Τέλος οι "εκατόνταρχοι" από τους αρχαιολογικούς χώρους της Ρώμης

Τέλος οι "εκατόνταρχοι" από τους αρχαιολογικούς χώρους της Ρώμης Facebook Twitter
0
Τέλος οι "εκατόνταρχοι" από τους αρχαιολογικούς χώρους της Ρώμης Facebook Twitter

Την παρουσία ψεύτικων εκατόνταρχων γύρω από τα ιστορικά μνημεία της πόλης αποφάσισε η Ρώμη, όπως ανακοίνωσε ο επιθεωρητής Πάολο Τρόνκα, προσωρινός διαχειριστής στο δημαρχιακό θώκο της Ρώμης μέχρι τις προσεχείς δημοτικές εκλογές.

 

Πρόκειται για όλους εκείνους τους ανθρώπους που παρίσταναν στρατιώτες της αρχαίας Ρώμης κι αποτελούσαν κοινό θέαμα στο Κολοσσαίο, την Αρχαία Αγορά και άλλους αρχαιολογικούς χώρους, ποζάροντας για φωτογραφίες με αντάλλαγμα χρήματα.

 

Στόχος της απαγόρευσης είναι η προστασία των τουριστών από την «μη αποδεκτή, επίμονη και ορισμένες φορές επιθετική» συμπεριφορά των εκατόνταρχων που χρεώνουν 5 έως 10 ευρώ για μία φωτογραφία, είπε ο Τρόνκα. «Η απαγόρευση είναι αναγκαία για λόγους ασφαλείας στην πόλη κυρίως γιατί τα άτομα αυτά ενεργούν συχνά κατά τρόπο ανάρμοστο, επίμονο και ενίοτε επιθετικό, αλλά και για την προστασία της καλλιτεχνικής, ιστορικής και μνημειακής κληρονομιάς», αναφέρει το σχετικό διάταγμα.

 

Τέλος οι "εκατόνταρχοι" από τους αρχαιολογικούς χώρους της Ρώμης Facebook Twitter

 

Ένας λόγος που επίσπευσε την απόφαση είναι και το Καθολικό Ιωβιλαίο που ξεκινά στις 8 Δεκεμβρίου. Το Ιωβηλαίο έτος της Ευσπλαχνίας, που έχει εξαγγείλει ο Πάπας Φραγκίσκος, θα αρχίσει σε λιγότερο από 15 ημέρες και η Ρώμη φέρεται να επιχειρεί μια αποκατάσταση της τάξης στην πόλη της Ρώμης, "νοικοκυρεύοντας" τις περισσότερο ή λιγότερο νόμιμες δραστηριότητες που έχουν σχέση με τον τουρισμό και που προκαλούν κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους της πρωτεύουσας.

Εξάλλου, αρκετά συχνά έχουν καταγραφεί μέχρι και περιστατικά «μαχών» ανάμεσα σε «μονομάχους» που προσπαθούν να υπερασπιστούν τη θέση που έχουν κατακτήσει σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.

Εκτός από τους εκατόνταρχους, απαγορεύτηκαν και οι οδηγοί ποδηλάτων με τα καροτσάκια για τουρίστες, καθώς και αυτοί που πουλούν εισιτήρια για μετακινήσεις ή για την είσοδο σε μουσεία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ