«2020 Bring It On»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano σε συνεργασία με τη Nova

«2020 Bring It On»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano σε συνεργασία με τη Nova Facebook Twitter
0

«Τι άλλο θα μπορούσε να φέρει το 2020;» Αυτό αναρωτιέται ο νέος διαγωνισμός της l'artigiano που έχει ανέβει στο Instagram και πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Nova.


Ειδικότερα, μέσω του διαγωνισμού της l'artigiano οι φίλοι του brand κερδίζουν γευστικές, λαχταριστές και αυθεντικές πίτσες σε συνδυασμό με 3μηνες συνδρομές στο Novaflix απολαμβάνοντας κινηματογραφικό θέαμα και γεύση από την άνεση του σπιτιού τους. Ο διαγωνισμός, που ονομάζεται «2020 Bring It On» και θα ολοκληρωθεί στις 5 Οκτωβρίου, προσκαλεί το κοινό να μοιραστεί τις σκέψεις του για το 2020 και με αυτό τον τρόπο να διεκδικήσει το διπλό δώρο που προσφέρει το brand.


Η l'artigiano έχει πάθος για το αυθεντικό φαγητό για αυτό χρησιμοποιεί κορυφαία υλικά που τα «μεταμορφώνει» σε λαχταριστές πίτσες και πλούσιες μακαρονάδες που εγγυώνται μια μοναδική γευστική εμπειρία.

Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το ανανεωμένο site της l'artigiano.

«2020 Bring It On»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano σε συνεργασία με τη Nova Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM