Το πλήρωμα του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia θα βραβευθεί.

 

Αναλυτικότερα η εφημερίδα Lloyd's απένειμε στο πλήρωμα το βραβείο για την καλύτερη εξυπηρέτηση 8 μήνες μετά τη βύθιση του πλοίου και τους 32.

 

Σύμφωνα με στοιχεία ένα μέλος του πληρώματος, από την Ινδονησία, που ήταν στην γέφυρα του πλοίου, δεν μπορούσε να καταλάβει τις διαταγές του καπετάνιου, του γνωστού Σκετίνο, ο οποίος μερικές φορές ξεχνιόταν και μιλούσε στη ναπολιτανικη διάλεκτο.

 

Επίσης λίγα λεπτά αφού το κρουαζιερόπλοιο είχε χτυπήσει στα βράχια πολλά από τα μέλη του πληρώματος δεν γνώριζαν πως να συμπεριφερθούν, αφού δεν είχαν καν την βασική εκπαίδευση.

 

Πως όμως εξήγησαν οι Lloyd's την βράβευση;

 

Αναφερόμενοι στην βράβευση δήλωσαν: "Αυτό που διέφυγε σε ένα μεγάλο βαθμό από τα ΜΜΕ είναι ότι το πλήρωμα έδειξε μεγάλη γενναιότητα και επαγγελματισμό τις κρίσιμες ώρες. Με 4.229 επιβάτες δεν πρέπει να παραβλέψει κανείς ότι αν δεν ήταν το πλήρωμα οι απώλειες θα ήταν πολύ περισσότερες από 32."

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr