Η Lidl Ελλάς παραμένει πιστή στην παράδοση με τις πιο Σαρακοστιανές επιλογές

Η Lidl Ελλάς παραμένει πιστή στην παράδοση με τις πιο Σαρακοστιανές επιλογές Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Lidl Ελλάς, αφοσιωμένη στην αποστολή της να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, παρουσιάζει τη φετινή της καμπάνια για τη Σαρακοστή, δίνοντας έμφαση στην ποικιλία, την καινοτομία και τη γευστική παράδοση.

Με περισσότερες από 120 νηστίσιμες γεύσεις στη σειρά προϊόντων «ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ», η Lidl Ελλάς δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν από αγαπημένες παραδοσιακές γεύσεις αλλά και πρωτότυπες σύγχρονες δημιουργίες. Στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει κάθε διατροφική ανάγκη αυτής της περιόδου, με έμφαση στην ποιότητα, την γευστική απόλαυση και τις καινοτόμες προτάσεις.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς αποτυπώνει τη χαρά της Σαρακοστής μέσα από ένα δυναμικό τηλεοπτικό σποτ. Με γρήγορο μοντάζ, ζωντανά χρώματα και «χορταστικές» εικόνες, αναδεικνύεται η ποικιλία των νηστίσιμων επιλογών και η δημιουργικότητα που μπορεί να έχει κάθε τραπέζι.

Η Lidl Ελλάς παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην ικανοποίηση των καταναλωτών της, προσφέροντας επιλογές που συνδυάζουν την παράδοση με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.

Δείτε την ταινία εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM