Ιταλία: Ποδοσφαιρική ομάδα επέλεξε το σχέδιο 6χρονου για τη φανέλα της - «Κλωτσιά στον κορωνοϊό»

Ιταλία: Ποδοσφαιρική ομάδα επέλεξε το σχέδιο 6χρονου για τη φανέλα της - «Κλωτσιά στον κορωνοϊό» Facebook Twitter
Twitter
0

Το χαρούμενο κι αισιόδοξο σχέδιο ενός εξάχρονου επιλέχτηκε από την ποδοσφαιρική ομάδα της Πεσκάρα για να κοσμήσει τη φανέλα της.

Ο Λουίτζι Ντ'Αγκοστίνο κέρδισε τους μικρούς ανταγωνιστές του στο διαγωνισμό σχεδίου για παιδιά που διοργάνωσε η ιταλική ομάδα.

Το μότο τού διαγωνισμού ήταν «Κλωτσιά στον Covid-19» και στόχος της ομάδας ήταν να ανακουφίσει τους μικρούς της φιλάθλους από την πλήξη της καραντίνας εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού και να τους δώσει κίνητρο για δημιουργικό χρόνο στο σπίτι.


Το πολύχρωμο σχέδιο με το δελφίνι που σπρώχνει μια μπάλα με το ρύγχος του με φόντο ένα ουράνιο τόξο θα κοσμήσει τη φανέλα της ομάδας που αγωνίζεται στη Serie B για την επόμενη σεζόν.

Το δελφίνι κάθε άλλο παρά τυχαίο ήταν, αφού πρόκειται για τη μασκότ του κλαμπ - που έχει παίξει επτά σεζόν στην ιστορία του στην πρώτη κατηγορία - που έχει έδρα την πόλη της Αδριατικής, γνωστής για τις παραλίες της.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει τις εμφανίσεις, κάλεσε τον μικρό Λουίτζι στην έδρα της στην Πάρμα για μία ολόκληρη μέρα ώστε να δει από κοντά τη διαδικασία παραγωγής της νέας φανέλας.

Με πληροφορίες από BBC

Αθλητισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στέφανος Ντούσκος: «Έτρωγα παγάκια επειδή πεινούσα, ζω εσώκλειστος 300 ημέρες τον χρόνο στο κωπηλατοδρόμιο»

Αθλητισμός / Στέφανος Ντούσκος: «Έτρωγα παγάκια επειδή πεινούσα, ζω εσώκλειστος 300 ημέρες τον χρόνο στο κωπηλατοδρόμιο»

Ο Ολυμπιονίκης της κωπηλασίας, περιγράφει την απαιτητική καθημερινότητά του στο κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά και θυμάται τη στιγμή που «είπα "τέλος, δεν μπορώ να το κάνω άλλο"»
LIFO NEWSROOM
ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΓΚΑΙΔΑΤΖΗΣ ΞΕΣΠΑ

Αθλητισμός / Πέτρος Γκαϊδατζής: Ξεσπά ο Έλληνας Ολυμπιονίκης - «Πήρα χάλκινο και είμαι σίγουρος ότι δεν με έχεις ξανακούσει»

Μεταξύ άλλων, ανέφερε πως ο μόνος τρόπος για να αναδειχθούν οι αθλητές και να τους γνωρίσει ο κόσμος είναι να ανεβάζουν οι ίδιοι περιεχόμενο στα social
LIFO NEWSROOM