To πρώτο "non paper" για τις τηλεοπτικές άδειες και όσα γίνονται μέσα στο κτίριο στην Καλλιθέα

To πρώτο "non paper" για τις τηλεοπτικές άδειες και όσα γίνονται μέσα στο κτίριο στην Καλλιθέα Facebook Twitter
1

Ομαλά συνεχίζεται η διαδικασία της δημοπρασίας των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών στα γραφεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στην Καλλιθέα, σύμφωνα με όσα αναφέρουν κυβερνητικές πηγές στο ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Οι ίδιες κυβερνητικές πηγές διέψευσαν τις «πληροφορίες» που κυκλοφορούν διάφοροι και τονίζουν ότι ουδείς έξω από τα γραφεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας γνωρίζει το οτιδήποτε για την εξέλιξη της διαδικασίας μέχρι στιγμής.


Από νωρίς το πρωί, οι εκπρόσωποι των οκτώ επιχειρηματικών σχημάτων που διεκδικούν τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες βρίσκονται «κλειδωμένοι» στα ειδικά διαμορφωμένα γραφεία τους στη ΓΓΕΕ, ενώ τους έχουν αφαιρεθεί προσωπικοί υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα για να μην υπάρξει ο κίνδυνος καμίας διαρροής.


Οι περισσότεροι έφθασαν στη ΓΓΕΕ με βαλίτσες με τα προσωπικά τους είδη, ακόμα και υπνόσακους καθώς η διαδικασία αναμένεται να τραβήξει σε πέρας, ενώ υπενθυμίζεται ότι κανένας δεν θα εξέλθει των γραφείων της ΓΓΕΕ χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και να έχουν δημοπρατηθεί και οι τέσσερις τηλεοπτικές άδειες.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM
Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της η διοργάνωση

TV & Media / Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της

Η αποχώρηση της Ισπανίας —μιας από τις «big five» χώρες που στηρίζουν τον διαγωνισμό— δημιουργεί την προοπτική μειωμένων χορηγιών και τηλεθέασης για το υπερθέαμα που προσελκύει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM