Έπεσε στη θάλασσα ενώ τσεκάριζε το facebook

Έπεσε στη θάλασσα ενώ τσεκάριζε το facebook Facebook Twitter
4

Συνέβη στην Αυστραλία και αποδεικνύει ότι η σχέση μας με τις mobile συσκευές πρόσβασης στο δίκτυο, αλλά και με το ίδιο το Facebook μπορεί να αποβεί... επικίνδυνη.

Όπως μας ενημερώνει το BBC, μια τουρίστρια από την Ταϊβάν, παραπάτησε κι έπεσε στη θάλασσα από προβλήτα στο λιμάνι της Μελβούρνης, αφού, τσεκάροντας τη σελίδα της στο Facebook, δεν  πρόσεξε ότι είχε φτάσει ένα βήμα πριν τη βουτιά.

Ένας αυτόπτης μάρτυρας ειδοποίησε άμεσα την αστυνομία και σε 20 λεπτά σωστικά συνεργεία με λέμβους την είχαν ήδη βγάλει από το νερό. Μετά την μεταφορά της σε κοντινό νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ότι δεν είχε πάθει το παραμικρό, παρόλο που η τουρίστρια δεν γνώριζε κολύμπι, οι διασώστες δήλωσαν ότι η γυναίκα κατά τη διάρκεια της επιχείρησης διάσωσής της, δεν άφησε το κινητό από το χέρι ούτε μια στιγμή.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βρετανία: Γυναίκα έπαιξε κλαρινέτο κατά τη διάρκεια χειρουργείου για τη νόσο Πάρκινσον

Τech & Science / Βρετανία: Γυναίκα έπαιξε κλαρινέτο κατά τη διάρκεια χειρουργείου για τη νόσο Πάρκινσον - Τα αποτελέσματα

Η 65χρονη ασθενής υποβλήθηκε σε βαθιά εγκεφαλική διέγερση (DBS) για να αντιμετωπίσει τα συμπτώματα του Πάρκινσον, όπως βραδυκινησία και μυϊκή ακαμψία
LIFO NEWSROOM
Η κλιματική κρίση είναι εδώ: Εντοπίστηκαν για πρώτη φορά κουνούπια στην Ισλανδία

Τech & Science / Η κλιματική κρίση είναι εδώ: Εντοπίστηκαν για πρώτη φορά κουνούπια στην Ισλανδία

Ανακαλύφθηκαν σε μία από τις ελάχιστες περιοχές του κόσμου όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν κουνούπια - Η Ισλανδία θερμαίνεται με ρυθμό τέσσερις φορές ταχύτερο σε σύγκριση με τον υπόλοιπο βόρειο ημισφαίριο
LIFO NEWSROOM
ΟΓΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΛΑΙΜΟΣ ΕΝΕΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Τech & Science / Η «έξυπνη ένεση» που μπορεί να συρρικνώσει τους όγκους κεφαλής και τραχήλου μέσα σε έξι εβδομάδες

Τι δείχνει κλινική δοκιμή για το φάρμακο τριπλής δράσης, την αμιβανταμάμπη, που θα μπορούσε να χορηγηθεί ως ένεση για να βοηθήσει στη θεραπεία υποτροπιάζοντων ή μεταστατικών καρκίνων
LIFO NEWSROOM
Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Τech & Science / Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Πριν εμφανιστεί το πρώτο σημάδι βίας, έχει ήδη στηθεί η ψυχολογική «παγίδα» - Η έρευνα που δείχνει την «προετοιμασία» των κακοποιητών για να δημιουργήσουν «δεσμούς τραύματος»
LIFO NEWSROOM
Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Τech & Science / Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Αθλητικοί ψυχολόγοι στη Βρετανία προειδοποιούν: οι φωνακλάδες και πιεστικοί γονείς είναι η μεγαλύτερη απειλή για τα παιδιά που αθλούνται - Όταν η στήριξη γίνεται πίεση, το παιχνίδι χάνει το νόημά του
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Με συγχωρείς,αλλά θα μπορούσες να μου πεις γιατί ήσουν σίγουρος γι'αυτό; Με επιχειρήματα αν γίνεται. Πραγματικά έχω την περιέργεια να μάθω. :)
Σύμφωνα με το infographic που δημοσιοποίησε η DigitalFlashNYC, οι γυναίκες είναι οι κυρίαρχοι χρήστες των social media. Συγκεκριμένα, αντιπροσωπεύουν το 56% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.Το Pinterest είναι κατ’ εξοχήν γυναικοκρατούμενο, καθώς πολλά lifestyle περιοδικά και ιστοσελίδες το χρησιμοποιούν για να προσελκύσουν κοινό. Ωστόσο, ακόμα και στα «ουδέτερα» social media, όπως είναι το Facebook και το Twitter, βλέπουμε ότι οι γυναίκες χρήστες υπερτερούν έναντι των ανδρών. Οι άνδρες φαίνεται να προτιμούν το Google+ και το LinkedIn. Ποια μπορεί να είναι τα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που τα κάνουν περισσότερο ελκυστικά στο καθένα από τα δύο φύλα;Επειδή τα κοινωνικά στερεότυπα παραμένουν σταθερά ανεξαρτήτως του πλαισίου μέσα στο οποίο εκδηλώνονται, ό,τι ισχύει στην πραγματική ζωή συνήθως ισχύει και και στον κόσμο των social media. Θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να εμπλέκονται σε μεγάλες συζητήσεις, σε αντίθεση με τους άνδρες, οι οποίοι περιορίζονται στην ανταλλαγή πληροφοριών. Κατά συνέπεια, είναι λογικό οι γυναίκες να προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν έντονο το στοιχείο της αλληλεπίδρασης, ενώ οι άνδρες να προτιμούν τα forum ανταλλαγής πληροφοριών και επαγγελματικής δικτύωσης.Οι γυναίκες βλέπουν τα social media σαν έναν τρόπο να συνδεθούν, να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, γεγονός που εξηγεί την κυριαρχία τους στο Facebook (58%) και στο Twitter (64%). Αυτά τα δύο μέσα βασίζονται κυρίως στην επικοινωνία με φίλους, που αντανακλά τον τρόπο συνομιλίας στο πλαίσιο του Internet. Συνεπώς, είναι αναμενόμενο οι γυναίκες να χρησιμοποιούν περισσότερο αυτές τις πλατφόρμες που τους επιτρέπουν να έχουν συνεχή και άμεση επικοινωνία με άλλους χρήστες.Σε γενικές γραμμές, οι άνδρες βλέπουν τα social media σαν ένα εργαλείο που τους διευκολύνει στην επίλυση προβλημάτων και στην ανταλλαγή πληροφοριών, παρά σαν έναν τρόπο να επικοινωνούν με τους άλλους. Με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζουν και τη διαπροσωπική επικοινωνία στην πραγματική ζωή. Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προωθούν την επαγγελματική ανέλιξη, όπως είναι το Linkedin (63%). Οι άνδρες λοιπόν βλέπουν τα social media σαν ένα χώρο όπου μπορούν να πραγματοποιήσουν επαγγελματικές επαφές που θα δώσουν ώθηση στην καριέρα τους, παρά σαν ένα τρόπο να είναι σε επαφή με τους φίλους τους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούν την υπηρεσία Google Hangouts του Google+ για να πραγματοποιήσουν επαγγελματικά meetings. Τα κοινωνικά δίκτυα που προτιμούν οι άνδρες ανταποκρίνονται στον τρόπο με τον οποίο τα αντιμετωπίζουν και επιθυμούν να τα αξιοποιήσουν.