ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.10.2013 | 22:30

Τι νόημα έχει...

να εκφράσεις σε κάποιον τα συναισθήματά σου, αν είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν ενδιαφέρεται. Λέμε, λέμε, λέμε εδώ να εξομολογούμαστε τα συναισθήματά μας, αλλά αν δεν βλέπεις το παραμικρό ενδιαφέρον από κάποιον, τι θα αλλάξει και αν του πεις ότι είσαι ερωτευμένος; Αν δεν σε θέλει, δεν σε θέλει. Αν σε ήθελε, θα το έδειχνε. Τι λέτε εσείς;
1
LiFO
LiFO
771K followers
 
 
 
 
σχόλια
Καλύτερα να τα εκφράζεις παρά να τα κρατάς για τη πάρτη σου. Εγώ προσωπικά το κάνω(ιδιαίτερα όταν δε βλέπω ανταπόκριση)γιατί με βοηθάει να το ξεπερνάω πιο καλά και πιο γρήγορα κυρίως.
Scroll to top icon