Στις αρχές του 2017 η αντικατάσταση των χάρτινων εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών από τις «έξυπνες κάρτες»

Στις αρχές του 2017 η αντικατάσταση των χάρτινων εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών από τις «έξυπνες κάρτες» Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
4

Με τις «έξυπνες κάρτες» θα αντικατασταθούν σταδιακά από το νέο έτος τα χάρτινα εισιτήρια, βελτιώνοντας σημαντικά την πρόσβαση των επιβατών σε όλα τα δημόσια συγκοινωνιακά μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά και δίνοντας τη δυνατότητα για μια δικαιότερη τιμολόγηση των μετακινήσεων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, στις αρχές του 2017, οι «έξυπνες» κάρτες, θα αντικαταστήσουν το κλασικό χάρτινο εισιτήριο, δίνοντας τη δυνατότητα για ζωνική- αναλογική χρέωση, δηλαδή ο επιβάτης θα πληρώνει αντίτιμο ανάλογα με την απόσταση που θα διανύει και όχι για το σύνολο της διαδρομής που εκτελεί το μέσο μεταφοράς, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.

Όπως δηλώνει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης, «η κάρτα αυτή θα είναι προσωποποιημένη και θα φορτώνεται με ένα ποσό με πολλούς τρόπους (με πιστωτικές κάρτες, από το διαδίκτυο, στα γκισέ κ.ά.).

Αυτό το ποσό θα μειώνεται κάθε φορά που θα την περνάει ο επιβάτης μπροστά από ένα ειδικό ακυρωτικό μηχάνημα μέσα στο λεωφορείο, το τρόλεϊ και το τραμ ή από τις ειδικές πύλες εισόδου- εξόδου που θα υπάρχουν στο μετρό και τον ηλεκτρικό. Εκτός από την κάρτα θα εκδοθούν και ειδικά «χάρτινα» εισιτήρια, τα οποία θα ενσωματώνουν ένα μικρό κύκλωμα και θα λειτουργούν με αντίστοιχο τρόπο όπως η κάρτα».

Να σημειωθεί πως ο πρώτος πολίτης που έκανε συμβολικά χρήση της «έξυπνης κάρτας» περνώντας από τις πύλες εισόδου- εξόδου που θα εγκατασταθούν στο μετρό της Αθήνας ήταν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του το Σάββατο στη ΔΕΘ, ενώ ενημερώθηκε και για τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζει ο όμιλος ΟΑΣΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών της Αθήνας που χρησιμοποιούν τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες.

ΑΠΕ/ΜΠΕ

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

4 σχόλια
Ζω στην Ολλανδία τα τελευταία χρόνια . Εδω έχουν "εξυπνες καρτες" αρκετά χρόνια . Δυο είναι τα παράπονα ... Οτι οι συγκοινωνιες έχουν γίνει πολύ ποιο ακρυβες με τις κάρτες ( καθως ακόμα και η χάρτινη κοστίζει +1 euro ) Και δευτερο οτι πρέπει να έχεις ενα μινιμουν ποσο στην κάρτα , ασχετα πόσο κοστίζει η διαδρομή . Και τα δύο είναι αναπόφεκτα του συστήματος . Η απορία μου είναι ... στην Ελλάδα των 500 euro το μήνα , ποιος έχει παραπάνω λευτά να δώσει για είσιτηρια ???
...Ωστόσο, επειδή όλα στη χώρα μας γίνονται ανάποδα, κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή λεωφορείο στην Αθήνα το οποίο διαθέτει ΜΟΝΟ ακυρωτικό μηχάνημα νέου τύπου, πριν ακόμη καν αγγίξουμε τις έξυπνες κάρτες.