Ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ χρεώνονταν τηλεφωνικά, χωρίς να εξυπηρετούνται

Ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ χρεώνονταν τηλεφωνικά, χωρίς να εξυπηρετούνται Facebook Twitter
1

Μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή διορθώθηκε το ηχογραφημένο μήνυμα τηλεφωνικών κρατήσεων για ιατρικά ραντεβού του ΕΟΠΥΥ, ώστε να μην χρεώνονται άδικα οι ασφαλισμένοι.

Η Αρχή παρενέβη μετά από διαμαρτυρίες ασφαλισμένων του οργανισμού που όταν καλούσαν τον αριθμό 14784 για ραντεβού, δεν ενημερωνόταν ότι υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, στο οποίο δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Μόλις καλούσαν τον αριθμό, απαντούσε υπάλληλος εξυπηρέτησης ο οποίος τους έλεγε ότι θα πρέπει να ξανακαλέσουν σε εργάσιμες ώρες και ημέρες για να μπορέσουν να κλείσουν ραντεβού. Παρότι όμως οι ασφαλισμένοι δεν εξυπηρετούνταν, χρεώνονταν κανονικά.

Μετά από την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η εταιρία που εκμεταλεύεται τον συγκεκριμένο αριθμό  προέβη σε τροποποίηση του μηνύματος. «Μήνυμα χωρίς χρέωση 14784. Για ραντεβού καλέστε τις εργάσιμες ημέρες 07:00 με 19:00. Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες, παρακαλώ περιμένετε. 0,98 ευρώ ανά κλήση ανεξαρτήτως  διάρκειας».

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
<<η εταιρία που εκμεταλεύεται τον συγκεκριμένο αριθμό προέβη σε τροποποίηση του μηνύματος.>> Συγγνώμη,παράληψις!(εν τω μεταξύ,ρίξε τα ευρά στην τσέπη της εταιρείας...)