ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
27.8.2015 | 14:53

κατατακτηριες

καλησπερα! εχω τελειωσει ιστορικο-αρχαιολογικο στη θεσσαλονικη και σκεφτομαι να δωσω κατατακτηριες για προσχολικη αγωγη.οσοι εχετε δωσει τετοιου ειδους εξετασεις,πιστευετε οτι αξιζουν τον κοπο?το μονο προβλημα αν δωσω και περασω,ειναι οτι δουλευω σε αλλη πολη και δεν γνωριζω αν πρεπει να ειμαι σε καθε μαθημα.οποιος θελει ας με διαφωτισει οσο μπορει :)ευχαριστω :)
1
LiFO
LiFO
771K followers
 
 
 
 
σχόλια
στο τμημα νηπιαγωγων τα μαθηματα μπορεις να τα περασεις με διαβασμα χωρις να παρακολουθεις αλλα απο το 2ο ή 3ο εξαμηνο εχει και μεχρι το τελος της σχολης εχει υποχρεωτικες πρακτικες σε νηπιαγωγεια, οποτε θα ειναι δυσκολο να αντεπεξελθεις αν δεν εισαι στη ιδια πολη.

EΡΧΟΝΤΑΙ!

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon