Το Twitter συνεχώς κερδίζει έδαφος, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει αποφέρει ούτε ένα cent. Ο Evan Williams και η εταιρία του από το San Francisco έχουν καταφέρει να κάνουν όλο τον κόσμο να μιλάει και να ασχολείται με το άχρηστο micro-blogging προϊόν τους. Παρ' όλα αυτά, μεγαλοεπιχειρηματίες σαν τον Rupert Murdoch είναι σκεπτικοί για το αν αξίζει να επενδύσει κανείς σε αυτό, γιατί μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί ένας τρόπος που μπορεί να αξιοποιηθεί εμπορικά.

Όσον αφορά το Myspace, το οποίο εξαγοράστηκε το 2005 από τον όμιλο News Corp έναντι 580 εκατομμυρίων δολαρίων, θα αντιμετωπίσει προβλήματα σε έναν χρόνο αν η Google δεν ανανεώσει τη διαφημιστική καμπάνια της εκεί, καμπάνια που για τρία χρόνια απέφερε στο Myspace έσοδα 900 εκατομμυρίων δολαρίων.

H Google θα πρέπει να είναι με τη σειρά της σκεπτική γιατί τα 1.6 δισεκατομμύρια δολάρια που επένδυσε στο Youtube δεν έχουν αποφέρει ακόμα τα αναμενόμενα έσοδα. Όσο για το Facebook, είναι το μόνο που πηγαίνει καλά προς το παρόν καθώς τους τελευταίους 8 μήνες κατάφερε να διπλασιάσει τους ενεργούς χρήστες του, κάνοντας έτσι την πλατφόρμα του πιο ελκυστική για τους διαφημιστές.

Αυτοί που από ότι φαίνεται δεν έχουν καμία τύχη, τουλάχιστον στην Αμερική, είναι όσοι έχουν επικεντρωθεί αποκλειστικά στις εφημερίδες, τα περιοδικά και τα DVD καθώς οι πωλήσεις βρίσκονται σε συνεχή πτώση.

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr