Η scubahellas.com στη boot 2015

Η scubahellas.com στη boot 2015 Facebook Twitter
0

Η πρώτη αμιγώς ελληνική συμμετοχή, αποκλειστικά με ιδιωτικούς πόρους, στη boot 2015 (τη μεγαλύτερη καταδυτική έκθεση παγκοσμίως), ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

 

Η scubahellas.com σε συνεργασία με 14 καταδυτικά κέντρα απ' όλη την Ελλάδα, παρουσίασε για πρώτη φορά μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον καταδυτικό τουρισμό στη χώρα μας.

 

Στο περίπτερο της scubahellas.com οι επισκέπτες είχαν την δυνατότητα να "γνωρίσουν" το νέο καταδυτικό προορισμό που έχει να προσφέρει αμέτρητες εναλλακτικές.

 

Όλοι αναγνωρίζουν τη χώρα μας ως ένα τουριστικό προορισμό που μπορεί να τους προσφέρει μοναδικές καλοκαιρινές εμπειρίες, είναι λίγοι αυτοί όμως που γνωρίζουν ότι μπορούν να σχεδιάσουν μια καταδυτική εκδρομή υψηλών προδιαγραφών τόσο από πλευράς παροχής υπηρεσιών, όσο και από πλευράς καταδυτικών σημείων.

 

Η Ελλάδα διαθέτει άρτιες τουριστικές υποδομές και μια μακρά παράδοση στον τουρισμό, επίσης έχει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή στην Ευρώπη και 11η στον κόσμο, έχει 3.000 νησιά, 240 απ’ αυτά κατοικημένα, περισσότερα από 200 καταδυτικά κέντρα με περισσότερες από 2.000 βουτιές, 150 επισκέψιμα ναυάγια, αμέτρητες σπηλιές και ένα βυθό με πολύ καθαρά (ορατότητα υποβρυχίως που ξεπερνά τα 30 μέτρα) και σχετικά ζεστά νερά. Επίσης βρίσκεται 3 ώρες μακριά από τις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, προσφέρει ασφάλεια και σταθερότητα και έχει το ίδιο νόμισμα.

 

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν έναν μοναδικό καταδυτικό προορισμό για τα τουλάχιστον 5 εκατομμύρια ενεργούς δύτες που ζουν στην Ευρώπη.

 

"Είναι κρίμα χώρες όπως η Μάλτα και η Τουρκία να εξυπηρετούν ετησίως 85.000 και 1.000.000 δύτες αντίστοιχα και η Ελλάδα να μην υπάρχει καν στον παγκόσμιο χάρτη της κατάδυσης, ενώ τα έχει κυριολεκτικά όλα. Εδώ λοιπόν στη boot πετύχαμε το αυτονόητο, βάλαμε το στίγμα μας στον παγκόσμιο χάρτη και μας γνώρισε ο πυρήνας της παγκόσμιας αγοράς", δήλωσε ο κος Αυγερινός Βραζόπουλος ιδρυτής της scubahellas.com.

 

Κατά τη διάρκεια της 10ήμερης έκθεσης, μεταξύ άλλων, διανεμήθηκαν περισσότερα από 1.200 έντυπα, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τις μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου, ενημερώθηκαν όλοι οι δημοσιογράφοι παγκοσμίως και διεξήχθησαν κατ' ιδίαν συναντήσεις, προσκλήθηκαν περισσότερα από 850 καταδυτικά κέντρα με έδρα τη Γερμανία, σχεδιάστηκαν press trips και προωθήθηκαν καταδυτικά πακέτα σε εξειδικευμένους tour operators.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM