Από το 2009 που το Facebook επέτρεψε σε όλους τους χρήστες να αναρτούν στα status τους ό,τι επιθυμούν και να το δημοσιοποιούν σε όλους, δηλαδή όχι μόνο στους φίλους τους, κάθε φορά που ένας χρήστης πόσταρε κάτι, η προεπιλογή ήταν στο 'Public'. Από σήμερα αυτό πρόκειται να αλλάξει, σε μια απόπειρα του κοινωνικού δικτύου να δημιουργήσει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα στους χρήστες του ως προς τους αποδέκτες των status updates τους.

 

Έτσι, σύμφωνα με το The Verge, κάθε νέος χρήστης εφεξής εάν δεν επιλέξει από το μενού που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, τους αποδέκτες του post του, το Facebook θα έχει προεπιλεγμένο τo "Friends" αντί του "Public", που ίσχυε μέχρι σήμερα.

 

 

H νέα αλλαγή πολιτικής θα ισχύσει για τους νέους χρήστες, αλλά σταδιακά, η πλατφόρμα θα υπενθυμίσει και στους παλιούς -μέσω ανακοινώσεων- το σύστημα 'διαχείρισης κοινού' και ρυθμίσεων απορρήτου, κάθε τους ανάρτησης, προκειμένου να βάλει σε τάξη το τι βλέπει ποιός, φέρνοντας πιο κοντά άτομα που συνδέονται μεταξύ τους, κι ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της κοινότητας.

 

Παράλληλα η κίνηση αυτή ερμηνεύεται και ως ένας συντονισμός της πλατφόρμας απέναντι στον ολοένα και πιο πολυεπίπεδο ανταγωνισμό με το Twitter.

 

H πλήρης ανακοίνωση του Facebook για τις νέες αλλαγές, "που δίνουν τη δύναμη στο χρήστη, να ελέγχει τι μοιράζεται και με ποιόν" βρίσκεται εδώ.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr