Βehind the scenes at ReMap 4

Facebook Twitter
0

 To ReMap 4, η διεθνής διοργάνωση τέχνης ξεκινά την Κυριακή. Πέρασα απο κει την Τρίτη. Πολλοί δεν είχαν καν ξεκινήσει, άλλοι είχαν μόλις μπει στο χώρο και καθάριζαν, και κάποιοι έστηναν τα έργα πασαλειμμένοι με μπογιές. Tη διαδρομή την έκανα σαν βόλτα με το χάρτι στο χέρι- όπως ακριβώς θα κάνουν και οι επισκέπτες του ReMap από τις 8 εως τις 30 Σεπτεμβρίου. 

Τhe Breeder, Blind Adam

 

 Ίσως ή μόνη έκθεση που ήταν έτοιμη από το τέλος Ιουλίου, όπως μου είπε και η διευθύντρια της γκαλερί Νάντια Γεραζούνη, το Blind Adam είναι το ψευδώνυμο του καλλιτέχνη αλλά και ο τίτλος της έκθεσης.Τα έργα του καλλιτέχνη που έχει σταδιακά χάσει την όραση του βασίζονται  και φτιάχνονται αποκλειστικά με την αφή. «Είναι σαν να έχει φτιάξει το δικό του σύστημα Braille” μου είπε η Νάντια Γεραζούνη.

Τhe Cabinet (from darkness to light)- an independent project

 

Βρήκα εκεί δύο από τους τρεις επιμελητές: τον Αντρέα Βούσουρα και το Γιώργο Τσεριώνη. Το έργο είναι ένα είδος Cabinet of Curiosities: έργα σκοτεινά που συνδιαλέγονται με το πνεύμα της εποχής «ένα είδος χρονοκάψουλας για κάποιου είδους ιστορικό του μέλλοντος που θα μπορούσε να το δει αυτό το δωμάτιο και να εισπράξει κάποια πράγματα για την σημερινή εποχή» μου είπε ο Αντρεας Βούσουρας.

Galerie Utopia Athens/Berlin-an independent project

 

Tα έργα βρίσκονται σε έναν υπαίθριο χώρο του Καφενείου «Η Άρτα»στην οδό Ιάσωνος. Στο καφενείο μου είπαν ότι μόλις είχαν φύγει. Τα τραπέζια ήταν άδεια, φωτογράφισα τα έργα κι έφυγα.

 

CAMP, Loxodrome

Στην Ιάσωνος 47 θα χρησιμοποιηθούν σχεδόν όλοι οι όροφοι. Στην έκθεση του CAMP βρήκα δυο παιδιά που δούλευαν σκληρά μέσα ένα χάος από σκόνη και μπογιές. Εμοιαζαν τόσο αφοσιωμένοι που ξέχασα να ρωτήσω  καν τα ονόματα τους.

Ηomo Universalis Revisited – an independent project curated by Maria Papaioannou and Maria Dialektaki

Kι εδώ είχαν μόλις ξεκινήσει, πρόλαβα να βγάλω μόνο μία φωτογραφία από ένα έργο ακουμπισμένο στον τοίχο.

Phenotypic Plasticity- an independent project

Οι OaPaO , ή μάλλον δύο από αυτούς (η Amelia Bywater και ο Μark Briggs) είναι μια κολεκτίβα από τη Γλασκώβη. Είχαν μόλις μπει στον 2ο όροφο στο κτίριο της  Λεωνίδου 11 και καθάριζαν το χώρο. «Θες δηλαδή να με πάρεις φωτογραφία αγκαλιά με τη σκούπα;» μου είπε η Αmelia.

Elika Gallery,Of people I love and things I don’t know

Την ώρα που πήγα αποφάσιζαν που θα έμπαιναν τα έργα του Γιώργου Γρυπαίου. Το μόνο που πρόλαβα να βγάλω ήταν μια εγκατάσταση που ακόμα δουλευόταν.

Rebecca Camhi, Missheard Lyrics

 

Εδώ τους πέτυχα όλους- ο καλλιτέχνης Paul Desborough και ο επιμελητής της έκθεσης Fransesco Nevola βοηθούσαν στο στήσιμο της έκθεσης. Τα έργα του Paul Desborough είναι επιτοίχια – το μέσο απεικόνισης και το υλικό συμπίπτουν.

Peres Projects, Jeff Elrod

Ο διευθυντής της Βερολινέζικης γκαλερί Peres Projects Νick Koenigsknecht, προσπαθούσε να δει που ακριβώς θα έβαζε τα έργα του Jeff Elrod. "Το Peres Project συμμετέχει για 4η χρονιά στο ReMap 4. Eίμαστε πρωτοπόροι"

Das and Irini Miga- stage for a journey, an independent project

 

Στο κτίριο στην Κεραμεικού 43 βρήκα την Ειρήνη Μίγα με τους DAS- ένα δίδυμο από το Brooklyn. Είχαν πέσει με τα μούτρα στη δουλειά.

 

Department Art and Photography, Academy of Fine Arts, Vienna, Parallel Campaign/Parallaktion

35 φοιτητές από τη Βιέννη έχουν έρθει εδώ με σκοπό να δουλέψουν πάνω στον «Aνθρωπο χωρίς Ιδιότητες» του Ρόμπερτ Μούζιλ «Το βιβλίο μιλάει για τη Βιέννη του 1913 όταν ηταν μια χαμένη πόλη. Νιώθουμε ότι και η Αθήνα θυμίζει τη Βιέννη εκείνης της εποχής» μου είπε μια από τις φοιτήτριες η  Οlivia Coeln. 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ