Ο επιχρωματισμός της ταινίας είναι αυθεντικός, δεν οφείλεται στη μόδα του επιχρωματισμού ασπρόμαυρων ταινιών που αποπειράθηκαν διάφορες εταιρείες να εισάγουν προς το τέλος της δεκαετίας του '80, ξεσηκώνοντας έντονες αντιδράσεις (ειδικά από τους Woody Allen, Brooks, Forman, Scorcese και Spielberg που διαμαρτυρήθηκαν μέχρι και στην αμερικανική Γερουσία), αλλά και διχάζοντας τους σκηνοθέτες (ο Marcel Carné δεν ήταν αντίθετος στον επιχρωματισμό της ταινίας του Τα Παιδιά του Παραδείσου).


"Το 2010, η Lobster Films, το Ίδρυμα για τον κινηματογράφο Groupama Gan και το Ίδρυμα Technicolor για την κινηματογραφική κληρονομιά ανέλαβαν από κοινού ένα πολύ δαπανηρό εγχείρημα, την χρωματική αποκατάσταση της ταινίας, συνολικού κόστους περίπου 400 000 ευρώ.

Ο ίδιος ο Georges Méliès είχε επιχρωματίσει με το χέρι μία κόπια. Ενώ την θεωρούσαν χαμένη, βρέθηκε στη Βαρκελώνη το 1993, αλλά με πολλές φθορές.

Σχεδόν ένας χρόνος δουλειάς χρειάστηκε για την επανασυναρμολόγηση και την αποκατάσταση, χάρη στις νέες ψηφιακές μεθόδους, των 13 375 καρέ της ταινίας του 1902 (...)

Αυτή  η αποκατεστημένη επιχρωματισμένη εκδοχή της ταινίας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά κατά την έναρξη της 64ης έκδοσης του Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών στις 11 Μαΐου του 2011." (Wikipedia, μετάφραση από τα γαλλικά).

 

 

Βλ. shop.silverdisc.com και dravensworld.net.

 

 

Ο Georges Méliès μπροστά σε κατάστημα με καραμέλες και παιχνίδια. Βλ. dravensworld.net.

 

 

Ο Georges Méliès απέναντι στον εαυτό του. Βλ. The Film In Contexthopelies.com.

 

 

Ηθοποιός στην ίδια του την ταινία Ο 'Ανθρωπος με το κεφάλι από καουτσούκ. Βλ. feveravenue.com.

 

 

Βλ. ninetyeightytwo.blogspot.

 

 

Βλ. torrentfunk.com.

 

 

Βλ. planetaua.net.

 

 

Βλ. torrentfunk.com.

 

 

Βλ. ecranlarge.com.

 

 

Βλ. torrentfunk.com.

 

 

Βλ. obrother.be.

 

 

 

Βλ. candidonline.com.

 

 

Βλ. torrentfunk.com.

 

 

Βλ. rutracker.org.

 

Το Ταξίδι στη Σελήνη (στη χρωματιστή εκδοχή της).