Ο Νικ Κέιβ αποκάλεσε τον Κάνιε Γουέστ «τον μεγαλύτερο καλλιτέχνη στη Γη»

Ο Νικ Κέιβ αποκάλεσε τον Κάνιε Γουέστ «τον μεγαλύτερο καλλιτέχνη στη Γη» Facebook Twitter
1

Θαυμαστής του Κάνιε Γουέστ δήλωσε εμμέσως ο Νικ Κέιβ, που χαρακτήρισε τον διάσημο ράπερ ως «τον μεγαλύτερο καλλιτέχνη στη Γη».

Απαντώντας ερωτήσεις θαυμαστών στο σάιτ του The Red Hand Files, ο Νικ Κέιβ ρωτήθηκε από έναν φαν αν του αρέσει ο αμφιλεγόμενος ράπερ.

«Το να κάνεις τέχνη είναι μια μορφή τρέλας - μπαίνουμε βαθιά μέσα στο δικό μας μοναδικό όραμα και χανόμαστε σε αυτό. Δεν υπάρχει κανένας καλλιτέχνης στη Γη τόσο αφοσιωμένος στην παραφροσύνη του όσο ο Κάνιε και υπό αυτή την έννοια, στην παρούσα χρονική στιγμή, είναι ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης μας», απάντησε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Κέιβ λέει ανοιχτά την γνώμη του για τον Γουέστ, που τα Χριστούγεννα κυκλοφόρησε στο γκόσπελ άλμπουμ του «Jesus is Born» μετά το προηγούμενο άλμπουμ «Jesus is King» με γκόσπελ επιρροές.

Ο Νικ Κέιβ δημιούργησε το Red Hand Files για να μπορεί να έχει άμεση διάδραση με τους φανς του, με τα θέματα που ασχολείται να κυμαίνονται από τα νέα τραγούδια μέχρι την προσωπική του ζωή, ακόμη και απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως «Πόσο καιρό θα είμαι μόνος μου;».

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Hot Dykes Melt ICE»: στη Νέα Υόρκη, το Pride παραμένει διαμαρτυρία

Πολιτισμός / «Hot Dykes Melt ICE»: στη Νέα Υόρκη, το Pride παραμένει διαμαρτυρία

Η 34η NYC Dyke March κατέβηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης με σύνθημα «Hot Dykes Melt ICE», συνδέοντας ανοιχτά τα queer δικαιώματα με τα δικαιώματα των μεταναστών. Χωρίς χορηγούς και χωρίς άδεια, η πορεία θύμισε ότι το Pride δεν γεννήθηκε για να είναι ακίνδυνο.
THE LIFO TEAM
Ο Fatboy Slim φοβόταν ότι δεν θα μπορούσε να ξαναπαίξει χωρίς αλκοόλ

Πολιτισμός / Ο Fatboy Slim φοβόταν ότι δεν θα μπορούσε να ξαναπαίξει χωρίς αλκοόλ

Ο Fatboy Slim μίλησε για τον αλκοολισμό του και για τις πρώτες εμφανίσεις του χωρίς ποτό. Ο DJ που που έκανε τα ’90s να χορεύουν είπε ότι, νηφάλιος πια, στην αρχή δεν μπορούσε ούτε ο ίδιος να κινηθεί.
THE LIFO TEAM
Ο Ίλον Μασκ ανέβασε στο X τη νέα αμφιλεγόμενη ταινία του Άρμι Χάμερ

Πολιτισμός / Ο Ίλον Μασκ ανέβασε στο X τη νέα αμφιλεγόμενη ταινία του Άρμι Χάμερ

Ο Ίλον Μασκ ανέβασε για 48 ώρες στο X το Citizen Vigilante του Ούβε Μπολ, με πρωταγωνιστή τον Άρμι Χάμερ. Η ταινία έχει προκαλέσει αντιδράσεις για τη βία της και για τον τρόπο με τον οποίο συνδέει τη μετανάστευση με την αυτοδικία.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια