Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της

Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της Facebook Twitter
1
Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της Facebook Twitter

Ο Only Real, ή αλλιώς Niall Galvin, είναι μόλις 24 χρονών και από το 2012 όταν κυκλοφόρησε το πρώτο του EP, έκανε πολύ κόσμο να σηκώσει το φρύδι, για εκείνον τον κοκκινομάλλη νεαρό που γκρούβαρε τόσο άνετα σε μελωδίες brit pop με hip hop μπασίματα, μιλώντας για φιλιά που έδινε στην γαλαρία, βόλτες με την Cadillac και μεγάλους εφηβικούς έρωτες που τώρα πια είναι παρελθόν. Πολλά άλλαξαν όμως από εκείνη την εποχή και ο Only Real επανήλθε με ένα album σωστό δυναμίτη. Αυτάρεσκο και ανενόχλητα feel-good, το «Jerk at the End of the Line», στο οποίο συνεργάστηκε με τον παραγωγό Ben H. Allen (Deerhunter, Animal Collective, M.I.A., Delphic) είναι ένας δίσκος-indie πυροτέχνημα, τον οποίο ο Only Real υποστηρίζει με την εικόνα του αργόσχολου, χαβαλέ εικοσάρη. Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Ο Only Real έχει μεγάλα όνειρα για το μέλλον και δουλεύει σκληρά γι’ αυτά.

Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της Facebook Twitter

Ποιος είναι ο Only Real; Μίλησέ μου για την μπάντα σου.

Με λένε Niall Galvin, μένω στο Νότιο Λονδίνο και παίζω μουσική. Από μικρός έπαιζα κλασική κιθάρα και πειραματιζόμουν με διάφορες μπάντες, έπρεπε όμως να φτάσω τα 19 μου για να ξεκινήσω να ηχογραφώ τα δικά μου τραγούδια με τον εξοπλισμό που μου πήραν οι γονείς μου. Τα παιδιά με τα οποία παίζουμε live τα γνώρισα μέσα από κοινές παρέες. Δεν είχα παρά να τους μαζέψω όλους μαζί και να ξεκινήσουμε να παίζουμε τα κομμάτια. Τώρα πια έγιναν οι φίλοι μου.

Γιατί είναι ωραίο να είσαι μουσικός;

Μα επειδή κάνω αυτό που αγαπώ και ζω μέσα από αυτό. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να βγάζεις προς τα έξω την δουλειά σου και να βλέπεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει. Είναι υπέροχο.

Πώς έχει συμβεί και η μουσική σου έχει αποκτήσει τόσο μεγάλη ανταπόκριση τα τελευταία χρόνια; Είναι θέμα τύχης, ταλέντου ή σκληρής δουλειάς;
Η αλήθεια είναι ότι δεν μου πήρε πολύ καιρό να ακουστεί η μουσική μου. Ασχολούμαι με την μουσική δυόμισι χρόνια και η πορεία μου ήταν ανοδική από την αρχή. Η επιτυχία είναι θέμα τύχης. Σίγουρα δεν θα το έκανα όλο αυτό αν δεν ήξερα ότι είμαι καλός σε αυτό που κάνω αλλά χωρίς την τύχη δεν καταφέρνεις. Επίσης δουλεύω σκληρά γιατί η μουσική είναι ανταγωνιστικό περιβάλλον και έχω πολλά όνειρα. Αλλά ταυτόχρονα είμαι χαλαρός άνθρωπος και θέλω να παίρνω τις καταστάσεις πολύ στα σοβαρά.

Διηγήσου μου ένα περιστατικό που συνέβη σε live και έχεις να το θυμάσαι.

Το προηγούμενο διάστημα περιοδεύαμε στην Γαλλία για την παρουσίαση του καινούριου μου album. Ενώ παίζαμε live σε ένα υπαίθριο φεστιβάλ στη Nantes, στις 12 ακριβώς, ο κόσμος άρχισε να μου τραγουδά ‘Χρόνια πολλλά’. Μου έκανε τόση εντύπωση γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω που το είχαν μάθει. Μέχρι και εγώ το είχα ξεχάσει!

Υπάρχει κάτι που σου δίνει δύναμη και ενέργεια πριν βγεις στην σκηνή να παίξεις;

Μας αρέσει να βλέπουμε τους τίτλους αρχής μιας τηλεοπτικής σειράς που έχει να κάνει με ιπποδρομίες. Αυτό μας κάνει να γελάμε.

1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια