Οι New York Times φλερτάρουν με τις viral ειδήσεις

Οι New York Times φλερτάρουν με τις viral ειδήσεις Facebook Twitter
0

H εμβληματική αμερικάνική εφημερίδα New York Times φαίνεται πως ενδίδει στα νέα ήθη του ίντερνετ και των ψηφιακών media, κάνοντας άνοιγμα σε viral περιεχόμενο και πιο ανάλαφρη ή έστω γρήγορη, ειδησεογραφία.

 

Το νέο τμήμα της, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το capitalnewyork.com, καλείται να διαχειριστεί αυτό το ελκυστικό εμπορικά περιεχόμενο που όμως κυκλοφορεί ανεξέλεγκτο και σε μεγάλη πληθώρα στο διαδίκτυο. Το πιθανότερο είναι πως δεν θα δούμε βίντεο με "σκυλάκια και γατάκια που κάνουν παρέα" να μοιράζονται στα social media των ΝΥΤ, αλλά σίγουρα θα υπάρχει μια διαφορετική αντιμετώπιση των ειδήσεων που όλοι βλέπουμε να κάνουν το γύρο του διαδικτύου.

Με επικεφαλής τον Patrick LaForge, το νεοσυσταθέν newsroom θα καλύπτει ειδήσεις και περιεχόμενο που εκτιμάται πως ψάχνουν οι περισσότεροι αναγνώστες στο ίντερνετ. Το στοίχημα της ομάδας είναι να μην γίνεται μια απλή αναπαραγωγή που θα φέρνει "κλικς" αλλά να δώσει και το κάτι παραπάνω, σύμφωνα με το memo που μοιράστηκε.

«Αυτή η νέα ομάδα θα πρέπει γρήγορα και έξυπνα να ζυγίζει τα θέματα που συζητιούνται και προσελκύουν την προσοχή όλη την ημέρα και που αφορούν  όλο τον κόσμο», έγραφε το εγχειρίδιο οδηγιών. Το στοίχημα αυτής της νέας δημοσιογραφικής ομάδας είναι να έχουν ταχύτητα και γρήγορη ενημέρωση σε όσα γεγονότα είναι σε εξέλιξη ή κάνουν μεγάλη αίσθηση, αλλά χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο το κύρος και την σοβαρότητα που συνοδεύουν την εφημερίδα από την ίδρυσή της το 1851, μέσα από δεκάδες βραβεία και διακρίσεις.

Η κίνηση αυτή έρχεται παράλληλα με την πιο επιθετική στρατηγική που αποφάσισαν οι Times προκειμένου να μεγαλώσουν το αναγνωστικό τους κοινό στην ψηφιακή έκδοση, κάτι που είναι απαραίτητο για την αύξηση εσόδων. Πρόσφατα μάλιστα, παρατηρήθηκε μια πρώτη κίνηση από την ψηφιακή έκδοση της εφημερίδας η οποία κατέφυγε σε διαφημίσεις στα social media με τη μορφή Marketing buzz και Word of Mouth - βάζοντας δηλαδή χρήστες να κάνουν έμμεση διαφήμιση και να προωθούν ακόμη και τις συνδρομές της.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2026: «Είναι αδύνατο να κάνουμε τα στραβά μάτια» - Η Ισπανία θα μποϊκοτάρει τον διαγωνισμό αν συμμετάσχει το Ισραήλ

TV & Media / Eurovision 2026: «Είναι αδύνατο να κάνουμε τα στραβά μάτια» - Η Ισπανία θα μποϊκοτάρει τον διαγωνισμό αν συμμετάσχει το Ισραήλ

Είναι η πρώτη από τις «Big Five» του διαγωνισμού που δηλώνουν ανοιχτά ότι θα μποϊκοτάρει τον φετινό διαγωνισμό αν η EBU επιτρέψει να συμμετάσχει το Ισραήλ
LIFO NEWSROOM
Γιώργος Μαζωνάκης: «Με έχει μπλοκάρει παντού, του έστειλα στο Instagram για την επέμβαση της μητέρας μας» λέει η αδελφή του

TV & Media / Γιώργος Μαζωνάκης: «Με έχει μπλοκάρει παντού, του έστειλα στο Instagram για την επέμβαση της μητέρας μας» λέει η αδελφή του

«Δυστυχώς ο Γιώργος παρά το ότι ενημερώθηκε, δεν έχει επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί μας» υποστηρίζει η αδελφή του δημοφιλούς τραγουδιστή
LIFO NEWSROOM
Emmy: Θύελλα χειροκροτημάτων στα Emmy για τον Στίβεν Κόλμπερτ μετά την ακύρωση του «Late Show» από το CBS

TV & Media / Emmy: Θύελλα χειροκροτημάτων στα Emmy για τον Στίβεν Κόλμπερτ μετά την ακύρωση του «Late Show» από το CBS

Ο παρουσιαστής εμφανίστηκε να απονείμει βραβείο και έκανε χιούμορ για… αναζήτηση δουλειάς – Αργότερα ανέβηκε ξανά στη σκηνή για το βραβείο του «The Late Show» ως Καλύτερο Talk Show
LIFO NEWSROOM