δυναμική συλλογή Irony Xlite Facebook Twitter
Η Swatch παρουσιάζει τη νέα δυναμική συλλογή Irony Xlite Facebook Twitter
Μοντέλο: New Irony Alu Big (YES4001, GO JUMP).Καντράν: Μαύρο με σχέδια σε λευκό και ένδειξη ημερομηνίας στη θέση της ώρας 3.Κάσα: Αλουμίνιο με πλαστικές ενθέσεις σε κόκκινο χρώμα και κόκκινη κορώνα.Λουράκι: Κόκκινο περφορέ δέρμα.Τιμή: 95€
Η Swatch παρουσιάζει τη νέα δυναμική συλλογή Irony Xlite Facebook Twitter
Μοντέλο: New Irony Alu Chrono (YYS4002AG, LEMON SQUASH). Καντράν: Κίτρινο με σχέδια σε μαύρο και κόκκινο και ένδειξη ημερομηνίας στη θέση της ώρας 3.Κάσα: Αλουμίνιο με ένθεση σε κίτρινο πλαστικό κίτρινα κουμπιά και κορώνα. Στεφάνη: Αλουμίνιο. Μπρασελέ: Αλουμίνιο με ενθέσεις από πλαστικόΤιμή: 140€
Η Swatch παρουσιάζει τη νέα δυναμική συλλογή Irony Xlite Facebook Twitter
Μοντέλο : New Irony Alu Chrono (YYS4005, BLACK WHEEL). Καντράν: Λευκό με σχέδια σε μαύρο χρώμα και ένδειξη ημερομηνίας στη θέση της ώρας 3. Κάσα: Αλουμίνιο με ένθεση σε σκούρο γκρι πλαστικό, σκούρα γκρι κορώνα. Στεφάνη: Αλουμίνιο. Λουράκι: Σιλικόνη σε μαύρο και λευκό χρώμα. Τιμή: 125€
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM