Η Coca-Cola και ο Άκης Πετρετζίκης μας προσκαλούν να απολαύσουμε τις μικρές νίκες της καθημερινότητας

Η Coca-Cola και ο Άκης Πετρετζίκης μας προσκαλούν να απολαύσουμε τις μικρές νίκες της καθημερινότητας Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Κάθε Μικρή Νίκη Αξίζει Να Την Απολαμβάνεις» και μας καλεί να γιορτάσουμε τις μικρές νίκες που κρύβονται στην καθημερινότητά μας και συχνά περνούν απαρατήρητες. Με έμπνευση την παγκόσμια καμπάνια του brand και πρωταγωνιστή τον Chef Άκη Πετρετζίκη, η Coca-Cola δημιούργησε ένα ακόμα μοναδικό τηλεοπτικό spot, που αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρή προσωπική νίκη μπορεί να αποτελέσει την ιδανική αφορμή για να απολαύσεις ένα λαχταριστό γεύμα, παρέα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και φυσικά τη συντροφιά μίας παγωμένης Coca-Cola.

H καθημερινότητά μας κρύβει συχνά μία σειρά από μικρές νίκες, που μπορούν να μας αλλάξουν τη διάθεση, οι οποίες όμως δεν λαμβάνουν πάντα την προσοχή που τους αξίζει. Η Coca-Cola μάς καλεί να αναγνωρίσουμε αυτές τις στιγμές, να τις γιορτάσουμε και να τους δώσουμε τη σημασία που τους αναλογεί. Αν πρόλαβες να επιστρέψεις νωρίς σπίτι ώστε να βγάλεις μία ακόμα βόλτα τον σκύλο σου, βρήκες χρόνο να τα πεις στο τηλέφωνο με φίλους σου, παρακολούθησες απερίσπαστος την αγαπημένη σου σειρά ή πρόλαβες να κλείσεις τις καλοκαιρινές σου διακοπές, τότε σίγουρα αξίζει να απολαύσεις τη στιγμή και να γιορτάσεις.

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η Coca-Cola εγκαινιάζει τα Celebration Walls, προσφέροντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να μοιραστούν τις δικές τους μικρές νίκες. Το κοινό μπορεί να επισκεφθεί την σελίδα της Coca-Cola, να γράψει τη δική του μικρή νίκη και να τη δει να προβάλλεται σε κεντρικά σημεία της Αθήνας αλλά και στα social media της Coca-Cola.

Η Μάρθα Οστιούνη, Senior Manager, Marketing για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Coca-Cola, ανέφερε σχετικά: «Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη με υποχρεώσεις που συχνά μας οδηγούν να μην δίνουμε την πρέπουσα σημασία στις μικρές νίκες, που την αποτελούν. Στην Coca-Cola, πιστεύουμε στη δύναμη που κρύβεται μέσα σε αυτές τις μικρές νίκες και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μέσα από τη νέα μας καμπάνια έχουμε τη δυνατότητα να αναδείξουμε αυτές τις στιγμές, αλλά και να τις απολαύσουμε όπως τους αξίζει. Παρέα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, νόστιμο φαγητό και μια παγωμένη Coca-Cola

Η ταινία είναι διαθέσιμη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ιστοσελίδα της Coca-Cola, ενώ μπορείτε να την απολαύσετε σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM