Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Ο Μάικλ Κέιν στο Inception
1

Ο 86χρονος Βρετανός ηθοποιός είχε κληθεί προ καιρού να κληθεί να παρουσιάσει την ταινία στο πλαίσιο των προβολών με τίτλο Film 4 Summer Screen στο Somerset House του Λονδίνου όπου αποκάλυψε ότι ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν του είχε επισημάνει ποιες σκηνές ακριβώς της ταινίας ήταν «αληθινές» και ποιες «όνειρο».

«Όταν πήρα στα χέρια μου το σενάριο του Inception, μπερδεύτηκα και του είπα 'Δεν καταλαβαίνω πότε πρόκειται για σκηνή ονείρου'», είπε ο ηθοποιός στο κοινό. «Τον ρώτησα λοιπόν 'πότε είναι όνειρο και πότε πραγματικότητα;' κι αυτός μου απάντησε 'Επειδή με ρωτάς εσύ, μπορώ να σου απαντήσω: είναι πολύ απλό - όταν είσαι κι εσύ στη σκηνή, τότε είναι πραγματικότητα'».

Οι συζητήσεις και οι διαφορετικές θεωρίες για το τέλος ειδικά της ταινίας, δεν έχουν σταματήσει ακόμα, εννιά χρόνια μετά την πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους και επικεντρώνονται στο αν η τελική σκηνή λαμβάνει χώρα στην πραγματικότητα ή σε όνειρο του κεντρικού χαρακτήρα Ντομ Κομπ, τον οποίο υποδύεται ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο. Στην εν λόγω σκηνή στην οποία του επιτρέπεται ο επαναπατρισμός στις ΗΠΑ αφότου έχει σβηστεί το ποινικό του μητρώο, εμφανίζεται να επανασυνδέεται με τα παιδιά του και τον πατέρα του, τον οποίο υποδύεται στην ταινία ο Μάικλ Κέιν.

Το κοινό που παρακολούθησε την ταινία έμεινε να αναρωτιέται αν η σκηνή ήταν όνειρο εξαιτίας αυτής της μικρής σβούρας (συμβολικού «τοτέμ» της ταινίας) που γυρίζει επ' άπειρον όταν πρόκειται για όνειρο αλλά στον αληθινό κόσμο κάποια στιγμή σταματάει – η ταινία τελειώνει πριν δούμε την κατάληξη της περιστροφής.

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Συνεχίζει να γυρίζει άραγε για πάντα η σβούρα του Inception;

Ο Νόλαν είχε δηλώσει ότι το τέλος της ταινίας είναι «υποκειμενικό» και ότι το μόνο που έχει σημασία είναι ότι τον Κομπ δεν τον νοιάζει αν ζει σε όνειρο ή στην πραγματικότητα. Αν ισχύει πάντως η εκδοχή του Μάικλ Κέιν, τότε το τέλος της ταινίας κατακυρώνεται ως "happy end" που ανήκει στην πραγματικότητα.

Στην ομιλία του, ο Κέιν χαρακτήρισε τον Κρίστοφερ Νόλαν «νέο Ντέιβιντ Λιν», χρεώνοντάς του την «επανέναρξη» της δικής του καριέρας, όταν ο σκηνοθέτης τον κάλεσε να παίξει το ρόλο του μπάτλερ Άλφρεντ στο Batman Begins του 2005.

Από τότε, ο Μάικλ Κέιν έχει εμφανιστεί στο Prestige, στο Dark Knight, στο Dark Knight Rises, στο Interstellar ενώ πρόκειται να εμφανιστεί και στο προσεχές κατασκοπικό θρίλερ του Νόλαν που φέρει τον τίτλο Tenet.

Με στοιχεία από τον Independent

Οθόνες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια