Σαν σήμερα, πριν 18 χρόνια, η Τζένιφερ Λόπεζ και αυτό το φόρεμα άλλαξαν για πάντα το ίντερνετ

Σαν σήμερα, πριν 18 χρόνια, η Τζένιφερ Λόπεζ και αυτό το φόρεμα άλλαξαν για πάντα το ίντερνετ Facebook Twitter
3

Σήμερα η Νέα Υόρκη ετοιμάζεται για την απονομή των βραβείων Grammy και δεκάδες διάσημοι αναμένονται στο κόκκινο χαλί. Σε περίπου 24 ώρες, τo ίντερνετ θα έχει γεμίσει με φωτογραφίες τους και θα υπάρχουν χιλιάδες άρθρα που θα σχολιάζουν τα ρούχα.

Όμως σαν σήμερα, πριν από 18 χρόνια, η Τζένιφερ Λόπεζ πέτυχε κάτι πρωτόγνωρο με την εμφάνισή της. Σε σημερινούς όρους θα λέγαμε πως έσπασε το ίντερνετ - και μετά το ξαναέφτιαξε...

Συνοδευόμενη από τον τότε φίλο της Diddy, η Τζένιφερ Λόπεζ εμφανίστηκε στα Grammys με ένα μεταξωτό σιφόν Versace φόρεμα το οποίο έμεινε στην ιστορία της μόδας ως το «πράσινο bamboo dress».

Με ένα βαθύ σκίσιμο στο ντεκολτέ, το τολμηρό φόρεμα του οίκου Versace είχε για pattern πυκνή βλάστηση μπαμπού και έγινε το νούμερο ένα θέμα συζήτησης μέσα στη αίθουσα της τελετής. Έξω όμως από την αίθουσα, το φόρεμα είχε ήδη ξεκινήσει να ανατρέπει τους κανόνες του πρωίμου διαδικτύου.

Σαν σήμερα, πριν 18 χρόνια, η Τζένιφερ Λόπεζ και αυτό το φόρεμα άλλαξαν για πάντα το ίντερνετ Facebook Twitter

Την επόμενη μέρα οι φωτογραφίες της τραγουδίστριας βρίσκονται παντού, τα περιοδικά μόδας την έχουν στο εξώφυλλο και όλοι μιλάνε για το φόρεμα.

Η τουαλέτα αξίας 15.000 δολαρίων έγινε αντικείμενο πόθου για χιλιάδες γυναίκες όλου του κόσμου, τα περιοδικά μόδας έγραφαν και ξαναέγραφαν για το στιλ της λατίνας σταρ και η πρώτη φωτογραφία του φορέματος είχε μέσα σε ένα 24ωρο 642,917 downloads από την σελίδα των Grammys.

Μια φωτογραφία με 642.917 retweets αυτή τη στιγμή θα ήταν το 20ο δημοφιλέστερο tweet στην ιστορία του Twitter. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι στις αρχές του 2000, υπήρχαν μόνο περίπου 300 εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου, γίνεται αντιληπτό το τι ακριβώς είχε συμβεί με το φόρεμα.

Σαν σήμερα, πριν 18 χρόνια, η Τζένιφερ Λόπεζ και αυτό το φόρεμα άλλαξαν για πάντα το ίντερνετ Facebook Twitter

Την ίδια ώρα ο οίκος Versace απολάμβανε την τεράστια δημοσιότητα και ζήτηση του pattern το οποίο είχε γίνει περιζήτητο σε όλο τον κόσμο. Κάποιοι παλιότεροι θα θυμούνται ίσως και επώνυμες Ελληνίδες που φόρεσαν με τόση μανία το φόρεμα, ώστε να έχουν βρεθεί στο ίδιο event με το ίδιο ρούχο.

Eκείνη τη χρονιά το σχέδιο με την μπαμπού βλάστηση βρίσκεται παντού και τελικά τo 2008 το σιφόν Versace φόρεμα ψηφίζεται ως πέμπτο πιο εμβληματικό και χαρακτηριστικό ρούχο στην ιστορία της μόδας και της ποπ κουλτούρας.

Πλέον το φόρεμα εκτίθεται στο μουσείο των Grammy, κοστίζει μια περιουσία για να το αγοράσει κανείς σήμερα και έχει τη δική του σελίδα στη Wikipedia.

Σαν σήμερα, πριν 18 χρόνια, η Τζένιφερ Λόπεζ και αυτό το φόρεμα άλλαξαν για πάντα το ίντερνετ Facebook Twitter

Πολύ πριν η Καρντάσιαν επιχειρήσει να σπάσει το ίντερνετ, η JLo το είχε καταφέρει - για την ακρίβεια έγινε η αφορμή να το αλλάξει και με ένα φόρεμα να γίνει καταλύτης του διαδικτύου και της Google.

Πρόσφατα ο Έρικ Σμιντ, CEO και εκτελεστικός πρόεδρος της Google απεκάλυψε στο Project Syndicate πως στο φόρεμα αυτό και την Jennifer Lopez χρωστάμε την λειτουργία της αναζήτηση Google Images.

Η εμφάνιση της τραγουδίστριας και η φρενίτιδα που προκλήθηκε, στο ακόμη άγουρο τότε ίντερνετ, έδειξε ξεκάθαρα στα στελέχη πως ο κόσμος δεν ψάχνει απλά λέξεις, φράσεις και πληροφορίες, αλλά και εικόνες.

Σαν σήμερα, πριν 18 χρόνια, η Τζένιφερ Λόπεζ και αυτό το φόρεμα άλλαξαν για πάντα το ίντερνετ Facebook Twitter

Οι αναζητήσεις για το φόρεμα ήταν χιλιάδες και όλοι έψαχναν πολύ περισσότερα για κάτι πολύ συγκεκριμένο που μόνο η εικόνα μπορούσε να περιγράψει. «Αυτό έγινε για πρώτη φορά εμφανές μετά τα Βραβεία Grammy του 2000, όπου η Λόπεζ φορούσε το πράσινο φόρεμα που, τράβηξε την προσοχή όλου του κόσμου. Εκείνη την εποχή, ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ. Αλλά, δεν είχαμε εξασφαλισμένο τρόπο για να επιστρέψουμε στους χρήστες ακριβώς  το αποτέλεσμα που ήθελαν: Τη JLo να φορά αυτό το φόρεμα. Ήταν κάτι που μέχρι τότε δεν είχαμε προβλέψει. Τότε γεννήθηκε η ιδέα του Google Image Search» αναφέρει ο Σμιντ.

 
 
Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Διεθνή / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Η τελευταία παράγραφος τα λέει όλα: Αλλά, δεν είχαμε εξασφαλισμένο τρόπο για να επιστρέψουμε στους χρήστες ακριβώς το αποτέλεσμα που ήθελαν: Τη JLo να φορά αυτό το φόρεμα. Πηγή: www.lifo.grΤο φόρεμα είναι ένα φόρεμα. Αυτή που το φοράει, όμως, το ανεβάζει στα ύψη.