Η Coca-Cola και ο Άκης Πετρετζίκης μας προσκαλούν να απολαύσουμε τις μικρές νίκες της καθημερινότητας

Η Coca-Cola και ο Άκης Πετρετζίκης μας προσκαλούν να απολαύσουμε τις μικρές νίκες της καθημερινότητας Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Κάθε Μικρή Νίκη Αξίζει Να Την Απολαμβάνεις» και μας καλεί να γιορτάσουμε τις μικρές νίκες που κρύβονται στην καθημερινότητά μας και συχνά περνούν απαρατήρητες. Με έμπνευση την παγκόσμια καμπάνια του brand και πρωταγωνιστή τον Chef Άκη Πετρετζίκη, η Coca-Cola δημιούργησε ένα ακόμα μοναδικό τηλεοπτικό spot, που αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρή προσωπική νίκη μπορεί να αποτελέσει την ιδανική αφορμή για να απολαύσεις ένα λαχταριστό γεύμα, παρέα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και φυσικά τη συντροφιά μίας παγωμένης Coca-Cola.

H καθημερινότητά μας κρύβει συχνά μία σειρά από μικρές νίκες, που μπορούν να μας αλλάξουν τη διάθεση, οι οποίες όμως δεν λαμβάνουν πάντα την προσοχή που τους αξίζει. Η Coca-Cola μάς καλεί να αναγνωρίσουμε αυτές τις στιγμές, να τις γιορτάσουμε και να τους δώσουμε τη σημασία που τους αναλογεί. Αν πρόλαβες να επιστρέψεις νωρίς σπίτι ώστε να βγάλεις μία ακόμα βόλτα τον σκύλο σου, βρήκες χρόνο να τα πεις στο τηλέφωνο με φίλους σου, παρακολούθησες απερίσπαστος την αγαπημένη σου σειρά ή πρόλαβες να κλείσεις τις καλοκαιρινές σου διακοπές, τότε σίγουρα αξίζει να απολαύσεις τη στιγμή και να γιορτάσεις.

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η Coca-Cola εγκαινιάζει τα Celebration Walls, προσφέροντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να μοιραστούν τις δικές τους μικρές νίκες. Το κοινό μπορεί να επισκεφθεί την σελίδα της Coca-Cola, να γράψει τη δική του μικρή νίκη και να τη δει να προβάλλεται σε κεντρικά σημεία της Αθήνας αλλά και στα social media της Coca-Cola.

Η Μάρθα Οστιούνη, Senior Manager, Marketing για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Coca-Cola, ανέφερε σχετικά: «Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη με υποχρεώσεις που συχνά μας οδηγούν να μην δίνουμε την πρέπουσα σημασία στις μικρές νίκες, που την αποτελούν. Στην Coca-Cola, πιστεύουμε στη δύναμη που κρύβεται μέσα σε αυτές τις μικρές νίκες και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μέσα από τη νέα μας καμπάνια έχουμε τη δυνατότητα να αναδείξουμε αυτές τις στιγμές, αλλά και να τις απολαύσουμε όπως τους αξίζει. Παρέα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, νόστιμο φαγητό και μια παγωμένη Coca-Cola

Η ταινία είναι διαθέσιμη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ιστοσελίδα της Coca-Cola, ενώ μπορείτε να την απολαύσετε σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM