Έτσι ήταν οι οδικοί σταθμοί του ΕΟΤ τη δεκαετία του '60

Έτσι ήταν οι οδικοί σταθμοί του ΕΟΤ τη δεκαετία του '60 Facebook Twitter
Οδικός σταθμός Αχελώου (δεκ. '60)
0

Οι οδικοί σταθμοί του ΕΟΤ είχαν σκοπό την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών, μια εποχή πολύ πριν τους ΣΕΑ. Είχαν πρατήριο βενζίνης, εστιατόρια, καφέ κλπ και ελάχιστα δωμάτια σε περίπτωση που κάποιος χρειαζόταν να διανυκτερεύσει. Οι κοινόχρηστοι χώροι τους ήταν δυσανάλογα μεγάλοι για να υπάρχει μελλοντικά η δυνατότητα προσθήκης δωματίων και μετατροπής σε Μοτέλ "Ξενία".


Ο συγκεκριμένος βρίσκεται δίπλα στη γέφυρα του Αχελώου, αμέσως έξω από το χωριό Στράτος. Μελετήθηκε το 1957 από την Τεχνική Υπηρεσία του ΕΟΤ στη γενικότερη αισθητική των "Ξενία" και κατασκευάστηκε από τον εργολήπτη Δ. Χωραφιάδη το 1960.

Έτσι ήταν οι οδικοί σταθμοί του ΕΟΤ τη δεκαετία του '60 Facebook Twitter
Και μια γενικότερη άποψη με τη γέφυρα του Αχελώου στο φόντο.


Μετά τη διακοπή λειτουργίας από τον ΕΟΤ είχε μετατραπεί σε καφέ-μπαρ "Diva" (το όνομα κάτι υπονοεί για την πραγματική χρήση του) και το 2012 παραχωρήθηκε στο Δήμο Αγρινίου.

— Σταυρ. Μπαλ. 

 

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δολοφονία Λυγγερίδη: «Μαραθώνιος» για δεύτερη ημέρα με 32 απολογίες- Προφυλακίστηκε ακόμη ένα ηγετικό μέλος

Ελλάδα / Δολοφονία Λυγγερίδη: «Μαραθώνιος» για δεύτερη ημέρα με 32 απολογίες- Προφυλακίστηκε ακόμη ένα ηγετικό μέλος

Το ηγετικό μέλος, που μαζί με άλλους τέσσερις θεωρούνται επικεφαλής  της εγκληματικής οργάνωσης και αυτοί που οδήγησαν στη δολοφονία του αστυνομικού, φέρεται να είναι αυτός που έδωσε το σήμα για την έναρξη των επεισοδίων
NEWSROOM
Λέκκας για Θηρασιά: «Η Σαντορίνη έχει πάντα στην καλντέρα υψηλό κατολισθητικό κίνδυνο»

Ελλάδα / Λέκκας για Θηρασιά: «Η Σαντορίνη έχει πάντα στην καλντέρα υψηλό κατολισθητικό κίνδυνο»

«Έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα, το 2010 έχουν γίνει μεγάλα έργα στη Σαντορίνη προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις και στον Αθηνιό και στο παλιό λιμάνι και στην Οία» εξήγησε ο κ. Λέκκας
NEWSROOM