Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ

Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter
1

«Η ομορφιά του πραγματικού φαγητού είναι ότι γίνεται άσχημο», υποστηρίζει η Burger King στη νέα της διαφημιστική καμπάνια.

Μέχρι τα τέλη του 2020, όλα τα εστιατόρια της αλυσίδας στις ΗΠΑ θα σερβίρουν γεύματα χωρίς τεχνητά συντηρητικά, πράγμα που σημαίνει τα διάσημα μπέργκερ θα περιέχουν περισσότερα βιολογικά συστατικά και, όπως θα παρατηρήσουν οι πελάτες, θα μουχλιάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Οι τεχνητές ουσίες διατηρούν τα τρόφιμα για μεγαλύτερη περίοδο και η Burger King, με μία μάλλον μια θαρραλέα κίνηση, δείχνει στους πελάτες της πόσο «άσχημα» θα είναι τα μπέργκερ της αλυσίδας όταν αρχίσουν να αποσυντίθενται. 

Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter
Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter

Σύμφωνα με ανάλυση YouGOV, το 60% των ενηλίκων των ΗΠΑ ηλικίας 22 έως 37 ετών αναφέρουν ότι ανησυχούν περισσότερο, για τα πρόσθετα συστατικά στα τρόφιμα τροφίμων και τις αυξητικές ορμόνες, σε σχέση με πριν από μία πενταετία.

Η τάση αυτή ωθεί τη βιομηχανία τροφίμων σε περισσότερο υγιεινές επιλογές. Έτσι, για να γίνει θελκτική σε αυτή την ηλικιακή ομάδα, η Burger King αποφάσισε να αφαιρέσει τεχνητά συντηρητικά.

Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter
Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter

«Στα εστιατόρια Burger King πιστεύουμε ότι τα πραγματικά φαγητά έχουν καλύτερη γεύση. Και γι αυτό προσπαθούμε σκληρά να αφαιρέσουμε τεχνητά συντηρητικά, χρωστικές και γεύσεις από τα γεύματά μας σε όλον τον κόσμο», δήλωσε ο εκ μέρους της αλυσίδας ο διευθύνων σύμβουλος μάρκετινγκ Fernando Machado.

 

Στη νέα της διαφήμιση, η Burger King παρουσιάζει την αποσύνθεση ενός μπέργκερ μέσα σε διάστημα 34 ημερών. Έτσι με μία «μη όμορφη» διαφήμιση η εταιρεία, δηλώνει ότι αποδεσμεύεται από τα τεχνητά συντηρητικά και προσφέρει περισσότερο υγιεινά γεύματα. 

Με πληροφορίες από Bored Panda

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ληστεία στο Λούβρο: Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες, λέει η εισαγγελέας

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: «Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες» λέει η εισαγγελέας

Η εισαγγελέας του Παρισιού εκτιμά πως η συγκεκριμένη ληστεία δεν συνδέεται με τα ανώτερα κλιμάκια του οργανωμένου εγκλήματος και δηλώνει αισιόδοξη ότι τα κοσμήματα μπορούν να ανακτηθούν άθικτα
LIFO NEWSROOM
JK ROWLING GLAMOUR

Διεθνή / JK Rowling: Το εξώφυλλο με τις τρανς γυναίκες που την εξόργισε και η απάντηση του περιοδικού

Στο εξώφυλλο ποζάρει μια ομάδα τρανς γυναικών φορώντας μπλουζάκια «Protect the Dolls» που δημιουργήθηκαν από τον σχεδιαστή Connor Ives για να συγκεντρώσουν χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Trans Lifeline
LIFO NEWSROOM
«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

1 σχόλια