Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτογραφία: Χριστίνα Αλώση
2

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση

Τετάρτη βράδυ, ώρα 18:30. Έξω από τον συναυλιακό χώρο του Terra Vibe Park είναι παρκαρισμένα δεκάδες αμάξια, αυτοσχέδιες καντίνες, μερικά περίπτερα με T-shirt, πουλόβερ και τσάντες σε διάφορα σχέδια και χρώματα και λίγο πιο πάνω λεωφορεία που έχουν έρθει από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι πόρτες στον προαύλιο χώρο της συναυλίας έχουν ανοίξει νωρίτερα για να περάσουν οι VIP  και το κοινό. Είναι νωρίς ακόμα. Η μικρή σκηνή του Terra Vibe παίζει διάφορα rock μουσικά κομμάτια, γύρω υπάρχουν με έναν πρόχειρο υπολογισμό χίλια άτομα, περίπου, διασκορπισμένα μπροστά στη σκηνή. Δεν αφήνουν να τους πάρει τις θέσεις κανείς. Κανένας δεν θα παραχωρήσει μια θέση μπροστά στην σκηνή για να χάσει την ευκαιρία να δει σε απόσταση αναπνοής τους 30 Seconds to Mars. Η γνωστή αμερικανική μπάντα που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο Top 3 της αμερικανικής Rock μουσικής, επιστρέφει στην Ελλάδα μετά την πρώτη της εμφάνιση το 2011 στο Φάληρο, για την προώθηση του τελευταίου τους album: Love, Lust, Faith and Dreams.

8:40, ο χώρος έχει γεμίσει τριγύρω, και στη σκηνή με σειρά εμφανίσεως μπαίνουν οι Tomo Milicevic, Shannon Leto και ο frontman τους Jared Leto. Αυτός ο πολυτάλαντος χαμαιλέοντας που έχει καταφέρει να παντρέψει πανέμορφα το rock με την pop και electro μουσική. Εμφανίζεται  φορώντας κατάλευκα σεντόνια όπως θα έλεγε κάποιος άσχετος (όπως εγώ) που δεν γνωρίζει από μόδα. Μαλλιά βαμμένα στο χρώμα του pink. Μαύρα γυαλιά ηλίου. Χαιρετίζει τους Έλληνες και την Ελλάδα και ευχαριστεί τον κόσμο που έχει συγκεντρωθεί για να τον ακούσει. Έχει πάρει πάνω του όλη την μουσική αρένα και προσφέρει αυτό που ξέρει να κάνει καλά. Προσφέρει show.

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση

Ο σαραντατριάχρονος τραγουδιστής και ηθοποιός που μόλις και μετά βίας τον κάνεις τριαντάρη, βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο απόγειο της καριέρας του. Συνθέτει τραγούδια και μουσική, κάνει ενδιαφέρουσες μουσικές αλχημείες, τα album του γίνονται πολύ-πλατινένια, πρωταγωνιστεί σε ταινίες με μεγάλη εμπορική επιτυχία (Requiem for a Dream, Mr. Nobody, Dallas buyers club) ενώ πριν από περίπου δυο χρόνια κατάφερε να κερδίσει το  βραβείο Όσκαρ για τον Β’ καλύτερο ανδρικό ρολό. Είναι αδιαμφισβήτητα από τους πιο επιτυχημένους άντρες του πλανήτη. Κάθε χρόνο καταφέρνει με το ιδιαίτερο στυλ του να μεταμορφώνεται κυριολεκτικά, αφήνοντας μακριά η κοντά μαλλιά, βάφοντας τα κάθε φορά με κάθε είδους χρώμα. Ενώ είναι εντυπωσιακή και συχνή αυξομείωση του βάρους λόγω των δύσκολων απαιτήσεων που έχουν οι ρόλοι του στο σινεμά.

Η συναυλία κράτησε μιάμιση ώρα, περίπου, δηλαδή γύρω στα δεκαπέντε τραγούδια. Παλιές και καινούριες επιτυχίες όπως το The Kill, Kings and Queen, Up in the air, δέθηκαν εξαιρετικά με to μουσικόφιλο κοινό και τα διάφορα εφέ που εμφανίζονταν επί σκηνής σε κάθε αλλαγή μουσικής. Φρόντισε να αποζημιώσει τους θαυμαστές κι θαυμάστριες του, αφού διαρκώς ζητούσε από το κοινό να του πει ποιο τραγούδι θέλει να ακούσει. Σε κάποιο σημείο έχοντας ανεβάσει πάνω στο stage έναν θαυμαστή του είπε κοιτώντας την κάμερα «shut the fuck up» κάτι που μου θύμισε τη φωνή του διάσημου ήρωα των comic, Joker. Λίγο αργότερα που το έψαξα, είδα ότι το όντως έκανε τον συγκεκριμένο ρόλο καθώς το 2016 θα πρωταγωνιστήσει ξανά στην μεγάλη οθόνη στην ταινία Suicide Squad.

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
 

Τέλος, ανέβασε επί σκηνής παρά πολλούς θεατές οπού τραγούδησαν όλοι μαζί το τελευταίο τραγούδι της βραδιάς. Μίλησε για την Ελλάδα και την Δημοκρατία. Είπε ότι έχει ταξιδέψει μικρός μαζί με τον αδελφό του και την μητέρα του στην Ελλάδα και  θυμάται πολλά. Είναι λάτρης της ελληνικής μυθολογίας (μην ξεχνάτε ότι είχε παίξει και τον Ηφαιστίωνα, τον πιστό φίλο του Μέγα Αλέξανδρου στην ταινία του Όλιβερ Στόουν) και νιώθει πως χρεωστάει όλος ο πλανήτης στην Ελλάδα, γιατί γέννησε την δημοκρατία. Αστειεύτηκε αργότερα, λέγοντας ότι το Leto είναι ελληνικό.  Ενώ στο τέλος είπε πως θα θυμάται πάντα το βράδυ αυτό γιατί με το τέλος της συναυλίας τελειώνει και η προώθηση του τελευταίου πολύ-αγαπημένου τους album.

(Δεν ξέρω πόσο τρελή σύμπτωση ήταν ότι την ημέρα που έπαιζε ο "Ηφαιστίωνας" του Stone στη Μαλακάσα αποκαλύφθηκε το μυστικό της Αμφίπολης..).

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Edith Piaf: «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια