Κανονικά λειτουργεί το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» του ΟΑΣΑ και εύρυθμα εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια και κάρτες στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), λέει σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ. «Τα όποια μικροπροβλήματα, σε ένα τόσο πολυσύνθετο τεχνολογικά έργο, που σημειώθηκαν σε επιμέρους σταθμούς, όπως η Ομόνοια ήταν σημειακά και αντιμετωπίστηκαν στον προβλεπόμενο χρόνο. Επίσης, σε 200.000 ηλεκτρονικά εισιτήρια σημειώθηκε πρόβλημα σε μόλις 100, το οποίο επιλύθηκε».


Σημειώνεται ότι για 10 συνεχόμενα χρόνια (σύμφωνα με τη σύμβαση του έργου, για το οποίο έγινε διεθνής διαγωνισμός) τα ανταλλακτικά και οι όποιες συντηρήσεις πληρώνονται από την Ανάδοχο Κοινοπραξία και όχι από τον ΟΑΣΑ, σημειώνεται.


«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει μπει στη ζωή των Αθηναίων και των επισκεπτών της πόλης και τα έσοδα βαίνουν αυξανόμενα. Ήδη έχουν ξεπεράσει το 10% των συνολικών πωλήσεων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ιωάννης Σκουμπούρης, σχολιάζοντας ότι «το ΑΣΣΚ είναι λειτουργικό σε όλη του την έκταση και τα όποια προβλήματα, σε ένα τόσο μεγάλο έργο, αντιμετωπίζονται», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «τα κοινωνικά οφέλη από ένα τέτοιο εκτεταμένο και υψηλής τεχνολογίας έργο είναι προφανή και για το λόγο αυτό εργαζόμαστε όλοι για την καθημερινή λειτουργία του προς όφελος των επιβατών των δημόσιων συγκοινωνιών».


Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης υπογράμμισε ότι «το επιβατικό κοινό ανταποκρίνεται με μεγάλη προθυμία και δείχνει εμπιστοσύνη στην προσπάθεια που καταβάλλουν η κυβέρνηση, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων και οι εργαζόμενοι για να φέρουν τη νέα εποχή στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας».
Μέσω του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, επιδίωξη του ΟΑΣΑ είναι η παροχή συνδυασμένων προσφορών κομίστρων σε επιβάτες, όπως αποδείχτηκε με την προσφορά του 10 + 1 εισιτηρίων (το 1 δίδεται δωρεάν, με αποτέλεσμα το ενιαίο εισιτήριο να μειωθεί στα 1,27 ευρώ από 1,4 ευρώ), η δικαιότερη τιμολογιακή πολιτική, η διευκόλυνση των επιβιβάσεων και μετεπιβιβάσεων και η αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής.


Τα νέα «έξυπνα» εισιτήρια του ΟΑΣΑ αποτελούνται από το ηλεκτρονικό εισιτήριο (ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket) και την απρόσωπη και προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη και προσωποποιημένη ATH.ENA Card). Το ηλεκτρονικό εισιτήριο (ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket) και η απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη ATH.ENA Card) τέθηκαν στη διάθεση του επιβατικού κοινού τον Φεβρουάριο.

Καραμανλής: Το φιάσκο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να χειριστεί ούτε το πιο απλό θέμα


«Το φιάσκο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που αντιμετωπίζει αυτές τις μέρες το επιβατικό κοινό, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι αυτή η κυβέρνηση δεν μπορεί να χειριστεί ούτε το πιο απλό θέμα» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ και βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής.


«Επί μήνες» λέει ο κ Καραμανλής «καλούσαμε το υπουργείο να ξεκινήσει σταδιακά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση. Κι ενώ επί τόσο καιρό δεν έκαναν τίποτα, χωρίς την παραμικρή προεργασία, αποπειράθηκαν, μέσα σε ένα βράδυ, να ξεκινήσει η λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου... Χωρίς να έχει προηγηθεί ούτε η απαραίτητη εκπαίδευση και ενημέρωση των αρμοδίων υπαλλήλων, ούτε η ελάχιστη εξοικείωση του επιβατικού κοινού» σημειώνει ο τομεάρχης της ΝΔ.


«Οι εσωτερικές κόντρες του υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό. Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι η εύκολη και γρήγορη προμήθεια εισιτηρίου και η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς. Πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολλών για χάρη των λίγων» καταλήγει ο κ. Καραμανλής.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr