ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Ο Μάικλ Κέιν στο Inception
1

Ο 86χρονος Βρετανός ηθοποιός είχε κληθεί προ καιρού να κληθεί να παρουσιάσει την ταινία στο πλαίσιο των προβολών με τίτλο Film 4 Summer Screen στο Somerset House του Λονδίνου όπου αποκάλυψε ότι ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν του είχε επισημάνει ποιες σκηνές ακριβώς της ταινίας ήταν «αληθινές» και ποιες «όνειρο».

«Όταν πήρα στα χέρια μου το σενάριο του Inception, μπερδεύτηκα και του είπα 'Δεν καταλαβαίνω πότε πρόκειται για σκηνή ονείρου'», είπε ο ηθοποιός στο κοινό. «Τον ρώτησα λοιπόν 'πότε είναι όνειρο και πότε πραγματικότητα;' κι αυτός μου απάντησε 'Επειδή με ρωτάς εσύ, μπορώ να σου απαντήσω: είναι πολύ απλό - όταν είσαι κι εσύ στη σκηνή, τότε είναι πραγματικότητα'».

Οι συζητήσεις και οι διαφορετικές θεωρίες για το τέλος ειδικά της ταινίας, δεν έχουν σταματήσει ακόμα, εννιά χρόνια μετά την πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους και επικεντρώνονται στο αν η τελική σκηνή λαμβάνει χώρα στην πραγματικότητα ή σε όνειρο του κεντρικού χαρακτήρα Ντομ Κομπ, τον οποίο υποδύεται ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο. Στην εν λόγω σκηνή στην οποία του επιτρέπεται ο επαναπατρισμός στις ΗΠΑ αφότου έχει σβηστεί το ποινικό του μητρώο, εμφανίζεται να επανασυνδέεται με τα παιδιά του και τον πατέρα του, τον οποίο υποδύεται στην ταινία ο Μάικλ Κέιν.

Το κοινό που παρακολούθησε την ταινία έμεινε να αναρωτιέται αν η σκηνή ήταν όνειρο εξαιτίας αυτής της μικρής σβούρας (συμβολικού «τοτέμ» της ταινίας) που γυρίζει επ' άπειρον όταν πρόκειται για όνειρο αλλά στον αληθινό κόσμο κάποια στιγμή σταματάει – η ταινία τελειώνει πριν δούμε την κατάληξη της περιστροφής.

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Συνεχίζει να γυρίζει άραγε για πάντα η σβούρα του Inception;

Ο Νόλαν είχε δηλώσει ότι το τέλος της ταινίας είναι «υποκειμενικό» και ότι το μόνο που έχει σημασία είναι ότι τον Κομπ δεν τον νοιάζει αν ζει σε όνειρο ή στην πραγματικότητα. Αν ισχύει πάντως η εκδοχή του Μάικλ Κέιν, τότε το τέλος της ταινίας κατακυρώνεται ως "happy end" που ανήκει στην πραγματικότητα.

Στην ομιλία του, ο Κέιν χαρακτήρισε τον Κρίστοφερ Νόλαν «νέο Ντέιβιντ Λιν», χρεώνοντάς του την «επανέναρξη» της δικής του καριέρας, όταν ο σκηνοθέτης τον κάλεσε να παίξει το ρόλο του μπάτλερ Άλφρεντ στο Batman Begins του 2005.

Από τότε, ο Μάικλ Κέιν έχει εμφανιστεί στο Prestige, στο Dark Knight, στο Dark Knight Rises, στο Interstellar ενώ πρόκειται να εμφανιστεί και στο προσεχές κατασκοπικό θρίλερ του Νόλαν που φέρει τον τίτλο Tenet.

Με στοιχεία από τον Independent

Οθόνες
1

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια