Εικαστικά Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 19.6.2025
Εικαστικά Ένα αστεράκι: (Πολύ) κακές κριτικές για διάσημα μουσεία «Στην γκαρνταρόμπα έχουν υφάκι»: Όταν οι επισκέπτες παραπονιούνται για τα πλήθη, τις ουρές στις τουαλέτες, την κακή τέχνη και το αδιάφορο φαγητό. THE LIFO TEAM
Εικαστικά Η σπάνια συλλογή της Ειρήνης Παναγοπούλου ανοίγει τις πόρτες της στο κοινό Η έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους» αποκαλύπτει συνδέσεις ορατές και αδιόρατες ανάμεσα σε έργα και καλλιτέχνες από τον 16ο αιώνα μέχρι σήμερα. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
19.6.2025 Εικαστικά Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος Αργυρώ Μποζώνη 19.6.2025 Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
19.6.2025 Εικαστικά Ένα αστεράκι: (Πολύ) κακές κριτικές για διάσημα μουσεία The LiFO team 19.6.2025 «Στην γκαρνταρόμπα έχουν υφάκι»: Όταν οι επισκέπτες παραπονιούνται για τα πλήθη, τις ουρές στις τουαλέτες, την κακή τέχνη και το αδιάφορο φαγητό. THE LIFO TEAM
17.6.2025 Εικαστικά Η σπάνια συλλογή της Ειρήνης Παναγοπούλου ανοίγει τις πόρτες της στο κοινό Αργυρώ Μποζώνη 17.6.2025 Η έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους» αποκαλύπτει συνδέσεις ορατές και αδιόρατες ανάμεσα σε έργα και καλλιτέχνες από τον 16ο αιώνα μέχρι σήμερα. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
16.6.2025 Εικαστικά Τα οικεία, αβίαστα έργα του Oscar Murillo στην Gagosian Αργυρώ Μποζώνη 16.6.2025 Ο σημαντικός εικαστικός φέρνει στην Αθήνα την έκθεσή του «Ένα τηλεγράφημα στην αγαπημένη μου Suki» από τις 20 Ιουνίου. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
16.6.2025 Εικαστικά Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη Χρήστος Παρίδης 16.6.2025 Ο δημιουργός του «Λαγωνικού» της Φωκίωνος Νέγρη υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
12.6.2025 Εικαστικά New Museum και ΔΕΣΤΕ φέρνουν το νέο αίμα των Ελλήνων εικαστικών στο Μουσείο Μπενάκη Αργυρώ Μποζώνη 12.6.2025 Στην έκθεση «In a Bright Green Field», 27 Έλληνες και Κύπριοι δημιουργοί κάτω των 40 ετών διερευνούν πιθανές εκδοχές του μέλλοντος. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
11.6.2025 Εικαστικά O Michael Kliën και το «Parliament» στο Μπενάκη: Έκθεση ή κοινωνικό πείραμα; Χρήστος Παρίδης 11.6.2025 Ο σημαντικός Αυστριακός χορογράφος καλεί τους πολίτες της Αθήνας σε μια ιδιότυπη «χορογραφία» όπου οι συμμετέχοντες ορίζουν τα όρια και τη διάδραση μεταξύ τους. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
8.6.2025 Εικαστικά Το καλοκαίρι της σύγχρονης τέχνης αποκαλύπτεται σε Χίο και Κύθνο Αργυρώ Μποζώνη 8.6.2025 Δύο καλοκαιρινές εκθέσεις σε νησιά αντλούν έμπνευση από τη λαϊκή φαντασία και την ομορφιά της φθοράς, συστήνοντάς μας αξιόλογους Έλληνες και διεθνείς καλλιτέχνες. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
6.6.2025 Εικαστικά Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε Επιμέλεια: Χρήστος Παρίδης 6.6.2025 Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
5.6.2025 Εικαστικά Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας» Αργυρώ Μποζώνη 5.6.2025 Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
5.6.2025 Plāsmata 3 «Το ότι βγήκαμε από το γραφείο και δουλεύουμε μέσα στο πάρκο, είναι πραγματικά υπέροχο» M. Hulot 5.6.2025 Οι άνθρωποι της Στέγης, όσο αθέατοι κι αν είναι, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση των Πλασμάτων. M. HULOT
5.6.2025 Plāsmata 3 Λουκάς Μπάκας: «Επιδιώκω να δημιουργώ κάτι που δεν θα φαίνεται σχεδιασμένο» Γιάννης Πανταζόπουλος 5.6.2025 Ο αρχιτέκτονας και σκηνογράφος μάς περιγράφει τη διαδικασία τού να στήνεις μια έκθεση στον δημόσιο χώρο. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
5.6.2025 Plāsmata 3 Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας» Αργυρώ Μποζώνη 5.6.2025 Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
4.6.2025 Εικαστικά Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη Αργυρώ Μποζώνη 4.6.2025 Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
4.6.2025 Plāsmata 3 Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων» The LiFO team 4.6.2025 Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως. THE LIFO TEAM
3.6.2025 Εικαστικά O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI Επιμέλεια: Αργυρώ Μποζώνη 3.6.2025 Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
1.6.2025 Onassis Stegi Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 1 Αφροδίτη Παναγιωτάκου 1.6.2025 «Το Πεδίο σού ζητάει να θυμηθείς τη βραδύτητα. Από εκεί προκύπτει η ικανότητα της παρατήρησης. Και της συγκίνησης. Πιο αργά, όλα πιο αργά. Με τη βραδύτητα διαστέλλεται ο χρόνος». ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
1.6.2025 Onassis Stegi Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2 Αφροδίτη Παναγιωτάκου 1.6.2025 «Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς». ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
1.6.2025 Onassis Stegi Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 3 Αφροδίτη Παναγιωτάκου 1.6.2025 «Οι καλλιτέχνες σε αυτά τα Plāsmata έχουν στ’ αλήθεια χιούμορ». ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
1.6.2025 Onassis Stegi Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 4 Αφροδίτη Παναγιωτάκου 1.6.2025 «Χώμα, νερό και αλγόριθμοι». ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ