Όλοι ξέρουμε ότι τα πετυχημένα περιοδικά επηρεάζουν τις σκέψεις του πληθυσμού. Τώρα το ξέρει και η Αλ Κάιντα, που αναγνώρισε την επιδραστικότητά τους στη δυτική κουλτούρα και αποφάσισε να μπει στο χορό των εκδόσεων με ένα περιοδικό που απευθύνεται στη γυναίκα που θα παντρευτεί άντρα έτοιμο θα θυσιαστεί αλλά ταυτόχρονα θέλει να ενημερωθεί και για τις μάσκες προσώπου.

Το περιοδικό λέγεται Alshamikha Magazine και το πρώτο τεύχος έχει για εξώφυλλο ένα όπλο και μία γυναίκα με μπούρκα- τι πιο ταιριαστό; Εντός υπάρχουν συνεντεύξεις με χήρες μαρτύρων οι οποίες επαινούν τη θυσία των αντρών τους. Και για τις λεύτερες όμως, υπάρχει ρεπορτάζ με συμβουλές για το πως θα τυλίξουν έναν καλό επαναστάτη που επίσης θα θυσιαστεί για τον Αγώνα. Οι συμβουλές δεν σταματούν εκεί: υπάρχει πάντα και η λύση της αυτοκτονίας με εκρηκτικά, για τη γυναίκα που δεν τα περιμένει όλα έτοιμα.

Οι συμβουλές ομορφιάς περιορίζονται στο "καθήστε σπίτι και μη βγαίνετε παρά μόνο αν είναι εντελώς απαραίτητο" γιατί μόνο έτσι διατηρείται φρέσκο το δέρμα (αν κι έτσι κι αλλιώς κανείς δεν το βλέπει, συμπληρώνω εγώ).

Το ερώτημα που μένει είναι αν η Αλ Κάιντα ξέρει για την κρίση που έχει χτυπήσει τελευταία τον τύπο. Μάλλον οι βιομηχανίες όπλων έχουν ακόμα λεφτά για διαφημίσεις.

 

Mαζί σας πάλι τη Δευτέρα, με το ολοκαίνουριο site της Lifo!

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr