Gap@Golden Hall

Gap@Golden Hall Facebook Twitter
0

Αυτό το Σεπτέμβριο, τα Gap Kids θα λάμψουν μέσα από τη δημιουργικότητα! Τα Gapκαι η δημιουργός Χαρά Μαραντίδου ενώνουν τις δυνάμεις τους και καλούν τους μικρούς τους φίλους να συμμετέχουν σε μια μοναδική καλλιτεχνική εμπειρία που θα τους γεμίσει με χαρά και ενθουσιασμό.

Το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012, από τις 11.00 π.μ. έως τις 15.00 στο εμπορικό κέντρο GoldenHall, στο σημείο που λειτουργεί το κατάστημα Gap, η Χαρά Μαραντίδου θα υποδέχεται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο παιδικό εργαστήρι, όλους τους μικρούς φίλους ηλικίας 4 έως 14 ετών, που έχουν διάθεση να ζωγραφίσουν και μαζί θα σχεδιάσουν τη βιτρίνα του καταστήματος Gap.

Εμπνευσμένη από την καμπάνια Shine, τα χρώματα της Φθινοπωρινής παιδικής συλλογής ρούχων της Gap, που προτρέπει τους μικρούς μας να “λάμψουν» αυτήν τη σχολική χρονιά, η εικαστικός Χαρά Μαραντίδου θα βοηθήσει τους μικρούς μας καλλιτέχνες να αφήσουν τη φαντασία τους ελεύθερη και να ενώσουν την παιδική δημιουργικότητα, με χρώματα και εικόνες.

Πολλές εκπλήξεις, δώρα και στιγμές χαράς και ψυχαγωγίας περιμένουν τους μικρούς μας φίλους, που με τη συμμετοχή τους, θα προσφέρουν χαρά και σε άλλα παιδιά που την έχουν ανάγκη, καθώς οι δημιουργίες τους, θα έχουν και συμβολική σημασία. Για κάθε ένα παιδάκι που θα συμμετέχει, τα Gap θα προσφέρουν ένα πλήρες σετ ειδών ζωγραφικής για τη νέα σχολική χρονιά στα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος.

 

www.facebook.com/greecegap

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM